anylclinic.seo

anylclinic.seo

نکاتی درباره کاشت مو طبیعی

کاشت مو طبیعی یک روش جراحی است که در آن با برداشتن فولیکول از نواحی اهدایی یا بانک مو آن را به نواحی گیرنده پیوند می زنند. نواحی اهدایی در واقع به قسمت های پشت و کنار سر گفته می شود که از تراکم مو خوبی برخوردار است و نسبت به ریزش و تغییرات هورمونی مقاومت است و نواحی گیرنده به قسمت هایی از سر گفته می شود که کم پشت شده و خالی است.

تمام کسانی که از مشکل ریزش مو یا نازکی مو رنج می برند و کاندیدای خوبی برای کاشت مو طبیعی هستند، می توانند از مزیت های دائمی کاشت مو طبیعی مانند زیبایی ظاهری و بالا رفتن اعتماد به نفس برخوردار شوند. کاشت مو طبیعی روشی غیرتهاجمی است و نتایج خارق العاده ای به همراه دارد. افرادی که قصد کاشت مو طبیعی دارند باید بانک مو غنی و پری داشته باشند.

کاندید های مناسب کاشت مو

مناسب ترین کاندیدای کاشت مو طبیعی کسانی هستند که در نواحی پشت و کناره های سر که به عنوان ناحیه اهدایی در نظر گرفته می شود، مو های سالم و متراکمی دارند. در کل اگر بخواهیم مشخصات کسانی که قصد کاشت مو را دارند را بگوییم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آقایانی که الگوی طاسی مردانه مشخصی دارند و دچار ریزش مو شده اند و بیش از پنج سال است که ریزش موی آنها ادامه دارد و باقی روش های درمانی روی آنها جواب نداده است.
  • کسانی که از کاشت مو انتظارات طبیعی و واقع بینانه ای دارند و از این مسئله آگاه هستند که حتی بعد از کاشت مو هم ممکن است دچار ریزش موهای کاشته شده شوند و نیاز به مصرف داروهای ضد ریزش و مراقبت صحیح داشته باشند.
  • آقایانی که چندین سال است درگیر ریزش مو هستند و الگوی ریزش و طاسی در سر آنها تثبیت شده است.
  • افرادی که به تروما، آسیب یا سوختگی دچار ریزش مو شده اند.
  • افرادی که به دلیل انجام عمل های زیبایی مانند لیفت صورت دچار ریزش مو شده اند.

تراکم مو در ناحیه اهدایی بسیار مهم است، افرادی که دارای تراکم موی مناسبی در نواحی پشت و کناره های سر هستند، کاندید های مناسبی برای کاشت مو به شمار می روند. اما کسانی که در این ناحیه از تراکم موی خوبی برخوردار نیستند، برای کاشت مو کاندید های مناسبی به شمار نمی روند.

نکته دیگری که در کاشت مو تاثیر بسیار مثبتی دارد بافت مو است، کسانی که دارای بافت موی فر یا مجعد هستند، گزینه های مناسب تری برای کاشت مو به شمار می روند چون این افراد معمولا تراکم موی بالایی دارد.

یکی دیگر از عواملی که در موفقیت آمیز بودن کاشت مو بسیار موثر است کشسان بودن فرق سر است. هرچقدر فرق سر متراکم تر و سفت تر باشد، برداشتن فولیکول از آن دشوار تر می شود

هیچ گونه محدودیت سنی برای کاشت مو طبیعی وجود ندارد و تنها نکته ای که وجود دارد این است که فرد به بلوغ فکری رسیده باشد و انتظارات منطقی از کاشت مو خود داشته باشد و علاوه بر آن شرایط کاندیدای مناسب کاشت مو را داشته باشد.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋