nastaranmovahedi67

nastaranmovahedi67

بزرگترین مرکز خرید دوربین کانن در تهران

در این مقاله بزرگترین مرکز خرید دوربین کانن در جمهوری را به شما معرفی می کنم. بنابراین، اگر قصد خرید دوربین و لنز یا حتی تجهیزات نورپردازی دارید، این مقاله راهنمای خوبی برای شماست.

یکی از سوالات مهمی که بسیاری از عکاسان و علاقه مندان به عکاسی می پرسند این است که از کجا دوربین بخریم یا بهترین بازار برای خرید دوربین در تهران کجاست؟

خرید دوربین یکی از آن خرید هایی است که با نگرانی در مورد انتخاب و قیمت مناسب دوربین و لنز همراه است، به خصوص اگر مبتدی باشید و برای اولین بار بخواهید دوربین بخرید.

امروزه خرید دوربین ها و تجهیزات مربوط به آن به یکی از دغدغه های خریداران تبدیل شده است زیرا دوربین های کانن بسیار متنوع در بازار وجود دارد و برای خریدار دشوار است که متوجه شود کدام دوربین مناسب اوست و مهم است. بیشتر از آن، قیمت دوربین انتخاب شده است. همه ما دوست داریم چیزهای مورد نیاز خود را از فروشگاهی تهیه کنیم که به صورت اورجینال به ما تحویل می دهد و محصول را با قیمت واقعی به فروش می رساند و ما را در خرید راهنمایی کند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

خرید بهترین ها همیشه از نمایندگی اصلی امکان پذیر است زیرا اولا کالا را به صورت اورجینال عرضه می کند و تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشند و تمامی قیمت ها واقعی می باشد.

. . .

 

 

آدرس فروشگاه مرکزی نمایندگی کانن در تهران: خیابان جمهوری، میدان جمهوری، جنب مترو نواب، برج سهیل، طبقه یازدهم، واحد1103

شماره تماس: 66576190-021  66864034-021  66857692-021  66384863-021

خرید دوربین به صورت حضوری

بسیاری از افراد ترجیح می دهند دوربین را به صورت حضوری خریداری کنند زیرا تا زمانی که محصول را نبینند نمی توانند به خرید ان اعتماد کنند. حال چند مکان برای خرید حضوری به شما معرفی کرده و بعد در مورد مزایا و معایب خرید حضوری به شما می گوییم.

  • فروشگاه نمایندگی کانن

  • خیابان ناصر خسرو
  • خیابان جمهوری

مزایای خرید به صورت حضوری :

می توانید از تجربه فروشنده استفاده کنید و سوالات خود را از او بپرسید تا بتواند دوربینی را به شما پیشنهاد دهد که پاسخگوی نیاز و بودجه شما باشد. در صورت بروز مشکل در تجهیزات خریداری شده می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را تعویض نمایید. بستگی به فروشگاه خریداری شده دارد. اگر محصولی را دوست دارید یا به دنبال آن هستید، می توانید آن را خریداری کرده و بلافاصله آن را دریافت کنید.

معایب خرید به صورت حضوری :

با انتخاب گسترده ای از وسایل و لوازم جانبی، می توانید طعمه ترفندهای بازاریابی خرده فروشان شوید و در نهایت بیش از آنچه فکر می کردید پول خرج کنید.

در حالی که یک فروشنده خوب که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند یک مزیت محسوب می شود، اما ممکن است سعی کند شما را برای خرید یک محصول گران تر که لزوماً به آن نیاز ندارید تشویق کند. دلیل این امر این است که اکثر فروشندگان، به ویژه در فروشگاه های تخصصی یا فروشگاه های بزرگ، از فروش پورسانت دریافت می کنند. بنابراین هر چه بیشتر خرید کنید، حقوق بیشتری دریافت خواهد کرد.

مزایای خرید به صورت اینترنتی :

یکی از مزیت های خرید اینترنتی این است که قبل از خرید دوربین می توانید نظرات دیگران را مطالعه کنید. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به خریداران و کاربران خود امکان ثبت نظرات و امتیازات را می دهند که فرصت خوبی برای تصمیم گیری نهایی شما، دانستن نظرات و تجربیات دیگران و اطلاع از موضوع آنهاست.

البته در این مورد معتبرترین سایت مربوط به دیجی کالا است که نظرات درج شده در آنجا به واقعیت نزدیکتر است و واقعا نظرات کاربران در آن وجود دارد. اما برخی از سایت ها نظرات شخصی کاربران را به دلیل علایق شخصی خود اعلام کردند.

در برخی از فروشگاه های آنلاین دوربین، موارد مرتبط با آموزش عکاسی را پیدا می کنید که به شما کمک می کند عکس های بهتری بگیرید.

معایب خرید به صورت اینترنتی :

برخی از شرکت ها به قدری مشغول پردازش خرید های انلاین هستند که سفارش شما می تواند روزها در صف پردازش باشد و این به ویژه در تعطیلات اخر هفته اتفاق می افتد. علاوه بر این، ممکن است حمل و نقل کالاهای خریداری شده به دلیل سایر عوامل پیش بینی نشده باعث ایجاد مشکل شود.

مزایای دیجی‌کالا برای خرید دوربین

  • جنس اصل به دست شما خواهد رسید و اگر تقلبی هم بود می‌تونید پسش بدید
  • سایت بسیار مورد اعتمادی هست (شخصا تا الان ده‌ها میلیون ازش خرید کردم)
  • سفارشات شما رو به سرعت به دستتون میرسونه

معایب دیجی‌کالا برای خرید دوربین

  • قیمت‌هاش کمی بیشتر از سایر فروشگاه‌هاست (گاها کمی بیشتر از کمی!)
  • به این دلیل که دیجی‌کالا فروشگاه تخصصی دوربین نیست ، گاها توضیحات محصولاتش چندان حرفه‌ای به نظر نمیرسه
  • تنوع محصولات مربوط به عکاسی در این سایت نسبتا کمه (چون فروشگاه تخصصی دوربین نیست)

مزایای خرید از فروشگاه مرکزی نمایندگی کانن

  • امکان دریافت مشاوره رایگان در زمان خرید با کمک کارشناسان مجرب حاضر در نمایندگی
  • تنوع کامل محصولات کانن در نمایندگی و امکان مشاهده کردن تمامی دوربین ها از نزدیک و کار با آنها
  • اراِئه محصولات کانن بهمراه 36 ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکتی
  • خرید با بهترین قیمت در ایران و اطمینان کامل از اصل بودن اجناس خریداری شده
  • امکان خرید بصورت حضوری و اینترنتی بهمراه ارسال رایگان
  • امکان دریافت مشاوره تلفنی جهت راهنمایی در خصوص خرید اینترنتی
  • تضمین اصل بودن تمام قطعات
nastaranmovahedi67
nastaranmovahedi67

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋