anylclinic.seo

anylclinic.seo

ژل لب مدل روسی

احتمالا بارها « ژل لب مدل روسی » را شنیده باشید. اما نمی دانید به چه شکل است یا برای شما مناسب است یا نه. در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ می دهیم. علاوه بر ان درباره مدت زمان ماندگاری این ژل لب هم خواهید خواند. پس با ما همراه باشید.

ژل لب مدل روسی

قبل از همه چیز خوب است بدانید که ژل لب مدل روسی به چه شکل انجام می شود و در نهایت چه تغییری در لب ها ایجاد می کند. ژل لب روش روسی در قسمت V شکل لب که معروف به کمان است، تزریق می شود. هدف از این تزریق افزایش نقطه وسط و بالای لب است که به قسمت اوج لب معروف است. تمرکز این مدل بر اصلاح حالت لب و برجستگی بیشتر آن است. همچنین این تکنیک بر کشیدگی و تیزی کناره های لب تاثیر زیادی می گذارد.

تزریق ژل لب مدل روسی

در تزریق لب، مقدار کمی فیلر اسید هیالورونیک برای برجسته کردن و لیفت لب استفاده می شود. بعد از تزریق اولیه که باعث می شود حالت اصلی لب مشخص شود، مقدار جدیدی فیلر به لب تزریق می شود. تزریق در این نوبت با هدف پر کردن لب و حجم دهی انجام می شود.

وقتی می گوییم باید برای انجام هر کاری  به بهترین متخصص آن مراجعه کنید، در همین مرحله است که به چشم می آید. حجم دهی لب در لب بالا و پایین باید با در نظر گرفتن فرق لب و به صورت دقیق و یک نواخت انجام شود تا لب ها با هم توازن داشته باشند. البته در ژل لب مدل روسی، تمرکز اصلی بر روی حجم دهی لب بالایی است ولی به هر حال باید لب ها با هم هم خوانی داشته باشند.

 

ژل لب مدل روسی برای چه کسی مناسب است؟

ژل لب مدل روسی برای بسیاری از افراد با حالت های مختلف لب مناسب است. اما برای برخی افراد واجب است! اگر شما هم به این مدل لب علاقه مند هستید، در این قسمت سعی کرده ایم که توضیح دهیم که مدل روسی که یکی از محبوب ترین مدل های تزریق لب است برای چه افرادی مناسب است.

  • در واقع مدل روسی برای افرادی مناسب است که دارای لب های ظریف و باریکی هستند. این روش تزریق تغییرات اساسی در ظاهر این افراد ایجاد می کند. تمایل مراجعه کننده و آگاهی به تغییرات نتیجه از مهم ترین فاکتورهای استفاده از مدل روسی است.

  • اگر مراجعه کننده ای مسن به باشد، طبیعی است که لب او با توجه به بالا رفتن سن کمی حالت اولیه خود را از دست داده است و روی لب هایش چین و چروک هایی هر چند روز ایجاد شده باشد. حتی ممکن است حالت کمان لب خود را از دست داده باشد و کمان لب افتاده شده باشد و حالت اصلی آن از بین رفته باشد. در این حال باید از تکنیک لب روسی استفاده شود که در ابتدا بتوان کمان سازی کرد بعد برای حجم دهی یا تغییر حالت آن اقدام کرد.

  • افرادی که لب آن ها شیارهای عمودی زیادی دارند، معمولا بهتر است از این روش استفاده کنند. این روش با اصلاح حالت لب و کمی حجم دهی به لب ها، شیارهای عمودی را تا درصد بالایی از بین می برد.

  • زمانی که صورت فرد نیاز به شادابی بیشتر و جوانسازی دارد. در این حالت شیارهای عمودی بر روی پوست بین بینی و لب بالا می توان فیلر اسید هیالورونیک اسید تزریق کرد و همین امر باعث می شود که به ظاهر فرد در زیبا و جوان تر نشان داده شدن فرد کمک کند.

نکاتی که برای تزریق مدل روسی باید رعایت شود

اگر ژل لب مدل روسی را گزینه مناسبی برای خود می دانید، حتما می خواهید که بهترین نتیجه را از آن بگیرید. در این قسمت نکاتی را مطرح می کنیم که برای گرفتن نتیجه دلخواه باید آن ها را رعایت کنید:

  • از دو هفته پیش از انجام تزریق داروهای رقیق کننده خون مثل آسپرین را حذف کنید.

  • دو هفته پیش از تزریق از مصرف هر گوننه دخانیات و سیگار خودداری کنید.

  • بعد از تزریق استفاده از کمپرس یخ توصیه می شود.

  • الکل را از 3 هفته قبل از تزریق کنار بگذارید.

ماندگاری ژل لب روسی چقدر است؟

طول عمر و ماندگاری ژل تزریقی به منطقه جغرافیایی و آب و هوای آن، به نحوه نگه داری و نوع ژل تزریقی بستگی دارد. اما به طور کلی آن چه طی تجربه و تحقیقات از تزریق ژل لب مدل روسی به نظر می رسد این است که طول عمر ماندگاری از 6 ماه تا یک سال است.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋