arad advertise

arad advertise

تابلو و بیلبوردهای شهری

شرکت های تبلیغاتی در نسیم شهرBroadsign همکاری با شبکه پیشرو سلامت و رفاه استرالیا - Tonic Health Media را اعلام کرد

اشتراک‌گذاری در TwitterShare در Facebook اشتراک‌گذاری در LinkedinShare از طریق ایمیل
سیدنی، استرالیا - چهارشنبه 9 اکتبر 2019 - Broadsign، پلتفرم پیشرو خارج از خانه (OOH) برای صاحبان رسانه، با افتخار تجدید همکاری موفق با Tonic Health Media، شبکه پیشرو OOH سلامت و رفاه استرالیا را با پنج سال اعلام می کند. قرارداد.

این مشارکت باعث می شود که Tonic Health Media به استفاده از پلت فرم بازاریابی قدرتمند DOOH Broadsign برای همه کمپین ها در بیش از 5300 بخش پزشکی، داروخانه و محیط های بهداشتی وابسته ادامه دهد.

رسانه‌ها و دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر مکان تونیک در محیط‌های قابل اعتماد و مرتبط با زمینه قرار دارند که در آن مخاطبان درباره سلامت و رفاه خود تصمیم می‌گیرند و هر ماه به بیش از 16 میلیون استرالیایی می‌رسند.

Tonic Health Media از Broadsign Control برای فعال کردن اتوماسیون کمپین و تحویل محتوا در سراسر شبکه ساینیج دیجیتال خود استفاده خواهد کرد. نرم افزار اتوماسیون تابلوهای دیجیتال Broadsign روند توزیع محتوا و تبلیغات را در مقیاس افزایش می دهد.

Tonic Health Media همچنین با استفاده از Broadsign Reach، پلت فرم سمت عرضه Broadsign (SSP) قابلیت های برنامه نویسی را به شبکه DOOH خود معرفی خواهد کرد. Broadsign Reach طراحی شده است تا ناشران DOOH را با انواع جدیدی از خریداران رسانه های دیجیتال مرتبط کند، موجودی آنها را در سراسر جهان در دسترس قرار دهد و فروش تبلیغاتی افزایشی را ارائه دهد.

مدیر عامل شرکت Tonic Health Media، دکتر متیو کالن اظهار داشت: "ما چند سالی است که با Broadsign کار می کنیم. شراکت ارزشمند ما به تبلیغ‌کنندگان و حامیان مالی این امکان را می‌دهد که پیام‌های هدفمند جغرافیایی ارائه دهند که مخاطبان را در زمانی که بیشتر درگیر سلامت و سبک زندگی خود هستند، فعال کند.

وی افزود: "پلتفرم Broadsign یک راه حل خودکار دیجیتال ساینیج است که رسانه های مبتنی بر مکان ما را قادر می سازد تا به خریداران رسانه های فعلی و جدید دسترسی پیدا کنند تا درآمد تبلیغات ما را به حداکثر برسانند، زیرا ما به دنبال ارتباط با افراد بیشتری در بازار سلامت و رفاه هستیم." .

با ادغام با Broadsign Reach، موجودی Tonic Health Media اکنون برای بیش از 28 DPS مختلف (پلتفرم‌های سمت تقاضا) در دسترس است و آنها را به روی دسته‌های تبلیغ‌کننده جدید، مارک‌های جدید و دلارهای تبلیغاتی دیجیتالی که قبلاً استفاده نشده است، باز می‌کند. بن آلمن، مدیر فروش Broadsign ANZ توضیح داد که دیدن شبکه گسترده آنها برای تعداد بیشتری از خریداران رسانه ای که مایلند به مخاطبانی که به دنبال مشاوره سلامت هستند دسترسی پیدا کنند، هیجان انگیز است. مجری تبلیغات محیطی در نسیم شهر

راه حل برنامه نویسی Broadsign به طور خاص برای DOOH ساخته شده است و فرصت را برای دسترسی گسترده تری به خریداران رسانه ای باز می کند و خرید، فروش و ارائه کمپین های موفق و به حداکثر رساندن درآمد تبلیغات را آسان تر از همیشه می کند.

درباره رسانه سلامت تونیک

Tonic Health Media شبکه پیشرو سلامت و رفاه استرالیا است که توسط متخصصان بهداشت و با همکاری خارج از خانه (OOH) و متخصصان رسانه دیجیتال ایجاد شده است. رسانه‌ها و دارایی‌های دیجیتال مبتنی بر مکان تونیک در محیط‌های قابل اعتماد و مرتبط با زمینه قرار دارند که در آن مخاطبان در مورد سلامت و رفاه خود تصمیم می‌گیرند و با ۱۶ میلیون نفر در ماه تعامل دارند.

شبکه چند کانالی تلویزیون، پانل‌های دیجیتال و تابلوهای بروشور آنها در بیش از 5300 پزشک عمومی، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مناطق انتظار سلامت متفقین در سراسر کشور نمایش داده می‌شوند. تونیک همچنین صاحب محبوب‌ترین وب‌سایت سلامت مستقیم به مصرف‌کننده در استرالیا، myDr.com.au است که بیش از 2 میلیون بازدیدکننده در ماه دارد و بیش از 5500 صفحه از مقالات پزشکی و سلامت مبتنی بر شواهد، اخبار و محتوای ویدیویی را جستجو می‌کنند.

شبکه دیجیتال تونیک به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از طریق مشارکت‌های انحصاری با وب‌سایت‌های پیشرو مراقبت‌های بهداشتی استرالیا و تأمین‌کنندگان محتوا، به استرالیایی‌های بیشتری از همیشه دسترسی پیدا کنند. سرمایه‌گذاری آن‌ها در دارایی‌های دیجیتال حجم محتوای سلامت مبتنی بر شواهد موجود در شبکه را افزایش داده است تا تجربه در دسترس بیماران را بهبود بخشد و در عین حال محیط‌های بالینی را غنی‌تر کند. تبلیغات در نسیم شهر

تونیک بیش از هر رسانه دیگری با افراد بیشتری در بازار سلامت و رفاه ارتباط برقرار می کند. این شبکه به تبلیغ‌کنندگان و حامیان مالی این امکان را می‌دهد که پیام‌های هدفمند جغرافیایی را ارائه دهند که مخاطب را در زمانی که بیشترین درگیر شدن با سلامت و سبک زندگی خود را دارند، فعال کند.

منبع: yun.ir/vuwgw

arad advertise
arad advertise

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋