anylclinic.seo

anylclinic.seo

مدت زمان ماندگاری تزریق چربی!

در این مقاله می خواهیم در مورد دو روش محبوب زیبایی، تزریق چربی و بلفاروپلاستی صحبت کنیم. یکی از نشانه‌ های پیری کاهش حجم بافت‌ های بدن است. با افزایش سن، چربی قسمت‌ های مختلف بدن تحلیل رفته و باعث سفت شدن ظاهر بدن و افزایش چین و چروک می شود. روش ‌های زیادی برای از بین بردن چین و چروک وجود دارد اما یکی از موثرترین روش ‌ها تزریق است که در سال‌ های اخیر رایج شده است.

 

تزریق چربی چیست؟

فیلر در روش جوانسازی تزریق چربی استفاده می‌ شود. فیلرها یا حجم دهنده‌ ها مواد تزریقی هستند که با نفوذ به لایه‌ های پوست باعث جوانسازی و حجم دهی می شوند. با تزریق چربی از چربی خود بدن استفاده می‌ شود. زیرا ماندگاری بیشتر است و بافت بدن واکنش بدی نشان نمی‌ دهد.

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق در سه مرحله انجام می شود که در زیر به طور خلاصه شرح می دهیم.

مرحله اول برداشت چربی عبارت است از: پزشک ناحیه ای از بدن را که باید چربی برداشته شود مشخص می کند و ماده بی حس کننده به آن ناحیه تزریق می شود. سپس با ایجاد یک برش کوچک در آن ناحیه، پزشک لوله ای را با سرنگی که به آن متصل است وارد می کند و چربی رقیق شده با بی حسی را از آن ناحیه خارج می کند.

مرحله دوم جداسازی و تصفیه چربی به دست آمده: چربی به دست آمده در سانتریفیوژ قرار می گیرد تا سرم، خون و سایر محتویات از چربی جدا شود. سپس چربی خالص در سرنگ های کوچک قرار می گیرد.

 

مزایا و معایب تزریق چربی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد مزایا و معایب تزریق در نقاط مختلف بدن صحبت کنیم.

مزایا: با تزریق چربی، از چربی بدن خود استفاده می‌شود. این باعث می‌شود ماندگاری بیشتری داشته باشد و روشی کمتر تهاجمی است.

معایب: استخراج چربی بدن و آماده سازی آن برای تزریق به زمان زیادی نیاز دارد. برای افزایش حجم قسمت‌های مختلف بدن ممکن است چندین جلسه تزریق چربی لازم باشد.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی شامل ایجاد برش، برداشتن لبه های اضافی پلک و ایجاد بخیه روی پلک و خط چشم است. این عمل برای رفع انسدادهای بینایی ناشی از افتادگی پلک مناسب است. البته این جراحی، اصلاح پلک نیز نامیده می شود.

مدت زمان ماندگاری بلفاروپلاستی

از آنجایی که این روش جراحی است، نتایج حداقل 7 تا 10 سال باقی می ماند و به ندرت نیاز به تکرار دارد. انجام این عمل بدون جراحی نیز امکان پذیر است. در این روش مواد زائد با برش برداشته شده و پوست اضافی آن جدا می شود.

 

کلام آخر

با افزایش سن، بسیاری از افراد از روش های مختلفی برای جوان سازی و جبران حجم از دست رفته چربی در قسمت های مختلف بدن خود استفاده می کنند. امروزه با پیشرفت علم راه های زیادی برای بهتر دیده شدن وجود دارد. برای این روش های جوانسازی بهتر است از روش هایی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری دارند. کلینیک آنیل  https://anylclinic.com/ یکی از بهترین کلینیک‌ های غرب تهران است که با داشتن پزشکان متخصص و کادری مجرب و محیطی حرفه‌ای در زمینه خدمات زیبایی فعالیت می‌کند.

anylclinic.seo
anylclinic.seo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋