anylclinic.seo

anylclinic.seo

تزریق چربی و بلفاروپلاستی چه تاثیراتی بر پوست دارد؟

تزریق چربی بدن معمولا برای پستان، صورت و حتی حجم‌دهی به لگن و باسن کاربرد دارد. کاهش یافتن بافت چربی و ایجاد چین و چروک های زیاد به دلیل افزایش سن و سال در نواحی متفاوت صورت مثل خط لبخند، پلک, خط اخم، و اطراف چشم و گونه و شقیقه و حتما با با نظر پزشک متخصص تزریق چربی و بلفاروپلاستی انجام داد.

پر کردن مناطق کوچک و لاغر و فرورفته صورت مانند گونه و زیر چشم ها با تزریق چربی. برجسته سازی گونه و لب ها، و چانه برجسته و زیبا سازی باسن، بزرگ کردن و بازسازی سینه، جوان سازی ها  و کاهش ظاهرسازی عروق زیر و انتها پوست، پرکردن جای زخم فرورفته یا اسکار یا و سوختگی های پوستی، جوانسازی ناحیه زیر شکم و تناسلی بانوان و لیفت کردن صورت یا کشیده تر شدن پوست صورت به دلیل پر کردن و حجیم کردن صورت که باعث رفع افتادگی وشلی پوست خواهد شد و بهترین راهکار تزریق چربی است. انتقال چربی معمولا از نواحی نظیر اطراف باسن، شکم و پهلو برداشته خواهد شد و به نواحی مختلفی مانند گیجگاه، اطراف چشم، پیشانی، گونه، لب، خط خنده، چانه و دیگر نقاط مختلف بدن که نیاز به تزریق چربی در آن ها است، انجام خواهد گرفت.

آیا عمل بلفاروپلاستی برای چشم ها مضر است؟

جراحی بلفاروپلاستی افتادگی پلک‌های بالا و پایین را می تواند کاملا رفع ‌کند. لذا باعث خواهد شد، چهره جوان‌ و شاداب‌تر خواهد شود. وقتی چهره افراد زیباتر شود، اعتماد به نفس افراد بالا خواهد رفت.

وقتی بینایی چشم ها کم شود، حتما نیاز به عینک یا لنز پیدا می کنید. اما افتادگی پلک ها، ممکن است استفاده از عینک ها را هم سخت تر کند. در این هنگام باید در ابتدا جراحی پلک را انجام دهید تا افتادگی و ورم پلک ها رفع شود و سپس به سراغ زدن عینک یا لنز های معتبر برویم.

بعد از عمل بلفاروپلاستی، چشم ها خشک خواهد شد و در نهایت سوزش بیشتری خواهید داشت. به طور موقت نه دائم، چشم ها دچار اختلالات تاری دید می شوند. اگر برش و بخیه‌ها در این عمل به درستی و توسط متخصص انجام نشود، ممکن است اثر نامطلوب آن بر روی چشم ها باقی بماند.

احتمال عفونت بعد از عمل در چشم ها وجود دارد. بیماران حتماً باید دارو‌های تجویز شده توسط پزشک را کامل مصرف کنند. البته متخصصان توصیه می‌کنند که حتماً عمل را در کلینیک ‌های معتبر انجام دهند که از نظر تجهیزات و اصول ایمنی و بهداشتی، استاندارد های لازم را داشته باشند.

برخی از بیماران ممکن است به مواد های بیهوشی حساسیت زیادی داشته باشند. درد در ناحیه های عمل و تزریق چربی کاملاً طبیعی به نظر می رسد، ولی اگر گاهی اذیت شدید می‌توانید از مسکن ها استفاده کنید. و در نهایت ممکن است محل های جراحی دچار خونریزی های اندکی شده و خون ها زیر پوست، لخته شوند.

بلفاروپلاستی یا تزریق چربی ؟

امکان جراحی پلک با لیزر ها هم نیز وجود دارد. خوشبختانه با پیشرفت های علم و تکنولوژی، این امکان را فراهم کرده، که بعضی از عوارض نظیر تجمع چربی ها یا پوست های اضافه در پلک بالا و پایین را بتوان از طریق لیزر های پیشرفته، درمان نمود.

ابتدا باید در عمل پوست پلک بالایی باید استریل و بی‌حس بهداشتی گردد. از چاقو جراحی استفاده نخواهد شد و برش‌ ریز توسط امواج دستگاه لیزر انجام می‌گردد. و در نهایت از چربی و پوست‌ های اضافه از پلک های بالایی خارج خواهند می شود.

با توجه به اینکه عمل بلفاروپلاستی با لیزر ها یک روش غیر تهاجمی می باشد و با خونریزی های متعدد، جراحی و بخیه همراه نخواهد بود، در نتیجه دوره نقاهت و بعد از عمل کوتاه‌ تری دارد و خطرات بروز عوارض هایی نظیر اسکار در محل عمل وجود نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از تزریق چربی و بلفاروپلاستی به وب سایت آنیل https://anylclinic.com/ مراجعه کنید.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋