amlakdiyar22

amlakdiyar22

​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

پیش فروش واحدهای پروژه ساختمانی نارنجستان 4 در منطقه 22 چیتگر

 

منطقه 22 به دلیل  شرایط آب و هوایی مطلوب نسبت به دیگر مناطق تهران، دسترسی مطلوب به بزرگراه های تهران به عنوان یک منطقه ایده آل و منحصر به فرد در تهران تلقی می شود که برای اجرای پروزه های تجاری و مسکونی ارزشمند است و سرمایه گذاری در این منطقه می تواند هوشمندانه باشد.شواهد نشان از اینده روشن این منطقه در تهران دارد.

 

 

یکی از پروژه های عمرانی و موفق با کاربری کاملا مسکونی که در حال ساخت و اجرات است پروژه های نارنجستان است که در 4 فاز در دست اقدام است

جدیدترین فاز این پروژه ، نارنجستان 4 است که زمان پیش فروش واحد آنها اعلام شده است تمام برج های ساخته شده در پروژه ی نارنجستان دارای محبوبیت به لحاظ مسکونی بودن ان هستند

در این مطلب اختصاصا به موقعیت پروژه نارنجستان ۴ و امکانات و شرایط پیش خرید از این پروژه را بررسی می کنیم ؛

اطلاعات کلی پروژه نارنجستان4

این پروژه اختصاصا برای سکونت احداث شده است و کاربری تجاری ندارد. سازنده پروژه نارنجستان 4 شرکت ابنیه آکام است، رزومه درخشان تعاونی آکام به یک دلیل بی چون چرا برای خرید این واحدها تبدیل شده است زیرا سرعت ساخت پروژه های آن بالا می باشد و مسئولیت پروژه های نانجستان 1، 2 و 3 را برعهده دارد که در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

در حال حاضر تعاونی مسکن ابنیه همت مسئول ساخت نارنجستان 4 است

این پروژه در مروارید شهر فاز ۲،دانش یکم واقع شده است. و به دلیل وجود متراژ های 110 متری باعث افزایش میزان رضایت و علاقه مندی کاربران شده است.

دلیل محبوبیت نارنجستان4 چیست ؟

در منطقه نزدیک این پروژه ی مسکونی، مجتمع های تجاری در نزدیکی آن و همچنین استفاده راحت از از مترو و وسایل نقلیه عمومی از دیگر دلایل محبویت این پروژه به حساب می آید. این موارد در آینده، پروژه نارنجستان 4 را به یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 تبدیل خواهد کرد.

 

همچنین این منطقه از لحاظ آب و هوایی یک منطقه بکر محسوب می شود که ویوی طبیعی و زیبایی دارد. که به محبوبیت ان افزوده است.

 

 

تعداد طبقات و متراژ واحدها در برج نارنجستان 4

نارنجستان 4 متشکل از دو برج که هر کدام 16 طبقه هستند  . این طبقات به سه دسته مسکونی، پارکینگ و لابی تقسیم شده اند

 

 

 

امکانات رفاهی در پروژه مسکونی نارنجستان4

این پروژه از امکانات مختلفی برای رفاه حال ساکنان برج بهره برده است و همین امر در آینده افراد را به زندگی در این واحدها تشویق می کند. برخی از امکاناتی که در این پروژه وجود دارد، عبارتند از:

 

  • لابی بسیار شیک
  • فضای مناسب برای بزرگسالان (میز بیلیارد و فوتبال دستی)
  • رصد شدن محل های شلوغ توسط دوربین ها
  • نورپردازی زیبای برج
  • درب های ضد سرقت و پنجره های دوجداره
  • دسترسی راحت به مراکز خرید

 

شرایط خرید پیش فروش واحدهای پروژه نارجستان 4

پروژه نارنجستان 4 در ابتدای راه است و زمان پذیره نویسی آن به پایان رسیده است. بهترین زمان برای خرید واحد پروژه می باشد زیرا در آغاز راه است و روز به روز بر قیمت واحدها افزوده می شود. تعاونی ابنیه آکام اعلام کرده است که مجموع قیمت زمین، جواز ساخت و تراکم زمین، چهار میلیون و شش صد و پنجاه هزار تومان در ازای هر متر می باشد.

خرید و فروش این واحدها قابل انجام است و باید انتقال سند حتما در دفتر تعاونی صورت بگیرد. اگر قصد خرید دارید، توصیه می شود سریع تر اقدام کنید زیرا قیمت ها روند افزایشی دارند.

برای اطلاعات دقیق از شرایط پیش فروش و واجدین الشرایط خریداران با کارشناسان املاک دیار22 با مراجعه به وب سایت آن بهره مند شوید. املاک دیار22 یک از مشاوران املاک منطقه 22 به شمار می رود که بصورت تخصصی سالهاست در این زمینه تجربه و تبحر کافی را دارند.

amlakdiyar22
amlakdiyar22 ​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋