anylclinic.seo

anylclinic.seo

بهترین روش برای زیباسازی چیست؟ ژل لب روسی یا لیفت صورت با نخ

روس ها چهره های زیبایی دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای دنیا شناخته می شوند. لب های شما یکی از نقاط قوت صورت شما هستند و زیبایی چهره شما را چندین برابر می کنند. جالب است بدانید خطوط روی لب ها زمانی که روشن تر باشند بسیار جذاب هستند، بنابراین در تزریق ژل لب روسی روی این خطوط زیبا تاکید می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دو مورد از خدمات زیبایی، یعنی تزریق ژل روسی و لیفت صورت با نخ بپردازیم.

مدل ژل لب روسی

این روش مطمئنا حجم لب ها را افزایش می دهد اما آنقدر طبیعی و چشم نواز است که عاشق خود خواهید شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که لب بالایی کوچکی دارید، این مدل بسیار به شما می آید و چهره شما را زیباتر از قبل می کند. داشتن لب های حجیم در عین طبیعی بودن نیاز به تجربه و مهارت پزشک دارد تا آن را با اصول و قواعد انجام دهد.

 

نکاتی قبل از تزریق ژل لب روسی

 اگر قصد انجام تزریق لب را دارید، بهتر است کمی تحقیق کنید تا در مورد انواع تزریق بیشتر بدانید. در اینکه تزریق ژل لب روسی به سبک روسی یک مدل فوق العاده جذاب و چشمگیر است شکی نیست اما مشکل اینجاست که قبل از انتخاب مدل بهتر است با متخصص زیبایی خود مشورت کنید. پزشک باید بر اساس فرم صورت و هر قسمت از صورت شما بهترین روش را پیشنهاد دهد.

اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کافی داشته باشید و کلینیکی را انتخاب کنید که به پزشکان مجرب و شایسته اعتماد دارید، آنقدر از نتیجه راضی خواهید بود که وقتی در آینه نگاه می کنید متوجه می شوید که چشمانتان از شادی می درخشد. رضایت شغلی مهمتر از هر چیز دیگری است.

کلینیک از آن مجموعه های قوی و پرطرفداری است که فقط به لبخند رضایت شما می اندیشد و سعی می کند بهترین روش متناسب با سلیقه و ظاهر شما را انتخاب کند. اگر این اولین بار است که می‌خواهید، پزشکتان به شما توصیه می‌کند که لب‌هایتان را به‌جای یک‌باره حجیم کنید.

تزریق ژل لب روسی

نام تجاری مورد استفاده در تزریق ژل لب روسی.
به یاد داشته باشید که علامت ژل یکی از مواردی است که بر کیفیت کار تاثیر می گذارد و آن را دست کم نگیرید. بنابراین در این صورت از پزشک خود بخواهید تا از بهترین مارک موجود در بازار برای شما استفاده کند و زیبایی شما را به خطر نیندازید، هرچند که در انتخاب یک ست بالا نباید چندان نگران باشید زیرا یک ست خوب هرگز جوراب ساق بلند ندارد. . -نشان کیفیت این نیست.

 

بهتر است به کلینیک مراجعه کنید تا با چشمان خود ببینید که پزشکان از چه مواد خوب و منحصر به فردی استفاده می کنند. یک برند خوب در دستان یک پزشک مجرب و آموزش دیده قطعا معجزه خواهد کرد و از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. در کلینیک، برندهای معروفی مانند جوویدرم، النس و غیره همیشه در دسترس متخصصان هستند.

ماندگاری تزریق ژل لب روسی

این مدل تزریقی مانند مدل های دیگر بادوام است و نوع مدل تزریقی تاثیری در دوام آن ندارد. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب روسی مانند سایر مدل ها دارای مدت زمانی است که بسته به نوع برند و ... از 6 ماه تا یک سال طول می کشد و مدت زمان تعمیر نیز بیشتر خواهد بود. مارک های خوب مطمئناً هزینه بیشتری دارند، اما این مورد کاملاً ارزش برچسب قیمت کمی بالاتر را دارد.

 

مزایای تزریق ژل لب روسی

شما قطعا به دنبال چهره ای زیبا و طبیعی هستید و نمی خواهید چهره شما غیرعادی به نظر برسد. از تزریق لب چه انتظاری دارید؟ آیا به دنبال یک راه طبیعی و خاص هستید؟ آیا می خواهید به طور طبیعی حجم لب های خود را افزایش دهید؟ تزریق ژل لب روسی قطعا یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود که پشیمان نخواهید شد.

این مدل از حجم و ظاهر لب ها پشتیبانی می کند و زیبایی منحصر به فردی به لب های شما می بخشد. لب‌های شتری یا لب‌های اردکی حجم زیادی دارند و ممکن است با حالت کلی صورت شما مطابقت نداشته باشند و اعتماد به نفس شما را کاملاً از بین ببرند و شما را ناامید کنند. اما به این ترتیب زیبایی چهره را کاملاً بی توجه می بینید. مدل روسی بیشتر بر روی فرم لب ها تمرکز می کند و کیفیت را فدای کمیت نمی کند. اگر این اولین بار است که تزریق می کنید، مدل روسی یکی از بهترین گزینه های موجود است.

اقدامات قبل از تزریق

پزشکان گروه ابتدا از شما در مورد هدف و سلیقه شما در این شغل سوال می کنند و سپس از شما در مورد مصرف داروهای مختلف و سابقه بیماری های مختلف سوال می کنند. این نوع سوالات بسیار مهم هستند و در واقع پزشک می خواهد بداند که در این راه عارضه خاصی برای شما ایجاد نخواهد شد. تمام این مشاوره ها در مورد سلامت کلی شما در کنار زیبایی و چهره متفاوت است و یک پزشک خوب در درجه اول سلامت شما را مد نظر قرار می دهد، به همین دلیل ما بر انتخاب یک لباس قابل اعتماد تاکید می کنیم.

دلیل تزریق ژل لب روسی.

همانطور که می دانید با افزایش سن شکل لب ها تغییر می کند و حتی می تواند افتاده به نظر برسد. با تزریق ژل لب روسی به راحتی می توانید این مشکلات را برطرف کنید. گاهی اوقات مشکلاتی مانند نمایان شدن لثه هنگام خندیدن دردسرهای زیادی ایجاد می کند، با تزریق ژل لب روسی و حجیم شدن لب ها این مشکل حل می شود و لثه ها دیگر دیده نمی شوند و این یک راه حل شاهکار و منحصر به فرد برای پوشاندن لثه است. تزریق ژل لب روسی ارائه می شود.

تغییر شیار لب بالا در تزریق ژل لب روسی

شکاف بالای لب نقطه ای است که در این مدل بسیار به آن توجه شده و تمرکز روی آن است. این کار باعث برجسته شدن طبیعی لب ها می شود و به نوعی باعث زیبایی و زیبایی لب ها می شود و خطوط لب را طبیعی تر می کند. تزریق ژل لب روسی معمولاً 12 ماه طول می کشد، اما اگر به دلایلی کمتر دوام می آورد، می توانید برای ترمیم آن ها به پزشک مراجعه کنید.

 

نحوه تزریق ژل لب روسی

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب روسی
پس از تزریق مطمئناً خون رسانی به لب ها افزایش می یابد و چند روز قبل از استفاده از ژل لب روسی باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مانند ویتامین D و رقیق کننده های خون و غیره مصرف کنید.

تا رفع بی حسی از خوردن و آشامیدن بپرهیزید، زیرا لب های شما هیچ احساسی ندارند و ممکن است هنگام غذا خوردن گاز گرفته و کبود شوند.

در همان روز تزریق، از ورزش های شدید خودداری کنید و از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید و سوزان خودداری کنید. فراموش نکنید که نوشیدنی های الکلی باعث التهاب و تورم لب ها می شود.

بعد از دو یا سه هفته فرم واقعی لب های خود را خواهید دید و آن روز مطمئنا شادتر و شاداب تر به نظر خواهید رسید زیرا هر دو لب شکل واقعی خود را پیدا می کنند و از نتیجه راضی خواهید بود. متخصصین کلینیک کاخ سفید تمامی این مواد را به صورت کامل برای مراجعین محترم توضیح داده و برای حفظ و ماندگاری ژل به آنها توضیحاتی می دهند.

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که به راحتی دچار تبخال می شوید، حتما قبل از تزریق و در جلسه مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید و او را از این ماجرا مطلع کنید. قطعا برای این مشکل راه حلی وجود دارد، پزشک دو هفته قبل از تزریق داروی پیشگیری را تجویز می کند تا مشکلی پیش نیاید. به همین دلایل است که تاکید می کنیم توصیه قبل از انجام کار زیبایی بسیار مهم است و نباید از آن غافل شوید.
تزریق ژل لب روسی

آیا تزریق ژل لب روسی درد دارد؟

اگر قبلا هرگز ژل لب روسی تزریق نکرده اید و به تازگی تصمیم به این کار گرفته اید، ممکن است کمی نگران شدت درد تزریق ژل لب روسی باشید. باید بگوییم جای نگرانی نیست و در آرامش زیبایی لب های خود را افزایش خواهید داد. معمولاً برای تزریق ژل لب روسی از داروهای بی حس کننده مختلفی استفاده می شود و شما کوچکترین دردی احساس نمی کنید و از شدت درد روی پیشانی خود اخم نمی کنید.

تزریق ژل لب روسی بسیار ساده تر است زیرا از نقاط ورودی کمتری استفاده می شود. حتی زمانی که سرنگ وارد لب شما شود، چیز خاصی احساس نمی کنید، بنابراین تجربه خوبی برای شما خواهد بود.


در نهایت، فراموش نکنید که زیبایی سهم شماست و کاری را انجام دهید که احساس خوبی به شما می دهد. زیبایی در افزایش اعتماد به نفس نیز موثر است، اما زیاده روی نکنید تا بعدا از انجام کارها پشیمان نشوید. مراقبت از ظاهر و چهره در بهبود خلق و خوی شخصی و احساس خوب شما نیز موثر است.

روش های جدید جوان سازی پوست ممکن است نتوانند زمان را متوقف کنند، اما می توانند روند پیری پوست را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. لیفت صورت با نخ یکی از روش های محبوب و موثر برای بهبود انحنای سطح یا کانتور صورت است و می تواند چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا از بین ببرد.

روش های جدید جوانسازی پوست ممکن است نتوانند زمان را متوقف کنند، اما می توانند روند پیری پوست را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. لیفت صورت با نخ یکی از روش های محبوب و موثر برای بهبود انحنا یا کانتور سطح صورت است و می تواند چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا از بین ببرد.

تنظیم مجدد نخ چیست؟

تا چند سال پیش، تنها راه درمان شلی و افتادگی پوست، جراحی لیفت صورت بود. یک جراحی سخت با خطرات زیاد و دوره نقاهت طولانی. البته روش های جوانسازی زیادی وجود دارد که سابقه طولانی دارد اما نتایج اکثر آنها قابل مقایسه با نتایج نهایی جراحی لیفت صورت نبود. در واقع تنها راه برای ترمیم پوست شل، برداشتن پوست اضافی به کمک چاقوی جراحی بود.

 

جراحی لیفت صورت اگرچه می تواند نتایج فوق العاده ای به همراه داشته باشد، اما خطرات و هزینه های زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان تمایلی به انجام تیغه جراحی ندارند و یا به دلیل شرایط جسمی و روحی خود قادر به انجام این کار نیستند. به همین دلیل روش های لیفت صورت با نخمدرن تر و کم تهاجمی تری ابداع شده است که لیفت صورت با نخ یکی از آنهاست.

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی است که در آن از بخیه های موقت یا قابل جذب برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می شود. بخیه های موقت زیر پوست کار می شوند و 2 اثر جوان کننده شگفت انگیز روی صورت دارند:

1) پوست را بلند و سفت کنید
در این روش نیازی به استفاده از تیغه جراحی نیست و هیچ گونه بریدگی و برشی روی پوست ایجاد نمی شود. در عوض، جراح با تجربه تغییراتی را در زیر پوست ایجاد می کند تا پوست صورت را بلند و سفت کند. در واقع جراح به جای بریدن پوست اضافی، آن را جمع کرده و با بخیه سفت می کند تا دیگر افتادگی در سطح پوست دیده نشود. بنابراین بدون ناراحتی جراحی لیفت صورت، پوستی جوانتر و زیباتر خواهید داشت.

2) تحریک کلاژن سازی
جالب است بدانید که تارها در زیر پوست کار می کنند، علاوه بر این که پوست را سفت و در حالت خوب می گذارند، روند پیری پوست را کند کرده و با آن مبارزه می کنند. این نقاط "فرایند ترمیم" پوست را تحریک می کنند به طوری که بدن مقادیر زیادی کلاژن در نزدیکی نواحی تحت درمان تولید می کند. این اثر فوق العاده نقش مهمی در دستیابی به اهداف ما دارد. زیرا کلاژن ها یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست هستند.

کلاژن پروتئینی در عمق پوست ما است که کاربردهای زیادی در بدن دارد. این رشته های پروتئینی برای ترمیم زخم ها و ایجاد پوستی شاداب و قوی، صاف و شاداب استفاده می شود. با افزایش سن، بدن ما کمتر و کمتر کلاژن تولید می کند تا زمانی که 80 درصد از ضخامت پوست ما تا سن 70 سالگی کاهش یابد.

از دست دادن حجم و استحکام پوست یکی از دلایل اصلی افتادگی و چین و چروک پوست است. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای حمایت از بافت ها و ساختارهای زیرین کاهش می یابد. این بدان معنی است که دیگر نمی تواند اثرات گرانش زمین را خنثی کند و کشش جاذبه باعث افتادگی و شل شدن پوست می شود. تحریک کلاژن سازی در پوست در زمانی که افتادگی پوست بدتر نشده و خاصیت ارتجاعی پوست در شرایط خوبی قرار دارد، می تواند با افزایش ضخامت و استحکام پوست، پیری را کند کرده و آن را زیبا کند.

به عبارت دیگر لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی مداوم و پیشرونده است. داوطلبانی که برای تحریک تولید کلاژن تحت لیفت صورت با نخ قرار می گیرند، به تدریج متوجه بهبود حجم و استحکام پوست خود خواهند شد. تا زمانی که بخیه ها سر جای خود هستند، فرآیند ترمیم بدن به طور مداوم فعال است زیرا بدن سعی می کند نواحی بخیه شده را ترمیم کند و بخیه ها را خارج کند.

 

بدن ما طوری برنامه ریزی شده است که به حضور یک جسم خارجی (در این مورد بخیه) واکنش نشان دهد. خوشبختانه از آنجایی که نخ های استفاده شده در این روش بسیار نازک هستند، متوجه فعل و انفعالات زیر پوست نخواهید شد و هیچ گونه ناراحتی و دردی احساس نمی کنید. اکثر کاندیدها (پس از بهبود بافت اطراف بخیه ها) به هیچ وجه نخ ها را زیر پوست احساس نمی کنند.

در این روش جوانسازی پوست با استفاده از نخ های فلزی زیر پوست داربست درست می کنیم. ضخامت این تارها مانند یک دسته مو است. نخ ها را می توان از فلزات گران قیمت مانند پلاتین، طلا یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا کاپرون یا ترکیبی از پلیمرهای مصنوعی با مواد دیگر تهیه کرد.

ما با استفاده از 3 نوع سیم سیم بالابر را انجام می دهیم:

نخ های جاذب

این نخ ها پس از مدتی جذب بدن می شوند و از مواد زیست سازگار ساخته می شوند. این بدان معناست که بافت های بدن انسان به آن پاسخ نمی دهند. سلول های پوست تقسیم می شوند و در نزدیکی داربست تشکیل شده توسط این نخ ها قرار می گیرند. بنابراین اثر آن حتی پس از جذب رشته ها نیز دائمی و قابل مشاهده است.

بخیه های غیر قابل جذب

نخ طلا یا برخی از الیاف مصنوعی در این دسته قرار می گیرند. این نخ ها تا پایان عمر زیر پوست باقی می مانند و عمدتا برای درمان مشکلات شدید و حاد پوستی استفاده می شوند. به عنوان مثال، ما از آنها برای کشش گردن بسیار قوی استفاده می کنیم.

 

رشته های مخلوط

اینها به گونه ای ساخته می شوند که بخشی از مواد آنها جذب پوست می شود و بخشی از نخ به صورت تکه های کوچک زیر پوست باقی می ماند. شناخته شده ترین نخ ها نخ های Silhouette Instalift هستند.

ساختار این نخ ها به گونه ای است که جذب پوست می شوند اما در امتداد آنها قطعات مخروطی شکلی وجود دارد که جذب پوست نمی شوند و همیشه در زیر پوست باقی می مانند. این مخروط ها البته بسیار کوچک هستند و از بیرون دیده نمی شوند. بعد از مدتی دیگر آنها را زیر پوست خود احساس نمی کنید. با این حال آنها این مشکل را دارند که جابجایی آنها پس از قرار دادن مشکل است.

مزایای لیفت صورت با نخ

نتایج طبیعی

 مهمترین مزیت بالابر سیمی این است که نتایج بسیار طبیعی و زیبایی می دهد. به عنوان مثال، پس از عمل لیفت صورت، پوست سفت به نظر می رسد. انحنای طبیعی صورت از بین می رود و حجم برخی از نواحی مانند گونه ها یا لب ها کاهش می یابد. این مورد در مورد لیفت سیمی صدق نمی کند و ویژگی های اساسی صورت حفظ می شود. نخ ها به آرامی مشکلات صورت را حل کرده و پوست را زیبا می کنند. آنها این کار را بدون تغییر شکل یا ویژگی های صورت انجام می دهند.

امنیت بالا

همچنین می‌توانیم در ناحیه ابرو یا پلک و مثلاً هنگام سفت کردن افتادگی پلک از نخ دندان استفاده کنیم. بر خلاف سایر روش های لیفت صورت با نخکه در بسیاری از نواحی صورت قابل انجام نیستند، لیفت با سیم این امکان را به ما می دهد که از حساس ترین نواحی استفاده کنیم.

 

مطالعات علمی و تجربیات بالینی ما نشان می دهد که زمانی که لیفت با سیم در محیط بالینی توسط متخصص انجام شود، هیچ عارضه یا خطری وجود ندارد.

بهبودی سریع

مرحله بهبودی تا 5 روز طول می کشد. برخلاف سفت کردن، در این مدت نیاز به مراقبت خاصی ندارید و می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. با این حال، رفتن به محل کار، رویدادهای اجتماعی یا ورزش را توصیه نمی کنیم.

هیچ اثری از درمان باقی نمانده است.
در طی 5-7 روز بهبودی، تقریباً تمام علائم لیفت صورت با نخ ناپدید می شوند. نکته دیگر این است که رشته ها در زیر لایه های عمیق پوست قرار می گیرند، بنابراین با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. سوراخ هایی که برای وارد کردن کابل ایجاد می کنیم کوچک هستند و به هیچ وجه قابل مشاهده نیستند.

هزینه معقول

لیفت با سیم بسیار ارزان تر از جراحی لیفت با سیم است. جراحی لیفت نیاز به بیهوشی عمومی، اتاق عمل بیمارستان، تیم جراحی کامل و شرایط بیمارستان دارد. مشکلاتی که در بالابر کابل وجود ندارد و باعث تفاوت قیمت قابل توجهی بین این دو روش می شود. در کلینیک هزینه این روش جوانسازی پوست بین 6 تا 7 میلیون تومان است که البته به عوامل زیادی بستگی دارد. پیشنهاد دقیق را در مشاوره دریافت خواهید کرد.

معایب بالابر با نخ

تغییرات محدود

در قسمت مزایا به طبیعی بودن نتایج لیفت سیمی اشاره کردیم. واقعیت این است که برای برخی از مشتریان ما این مزیت به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می شود. طبیعی بودن نتایج لیفت صورت تا حد زیادی به این دلیل است که با این روش نمی توانیم هیچ تغییر اساسی و جدی روی پوست ایجاد کنیم.

 

لیفت صورت شامل تغییرات عمده در رباط ها، ماهیچه ها و بافت های زیر پوستی است. ما نمی توانیم این کارها را در آسانسور با سیم انجام دهیم. این روش به ما اجازه می دهد تا با حفظ ساختار اصلی پوست، تغییراتی در انحنای سطح صورت ایجاد کنیم. بنابراین، ما این روش جوانسازی را برای مراجعین جوانتر (بین 20 تا 50 سال) توصیه می کنیم.

آیا بلند کردن نخ درد دارد؟

ممکن است هنگام بلند کردن نخ درد ایجاد شود که دور از انتظار نیست. با این حال، در طول درمان نخ هایی را زیر پوست وارد می کنیم و سپس برخی از نواحی پوست را می کشیم. البته با استفاده از مسکن و بی حس کننده می توانیم این درد را به حداقل برسانیم.

نتایج و دوام نخ بالابر چقدر دوام دارد؟

واقعیت این است که لیفت صورت با نخ بسیار کمتر از جراحی های تهاجمی تر دائمی است. عملیات بلند کردن می تواند 5 یا 10 سال طول بکشد. از طرفی لیفت های قابل جذب معمولاً 1 یا 2 سال عمر مفید دارند و پس از این مدت باید دوباره لیفت صورت انجام شود تا نتیجه حاصل شود.

نخ لیفت بر اساس تحریک تولید کلاژن است. لازم به ذکر است که در این روش از بخیه های قابل جذب یا نیمه جذبی استفاده می کنیم، زیرا نخ های دائمی عوارض زیادی دارند و در موارد بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرند. نخ های جاذب و نیمه قابل جذب حداکثر در یک ماه جذب پوست می شود. بافت پوست رشته های جذب شده را با فیبرهای کلاژن جایگزین می کند. پروتئین های کلاژن اجزای ساختاری پوست هستند که قوام و استحکام پوست را ایجاد می کنند.

کلاژن های موجود در پوست دائما در حال تخریب و بازسازی هستند. بنابراین آنها برای همیشه دوام نمی آورند. با روش های مختلف جوانسازی غیرتهاجمی مانند لیفت صورت با نخ، هیپوتراپی و اندولیفتینگ، تولید کلاژن را در پوست تحریک می کنیم. کلاژن های تازه تشکیل شده پوست را حجیم می کند، خطوط صورت را اصلاح می کند و شما را 10 سال جوان تر نشان می دهد. کلاژن های جدید می توانند تا 2 سال پایدار باشند و در این مدت به تدریج تخریب شوند.

هنگامی که کلاژن ها تجزیه می شوند، اثرات لیفت صورت با نخ یا سایر روش های لیفت صورت با حداقل تهاجم از بین می رود. البته لازم نیست نگران باشید و برای طولانی شدن اثر می توانید مجدداً از درمان مشابه یا مشابه استفاده کنید.

چندین عامل ممکن است بر انتخاب شما تأثیر بگذارد:

هدف شما برای جوانسازی چیست؟

اول، آنچه از یک درمان می خواهید. اول، شما باید درک خوبی از محدودیت ها و اثرات یک روش درمانی داشته باشید و اینکه آیا نیازها و اهداف شما را برآورده می کند یا خیر. به عنوان مثال، گفتیم که با نخ لیفت صورت با نخنمی توانید تغییرات ساختاری عمده ای در صورت ایجاد کنید و فقط می توانید شرایط را به میزان محدودی بهبود بخشید. این بدان معنی است که لیفت صورت با نخ به عنوان یک ترمیم بهتر از یک درمان زیبایی به نظر می رسد.

 

دائمی و دشوار یا موقتی و آسان
هنگام انتخاب بین جراحی لیفت صورت با نخ و لیفت صورت، دو ملاحظه کلیدی مطرح می شود:

درمان دائمی اما با عوارض بیشتر و بهبودی سخت. جایی که
درمان موقت بدون عارضه و با بهبودی آسان چند روزه
اولین اصطلاح به جراحی لیفت صورت اشاره دارد. بله، واقعیت این است که هیچ یک از روش های کم تهاجمی لیفت صورت با نخبه اندازه جراحی لیفت صورت با نخموثر نیستند. با این حال، جراحی لیفت صورت تهاجمی، خطرناک و پیچیده است. البته این روش نیاز به بیهوشی عمومی دارد و تغییرات صورت بسیار شدید است. دوره نقاهت پس از جراحی لیفت صورت حداقل 2 هفته طول می کشد و پس از 4 هفته باید فعالیت های سنگین را شروع کنید.

نخ لیفت صورت با نخنیازی به بیهوشی عمومی ندارد، کل جلسه درمان با بی حسی موضعی در 45 دقیقه انجام می شود. پس از اتمام جلسه، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و می توانید بلافاصله به خانه بروید. هر گونه عوارض درمان مانند تورم، قرمزی و غیره در مدت حداکثر 5 روز از بین می رود و پس از آن محدودیت خاصی ندارید.

 قیمت ها و هزینه های اضافی

بالاخره قیمت برای همه ما مهم است. عملیات لیفت صورت با نخبسیار گرانتر از روش های لیفت با حداقل تهاجم است. لیفت صورت، هیپوتراپی و اندولیفت صورت با نخبسیار ارزان تر هستند، اما برای حصول نتیجه باید هر از چند گاهی انجام شود. سودآورترین روش برای شما بستگی به شرایط شما دارد.

شاید مرحله بازپرداخت طولانی مدت کار آسانسور آسیب مالی زیادی به شغل شما وارد کند. یا به عنوان مثال، شرایط پیری پوست شما به گونه ای است که اثرات روش های کم تهاجمی لیفت صورت برای کمتر از 1 یا 2 سال پایدار است.

سن و عوامل دیگر

دوام روش های کم تهاجمی تا حد زیادی به وضعیت شما بستگی دارد. مدت درمان در افرادی که پیری شدید یا افتادگی شدید پوست دارند بسیار کوتاه است. در این افراد تخمین زده می شود که 60 درصد اثر درمانی ظرف 4 ماه از بین می رود.

قبل از انجام هر روش درمانی باید شرایط شخصی و عواملی مانند فعالیت های روزانه، کار و سبک زندگی را بررسی کنیم و ببینیم آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. سن نیز یک عامل موثر است. روش های کم تهاجمی لیفت صورت برای افراد جوانی که پوستشان ظرفیت تولید کلاژن بالایی دارد توصیه می شود. جراحی لیفت صورت با نخاحتمالا برای افراد بالای 50 یا 60 سال مناسب تر است.

بین لیفت صورت با نخ، اندولیفت و هیپوتراپی یکی را انتخاب کنید
سه روش ذکر شده روش های جدید سفت کردن پوست هستند. این سه روش غیر جراحی یا کم تهاجمی هستند. آنها عوارض و خطرات کمی دارند و می توانند به اندازه جراحی موثر باشند. به طور کلی علم پزشکی به سمت توسعه روش های کمتر تهاجمی پیش می رود. همچنین سعی می کنیم تا حد امکان از روش های تهاجمی پرهیز کنیم. هزینه زیاد، طول درمان، عوارض و خطرات بالای روش های تهاجمی منجر به کاهش چشمگیر محبوبیت آنها در بین پزشکان و بیماران شده است.

اندولیفت

ما در Endolift از فیبر نوری و فناوری لیزر ویژه برای جوانسازی و سفت کردن استفاده می کنیم. در این روش الیاف بسیار ریز را به زیر پوست می فرستیم و نور لیزر را به بافت زیرین می تابانیم. لیزر باعث آسیب کوچک و کنترل شده به پوست می شود و ساختارهای عمیق را مجبور به تولید کلاژن می کند. اگر لیزر را روی نواحی مناسب متمرکز کنیم، می توانیم لیفت صورت موثری انجام دهیم.

اندولیفت می تواند به اندازه نخ دندان یا حتی بیشتر موثر باشد. خطرات و عوارض این روش کمتر از نخ دندان کشیدن است و زمان بهبودی 2 روز می باشد. کلاژن سازی با روش اندولیفت موثرتر است، بنابراین ممکن است دوام این روش برای برخی از بیماران بیشتر از لیفت صورت با نخ باشد.

هیپوتراپی

هیپوتراپی یکی از جدیدترین روش های جوانسازی است که با امواج فراصوت ایمن انجام می شود. با این روش امواج اولتراسوند به طور جزئی و انتخابی به لایه های عمقی پوست آسیب می زند و باعث تحریک تولید کلاژن پوست می شود، مانند اندولیفت یا لیفت صورت با نخ. لیفت صورت محبوب ترین اپلیکیشن هیپوتراپی مورد تایید FDA است.

مهمترین اثر هایفو در لایه ای است که به اختصار SMAS نامیده می شود. این لایه بین عضلات و چربی عمیق قرار می گیرد و دقیقا همان لایه ای است که در جراحی های لیفت صورت کار و سفت می شود. به این ترتیب تأثیر هایفو دقیقاً مشابه تأثیر جراحی سفت کردن پوست است. هیپوتراپی ممکن است موثرتر از لیفت نخ یا اندولیفت در افراد مناسب برای این روش باشد.

پس از همه، چه چیزی بهترین است؟

هر یک از سه روش ذکر شده مزایا و معایب خود را دارد و نمی توان گفت کدام بهترین است. هر کدام در جای خود بسته به شرایط می توانند اثرات شگفت انگیزی داشته باشند. سن، میزان افتادگی پوست، محل کشش و موارد دیگر در انتخاب یکی از روش های فوق موثر است. برای اینکه بدانید کدام روش لیفت صورت با نخ برای شما بهترین است، می توانید با متخصصان کلینیک تماس بگیرید. کلینیک زیبایی آنیل آماده خدمت رسانی به شما است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تعرفه های 1401 به آنیل https://anylclinic.com/ مراجعه کنید.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋