مجری تبلیغات محیطی در نسیم شهر چگونه Starlite Media تجربه مرکز خرید را با DOOH ارتقا می دهد
اشتراکگذاری در TwitterShare در Facebook اشتراکگذاری در LinkedinShare از طریق ایمیل
در سرتاسر آمریکا، مراکز خریدی که توسط خواربارفروشیها، فروشگاههای بزرگ، داروخانهها و سایر کسبوکارها لنگر انداختهاند، روزانه دهها میلیون مشتری را به خود جذب میکنند. این مشتریان گروهی هستند که آماده انجام معاملات در محل هستند، اما احتمالاً به تجربیات خرید غنی از اطلاعات در فضای آنلاین نیز عادت کرده اند.
برای فروشگاه های آجر و ملات، یکی از کلیدهای حفظ یا برقراری ارتباط قوی با این مخاطبان، پاسخگویی به تقاضای آن ها برای اطلاعات در مورد محصولات و خدمات موجود است. استارلایت مدیا با شبکه رو به رشد خود از صفحه نمایش های دیجیتالی هوشمند خارج از خانه که در مراکز خرید و اطراف آن قرار داده شده است، معتقد است راه حلی پیدا کرده است که این کار را انجام می دهد.
به سوی آینده دیجیتال
از زمان شروع کار در فضای خارج از خانه در سال 2003، Starlite یک انبار قوی از موجودی و مکان های ثابت در مراکز خرید در فضای باز ایجاد کرده است. با این حال، در حدود سال 2014، این شرکت شروع به تمرکز بر آینده دیجیتال و فرصتهایی کرد که میتوانست از جایگزینی موجودی استاتیک با ابزارهای پویا و هوشمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان به دست آید. از آغاز سال 2019، Starlite شروع به جایگزینی علائم در برجسته ترین مکان های خود با صفحه نمایش های دیجیتال کرد.
آزمایشی که با کمک نیلسن انجام شد، نشان داد که این مهاجرت به دیجیتال یک انتخاب عالی است. در اواسط سال 2019، Starlite تبلیغات دیجیتال و ثابت را برای یک برند ملی غلات در مکانهای Starlite قرار داد و افزایش فروش حاصل را بین قالبها مقایسه کرد. در جایی که استاتیک به افزایش 8 درصدی جامد دست یافت، لیفت دیجیتال حتی بیشتر شد و به 14.5 درصد رسید. به گفته نیلسن، هر دو در فروشگاه، تلویزیون، رادیو و تبلیغات آنلاین عملکرد بهتری داشتند. شرکت های تبلیغاتی در نسیم شهر
با تعداد مورد انتظار 500 صفحه نمایش در نیویورک و سایر بازارهای حیاتی در 12 ماه آینده و چندین هزار صفحه دیگر در راه طی دو سال آینده، این شرکت مشتاق است تا بر موفقیت اولیه خود در دیجیتال و ارائه محصولات جدید کمک کند. فرصت هایی برای خرده فروشان در مکان های آن.
آنجا که مردم معامله می کنند
هر یک از صفحه نمایش Starlite در یک مرکز خرید است که شامل یک فروشگاه مواد غذایی، و همچنین داروخانه ها، رستوران ها، و دیگر انواع موسسات خرده فروشی است. با قرارگیری برجسته صفحه نمایش Starlite در این مراکز خرید، این امکان را به خریداران رسانه ای می دهد تا با خریداران درست قبل از خرید، ارتباط برقرار کنند. صفحه نمایش ها راه بسیار خوبی برای ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد محصولات و خدمات از طریق یک رسانه قانع کننده هستند که افزایش آگاهی و حتی افزایش خریدهای فوری را آسان تر می کند.
هنوز بهتر است، با توجه به اینکه اکثریت قریب به اتفاق خریداران پس از رفتن به فروشگاه مواد غذایی مستقیماً به خانه می روند، تبلیغات به یاد ماندنی در صفحه نمایش Starlite می تواند منجر به چرخش سریع برای جستجوهای خانگی یا حتی معاملات آنلاین شود. برندها در سرتاسر جهان به دنبال فرصتهای بازاریابی چند کانالی هستند که هم DOOH و هم تبلیغات موبایلی یا آنلاین را در بر میگیرد، و بازار منحصر به فرد Starlite به این معنی است که در موقعیت خوبی برای سود قرار دارد.
با وجود تمام مزایای این نوع زرق و برق، این پتانسیل فراتر از نمایشگر است که Starlite در فضای DOOH هیجانانگیزترین میبیند. ویژگیهای تجزیه و تحلیل مخاطبان و گزارشدهی دقیق کمپین برای برندهای ملی و جهانی که معمولاً روی نمایشگرهای شرکت تبلیغ میکنند، ضروری است. با حصول اطمینان از دقیق بودن دادههایش و تأیید شخص ثالث، این شرکت از فرصت خود برای ارائه بینشهای مبتنی بر دادهای که تبلیغکنندگان میخواهند، استفاده میکند و شهرت فوقالعادهای در صنعت ایجاد میکند.
با توجه به زمان، آنها بر این باورند که این رویکرد به آنها و سایر شبکه های آینده نگر DOOH کمک می کند تا بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی را که امروزه معمولاً به تبلیغات آنلاین اختصاص داده می شود، به دست آورند. تبلیغات در نسیم شهر
Starlite با استفاده از این مجموعه، تمام قطعات مورد نیاز خود را برای یک توسعه موفق و تهاجمی DOOH در محل قرار می دهد. منتقد
پاسخ ها