علی

علی

بهترین عطر و ادکلن

 

برای انتخاب بهترین عطر و ادکلن باید به نکات زیادی توجه کرد که در این مطلب دکتر فارمو سعی میشه همه اونا بررسی بشن که بخشی ازش در اینجا هم آورده شده.

بهترین عطرها چگونه ساخته می‌شوند؟

ابتدا روغن‌ها از مواد طبیعی همچون میوه‌ها و گل‌ها طی فرایند‌هایی مثل تقطیر با بخار، استخراج با حلال، ماسراسیون و یا فشار، به دست می‌آیند. وقتی روغن‌ها جمع شدند، با درصدهای مشخصی که کارخانه‌ها تعیین می‌کنند، با یکدیگر مخلوط می‌شوند. زمانی که رایحه آماده شد، با الکل و آب با تناسب مناسب ترکیب می‌شوند. ممکن است ترکیب نهایی برای چندین ماه و یا حتی چندین سال کنار گذاشته شوند، و سرانجام در بطری‌های مخصوص ریخته و فروخته شوند، که در این صورت قیمت آنها بالاتر خواهد رفت.

چگونه بهترین عطر و ادکلن را برای خودم انتخاب کنم؟!

یکی از صاحب نظران حوزه‌ی عطر و ادکلن، اینگونه ارتباط مردم و عطر را توصیف می‌کند: (( عطر یک مسئله شخصیست. بعضی از مردم عاشق بسته‌بندی عطر می‌شوند و بعضی دیگر عاشق مد روز، حتی ممکن است عده‌ای شیفته‌ی سلبریتی تبلیغ کننده‌ی عطر شوند! شما نباید با وعده‌های پر زرق و برق ستاره شدن، دلیرتر شدن و دلبری کردن و… خودتون را فریب دهید و از انتخاب عطر مناسب طفره بروید. 4 نوع رایحه برای توصیف عطر وجود دارد، گلی، خنک، شرقی، چوبی و تمام.))

اگر می‌خواهید یک عطر بخرید، همیشه امتحانش کنید، چراکه ممکن است یک عطر بوی متفاوتی روی افراد متفاوت بدهد. این اتفاق ممکن است ناشی از دلایل مختلفی همچون وضعیت شیمیایی پوست شما، محیط و حتی رژیم غذاییتان باشد. امتحانش کنید، بگذارید حدود یک ساعت باقی بماند و سپس تصمیم به خرید آن بگیرید.انتخاب یک عطر مناسب بسیار اهمیت دارد. بنابراین به بینی تان استراحت بدهید، از امتحان کردن بیش از 3 یا 4 عطر در یک زمان، خودداری کنید.

علی
علی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
flower perfume
سلام .
توضیحات مفیدی در مورد عطر ارائه کردید . واقعا استفاده کردم . اگر مایل بودید می تونید به صفحه من هم سری بزنید .

https://idat.ir/@bestflowerperfume
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋