anylclinic.seo

anylclinic.seo

درباره جراحی سانترال لب

جراحی سانترال لب، یک روند ساده جراحی سرپایی است که برای بالا کشیدن لب ها به کار می رود. عمل سانترال لب جهت کاهش دادن به فاصله لب بالا و بینی و همچنین افزایش وسعت قسمت قرمز رنگ لب که در حالت طبیعی نازک است انجام می شود. عمل سانترال لب مزایایی دارد که در این نوشته به آنها می پردازیم.

در اثر بالا رفتن سن، قسمت هایی از صورت در اثر نیروی جاذبه دچار افتادگی می شود که یکی از مهم ترین این بخش ها لب است. این امر معمولا به این صورت اتفاق می افتد که لب بالا به سمت داخل کشیده می شود و نازک تر به نظر می رسد، به علاوه رفتن لب ها به سمت داخل باعث می شود دندان ها را بپوشاند و صورت پیرتر به نظر برسد.

با استفاده از جراحی سانترال لب این تغییراتی که در لب ها ایجاد شده، تحت کنترل قرار گرفته می شود وو قسمت میانی صورت به سمت بالا کشیده می شود و باعث می شود صورت جوان تر به نظر برسد. همچنین بالاتر کشیده شدن لب ها باعث می شود قسمت قرمز رنگ لب بزرگ تر به نظر بیاید.

تکنیک های زیادی در طول سال های اخیر برای لیفت لب به کار گرفته شده است، تکنیک اصلی این کار در واقع بالا کشیدن لب از طریق برداشتن قسمتی از پوست است که موجب می شود فاصله بین لب بالا و بینی کم شود. اما در تکنیک های مدرن تر، برش بیشتر در بخش زیر بینی انجام می شود. هدف از انجام این کار معلوم نبودن جاهای زخم و بخیه می شود.

بهترین کاندید ها برای انجام عمل سانترال لب چه کسانی هستند؟ اگر فاصله لب بالا تا بینی شما زیاد است یا لب بالای نازکی دارید، کاندید خوبی برای این نوع عمل هستید. برای انجام این عمل ابتدا نواحی لب بالا را علامت گذاری می کنند و سپس بر اساس طرح ترسیم شده عمل سانترال توسط یک جراح پلاستیک خوب آغاز می شود. در این عمل جراحی از تزریق داروی بی حسی استفاده می شود. سپس بخشی از ناحیه پوست زیر بینی را به آرامی بر میدارند و اگر خون ریزی در این ناحیه صورت بگیرد کاملا کنترل می شود. سپس برش را با بخیه های کوچک و ظریف می بندند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

برای انجام عمل سانترال لب به هیچ گونه بیهوشی نیاز نیست و فقط با بی حسی موضعی انجام می شود.

 

 

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋