amlakdiyar22

amlakdiyar22

​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

آشنایی با پهنه بی چیتگر منطقه22 تهران و پروژه های ساختمانی آن

در این پهنه 16 برج وجود دارند که با نام های A و B و D و N و F و G شناخته می شوند. واحدهای مسکونی این برج ها از 70 الی 386 متر هستند. هر برج این پهنه از دو بال شرقی و غربی تشکیل شده است که به این بال ها سرو نیز می گویند.

 

نکته قابل توجهی که در این پهنه وجود دارد آن است که اگر از بالا به نقشه برج ها نگاه کنیم، شکل آنها مانند یک پروانه به نظر خواهد آمد که این نوع معماری در نوع خود منحصر به فرد است. به همین دلیل به برج های پروانه ای معروف هستند

 

شما می توانید برای اطلاعات دقیق تر از پروژه های منطقه بی از سایت دیار22 و کارشناسان املاک آن مراجعه کنید.

 

هم اکنون در پهنه بی چیتگر  اسکلت 6 برج به اتمام رسیده و این برج ها وارد مرحله نازک کاری شده اند. بقیه برج ها نیز در مرحله فوندانسیون می باشند. در ادامه به معرفی برج های آماده تحویل پهنه B شهرک چیتگر خواهیم پرداخت.

موقعیت برج‌های پهنه بی چیتگر

پهنه B چیتگر در منطقه 22 تهران و در قسمت غربی دریاچه چیتگر قرار دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق به جزئیات مکانی پهنه B چیتگر اشاره کنیم، باید بگوییم بزرگراه شهید خرازی در شمال آن، بلوار پژوهش در غرب آن و اتوبان شهید همدانی نیز در جنوب این برج‌ها قرار دارد.

کلیات برج‌های پهنه بی

شرکت تعاونی مسکن عمران هادی که وابسته به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی است، مسئولیت ساخت برج‌های پهنه بی چیتگر یا سروستان را برعهده دارد.  شرکت تعاونی مسکن عمران هادی به گونه‌ای این برج‌ها را ساخته است که منظره 360 درجه از منطقه 22 ایجاد شده است. پهنه B، 16 برج دارد. از بین این 16 برج، 6 برج آن تقریبا در مراحل پایانی کار قرار دارد و به نازک‌کاری رسیده است. این 6 برج، برج‌های GGGG4،  BB2  نام دارند. ما بقی برج‌ها در مراحل اولیه کار قرار دارند.

برج‌های پهنه B، 6 سری با نام‌های B، D، A، F، N، G دارند. به طور کلی زیر بنای برج‌های پهنه B چیتگر از 70 متر آغاز شده است و بیشترین متراژ آن 386 متر است.

نحوه خرید و فروش برج‌هایی که در مراحل نازک‌کاری در پهنه B  چیتگر قرار دارند.

 

 خرید و فروش برج B1 پهنه B

از میان 6 برجی که تقریباً در مراحل پایانی ساختشان هستند، برج B1 که به نام‌های برج حفاظت و الماس نیز مشهور است، متعلق به کارکنان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی است و واحدهای آن غیر قابل خرید و فروش است.

 

بررسی نحوه خرید و فروش برج‌های G1 وG3 پهنه بی چیتگر

برج های G1 وG3 دارای فروش آزاد هستند. فروش آزاد به این معناست که  خرید و فروش واحدها با قیمت قطعی و به صورت متراژ واحدها انجام می‌شود. واحدهای این برج‌ها با قیمت تمام شده‌ای که در سال 1392 قبل از شروع به کار ساخت این برج‌ها، توسط کارشناسان قیمت‌گذاری شده‌اند، به آن دسته افرادی که این قیمت‌گذاری را پذیرفته‌اند، فروخته می‌شود. شرکت سازنده این برج‌ها به خریداران خود امتیاز ویژه‌ای داده است. نقل و انتقال این برج‌ها در دفتر تعاونی بتاجا انجام می‌شود. خریداران در زمان نقل و انتقال طبقه مورد نظر، واحد، متراژ واحد و... را تعیین و براساس آن مبلغ خرید را می‌پردازند.

 

برج‌های GG4 و B3 به صورت سهامی خرید و فروش می‌شوند. سهام‌ها 63 و33 متری هستند. هنگامی که سهام‌ها به صورت 63 و 33 خرید و فروش می‌شوند، خریداران باید هر واحد با هر تعداد متراژی را که در نظر می‌گیرند با عدد 33 و 63 متری جمع کنند.  مثلا شما قصد دارید یک واحد 150 متری از این برج‌ها را خریداری کنید. برای خرید واحدی با این متراژ، شما باید دو سهام 63 متری و یک سهام 33 متری خریداری کنید تا بتوانید واحد 150 متری را انتخاب کنید. اگر مثلا متراژ دلخواه شما 220 متری است، باید سه سهام 63 متری و یک سهام 33 متری خریداری کنید.

در خرید و فروش سهامی شما به عنوان خریدار واحدهای برج، قسطی  پرداخت نمی‌کنید. شما تنها هزینه‌های ساخت آن را می‌پردازید. به همین دلیل این برج‌ها در هنگام تحویل به شما فاقد طراحی‌های خاص و به صورت خام به شما تحویل داده می‌شوند و حتی نقاشی نیز نشده‌اند.

مبلغ خرید سهام‌های این واحدها با توجه به اولویت قیمت یکسانی ندارند.  هرچه اولویت سهامتان دورتر باشد، دراین صورت مبلغی که پرداخت می‌کنید، کمتر خواهد بود. هزینه‌های جانبی هر واحد مانند هزینه ساخت انباری، هزینه ساخت پارکینگ، هزینه واحد طبق طبقه مورد نظرتان و مواردی از این قبیل را شما در زمانی که کار را تحویل بگیرید، پرداخت می‌کنید. این روش فروش واحدها می‌تواند برای خریداران بسیار با صرفه باشد.

نحوه خرید و فروش برج‌های پهنه بی چیتگر  در مراحل اولیه ساخت

برج‌های NN2،  NNNND1،  DD3پهنه B در مراحل اولیه ساخت و گودبرداری وپایه ریزی قرار دارند. خرید و فروش این برج‌ها به صورت متری انجام می‌شود. متراژ فروش هر واحد طبق طبقه، منظره و... متفاوت است. .

در این مطلبسعی شد تا به جزئیات و نحوه خرید و فروش برج‌های پهنه بی بپردازیم.برای اطلاعات دقیق تر از پروژه های این پهنه می توانید از کارشناسان با تجربه املاک دیار22 کمک بگیرید و با خیال اسوده خرید ملک را انجام دهید.

amlakdiyar22
amlakdiyar22 ​ مجموعه املاک دیار 22 در زمینه پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. به شما در اعتبارسنجی پروژه های پیش فروش کمک کنیم. diyar22.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋