aranika

aranika

فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن آرانیکا | فروش انواع عطر و ادکلن های ارجینال با کیفیت بالا

12 + 1 عطر زنانه موفق در سال 2021

 

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در هنگام خرید عطر انتخاب برایشان دشوار است؛ باید بدانید هنگامی که در جست و جوی عطری عالی هستید، قضاوت در مورد اینکه چه چیزی مناسب شما است فقط با یک لحظه استشمام و برداشت یک بو از رایحه اسپری شده آن عطر بسیار دشوار است.

لازمه ی کمک به  انتخاب بهتر در خرید عطر شناخت ویژگی های آن است. یک عطر خوب باید تعادلی از رایحه های مکمل با ماندگاری مناسب و بویی که با شخصیت شما مطابقت داشته باشد را با خود همراه داشته باشد. احتمالا برای شما جالب است بدانید که محبوب ترین و پرفروش ترین عطر زنانه در سال 2021 کدام ها هستند؛ ما در این مقاله قصد داریم 13 عطر موفق زنانه در سال 2021 را به شما معرفی کنیم:

 

معرفی عطر های زنانه پرطرفدار در سال 2021

 

1- ادو پرفیوم زنانه شنل CHANEL N°5

یکی از بهترین برندهای ادکلن موجود در بازار شنل است. این عطر پرفروش ترین عطر زنانه کلاسیک می باشد که در سال 1921 ساخته شد و به دلیل ساختار منحصر به فرد خود با سایر عطرهای آن زمان تفاوت داشت. این ادوپرفیوم زنانه تند و درخشان عطری ماندگار و نمادین است که جایگاه خود را در صدر لیست بهترین و پرفروش ترین عطر موفق زنانه به خود اختصاص داده است. این عطر در دسته رایحه های تصفیه شده، گلی و ملایم طبقه بندی می شود.

 

این رایحه زنانه دارای ترکیبی از رایحه های مدرن گل با چوب صندل و وانیل است و در امتداد آن نت های ابتدایی نرولی که با نت های حسی و گلی دو ماده خام استثنایی، می رز و یاس، ترکیب می شود آن را تکمیل می کند.بطری ادو پرفیوم زنانه شنل CHANEL N°5 از طراحی مینیمالیستی ساده و جذابی برخوردار است.

 

2- ادو تویلت زنانه مارک جاکوبز DAISY‎

به گفته مارک جاکوبز، گل مروارید یک گل دوستانه است، نه با ارزش، نه عجیب، اما روح را در بسیاری از زنان برمی انگیزد. ادو تویلت زنانه مارک جاکوبز DAISY‎ پرفروش ترین عطر زنانه با نت های ابتدایی توت های وحشی شاداب و بنفشه سفید ملایم، رایحه ای مقاومت ناپذیر تازه و درخشان را از خود بر روی پوست بجا می گذارد. در قلب، یاس مخملی شادابی گل‌ها را تحسین می‌کند، در حالی که چوب خشک و چوب صندل هاله‌ای از حس گرما را به شما می‌دهد.

 

ادو تویلت زنانه مارک جاکوبز DAISY محبوب ترین عطر زنانه، با رایحه گلی و مدرن و پر انرژی است که با توجه به طراحی بطری زیبایش می تواند یک هدیه شگفت انگیز برای دوست داران شما باشد.

 

3- ادو پرفیوم زنانه دیور J'ADORE

 

دیور J'ADORE پرفروش ترین عطر زنانه با رایحه گلی شامل یک دسته گل است که جوهر یلانگ یلانگ را با نت های گلی و میوه ای آن یکی می کند. اسانس گل رز دمشق از ترکیه و ترکیبی از Jasmine Grandiflorum از Grasse و Sambac یاسمین هندی در کنار هم یک ترکیب بسیاراغوا کننده خلق کرده اند. این عطر زنانه مناسب مراسم و مهمانی مجلل و لوکس در فصل های سرد سال می باشد.

 

4- ادو پرفیوم زنانه ویکتور اند رولف FLOWERBOMB

 

به جرات می توان گفت عطر زنانه ویکتور اند رولف FLOWERBOMB محبوب ترین عطر زنانه است. این عطر جذاب ساخت کشور فرانسه شبیه به یک نارنجک طراحی شده، ویکتور اند رولف FLOWERBOMB یک دسته گل منفجر کننده است که ده ها کاتلیا، صدها یاس سامباک، هزاران فریزیا و میلیون ها گلبرگ رز غنی شده با رایحه اعتیادآور پاتچولی و وانیل را در خود جای داده و می توان از آن بعنوان پرفروش ترین عطر زنانه در سال 2021 نام برد. پس خود را برای یک انفجار گل از یک روحیه انگیزشی و مثبت آماده کنید که رایحه شیرین آن برای سال ها ماندگاری دارد.

 

بهترین عطرهای دنیا فرانسوی هستند! واقعا چراااااا؟

 

5- ادو پرفیوم زنانه تیری موگلر ANGEL

از تیری موگلر ANGEL به عنوان پرفروش ترین عطر زنانه در سال های اخیر می توان نام برد. تیری موگلر ANGEL یک عطر شرقی بی نظیر با رایحه ای بسیار اغوا کننده ترکیبی لطیف از میوه های قرمز شیرین، کارامل نرم، عسل و پرالین که با قدرت فریبنده پاتچولی و وانیل ترکیب شده است.

 

عطر زنانه تیری موگلر ANGEL محبوب ترین عطر زنانه در سال های اخیر بسیار مجلل و شیک است و بطری آن شبیه به یک ستاره خیره کننده طراحی شده و میتواند هدیه ای بسیار خاص و ویژه برای خانم ها باشد.

 

6- ادو پرفیوم زنانه گوچی GUCCI BLOOM NETTARE DI FIORI

ادو پرفیوم زنانه گوچی GUCCI BLOOM NETTARE DI FIORI که به شدت سبز و تازه است، شادی و انرژی جوانی را جشن می گیرد. این عطر توسط استاد عطر ساز مشهور آلبرتو موریلاس ساخته شده است و نت های مشک خوسبو، برگ های گالبانوم و تندی لطیف جوانه های کاسیس را با نت های گل شکوفه عطر اصلی گوچی بلوم ترکیب می کند.

 

GUCCI BLOOM NETTARE DI FIORI نشاط آور است و در یک بطری صورتی کم رنگ ارائه شده است که با چاپ گلی عجیب و غریب تزیین شده که نت های تازه و پر انرژی رایحه را منعکس می کند.

 

7- ادو پرفیوم زنانه لانکوم LA VIE EST BELLE

 

بطری زنانه لذت بخش لانکوم LA VIE EST BELLE با ترکیب رنگ های نقره ای و صورتی ملایم و طراحی ظریف، به اندازه محتویات آن شیرین است. لانکوم LA VIE EST BELLE محبوب ترین عطر زنانه، با ترکیب نت های زنبق، یاس و شکوفه پرتقال در قلب آن؛ گلابی آبدار و توت سیاه در بالا؛ و پاتچولی، تونکا و نعناع هندی در پایه، یک رایحه کم نظیر دخترانه را برای استفاده در روز یا شب خلق کرده که برای دوست داران رایحه های خوش طعم و شیرین، قطعا عطری شگفت انگیز خواهد بود.

 

8- ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان LADY MILLION

 

عطر زنانه پاکو رابان LADY MILLION بسیار محبوب مجلل است و در بین بانوان از محبوبیت خاص و ویژه ای برخوردار است. رایحه اولیه تمشک، لیمو آمالفی و نرولی، نت های قلبی گاردنیا، گل پرتقال آفریقایی و یاس و نت های پایه پاتچولی عسل سفید و عنبر است که در نتیجه رایحه ای فریبنده و تازه می سازد و بطری آن الماسی شکل با رنگ طلایی چشم نوازی  طراحی شده که در هر میز آرایشی خیره کننده به نظر می رسد.

 

9- ادو پرفیوم زنانه جورجیو آرمانی SI

 

با Giorgio Armani Si از ظرافت ماندگار لذت ببرید. این رایحه دلپذیر با روغن ماندارین، گل رز د مای، بلوند وودز، عنبر و وانیل ترکیب شده است تا عطری قدرتمند و شاداب را ایجاد کند که می خواهید سال ها آن را با خود ببرید. اسپری ادو پرفیوم Giorgio Armani Si در یک بطری کلاسیک شیک و بدون دردسر جای گرفته است و رایحه ای ضروری برای زنان مدرن است.

 

10- ادو پرفیوم زنانه شنل COCO MADEMOISELLE

COCO MADEMOISELLE محبوب ترین عطر زنانه با رایحه ای شرقی با شخصیتی قوی و در عین حال به طرز شگفت انگیزی تازه. جرقه های پرتقال تازه و پر جنب و جوش بلافاصله حواس را بیدار می کند، در حالی که قلب شفاف و حسی، آکوردهای شفاف یاس و رز را آشکار می کند.

 

این مسیر رایحه های خالص پاتچولی و وتیور را آشکار می‌کند که بر ساختار باریک ترکیب تأکید می‌کند و یک رایحه شگفت انگیز و ماندگار را می آفریند. COCO MADEMOISELLE پرفروش ترین عطر زنانه شناخته شده در جهان است.


 

11- ادو پرفیوم زنانه دیور MISS DIOR

 

اگر بخواهیم یک ادوپرفیوم دیگر به عنوان محبوب ترین پرفروش ترین عطر زنانه به شما معرفی کنیم بدون شک آن عطر زنانه MISS DIOR است .عطر زنانه MISS DIOR زنانگی یک رایحه گلی حسی را نشان می دهد. قلب آن یک بیانیه گلی است که زیبایی رز گراس را با جسارت رز دمشقی ترکیب می کند که هر دو در نواری از نت های تازه ترنج پیچیده شده اند. این عطر دست ساز با چوب رز از گویان فرانسه و فلفل صورتی از جزیره Reunion برای افزایش اعتماد بنفس ساخته شده است.

 

12- ادو پرفیوم زنانه تیفانی اند کو TIFFANY & CO

TIFFANY & CO رایحه ای درخشان و مدرن است که با نت های بالایی پر جنب و جوش ورت د ماندارین باز می شود. در قلب خود، گل گران بهای زنبق، این ماده منحصر به فرد استحکام و زنانگی را می افزاید و به ترکیب رایحه ها ظرافت می بخشد. سپس این عطر با رنگ‌های گرمی از نعناع هندی که در نت‌های ملایم مشک پوشانده شده است، روی پوست خشک می‌شود.

 

بطری کریستالی آن یاد آور برش های نمادین تیفانی لوسیدا و تیفانی زرد الماس است. در داخل، یک آبمیوه ظریف با کوچکترین رنگ آبی برش های دقیق بطری را روشن می کند. این عطر با امضای تیفانی بلو باکس، نمادی بین المللی از سبک، پیچیدگی و تجمل ارائه شده است.

 

13- ادو پرفیوم زنانه مارک جاکوبز DECADENCE

DECADENCE مارک جیکوبز رایحه‌های غیرمعمولی را القا کرده است، از گل بوته، آلو، زعفران و چوب‌های پاپیروس که می‌توان به تعدادی از آنها اشاره کرد. این عطر زنانه با طبع گرم و رایحه شیرین خود برای استفاده روز و شب در چهار فصل سال بویژه پائیز و زمستان بسیار مناسب می باشد.

 

طراحی بطری این عطر بسیار شبیه یک کیف زنانه بسیار مجلل طراحی شده که میتواند یک هدیه عالی برای پارتنر یا شریک عاطفی شما باشد. عطر زنانه مارک جاکوبز DECADENCE به عنوان پرفروش ترین عطر زنانه در سال های اخیر شناخته شد و جایگاه محبوب ترین عطر زنانه را به خود اختصاص داد.

 

بخوانید: راز موفقیت عطر های محبوب در چیست؟

 

 

منبع: آرانیکا

aranika
aranika فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن آرانیکا | فروش انواع عطر و ادکلن های ارجینال با کیفیت بالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋