این رویداد روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.
رویداد «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با هدف رونمایی از زیرمجموعه جدید تکراسا، «تکراسا اینسایت» و انتشار «گزارش تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» روز دوشنبه ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مجتمع تجاری ایرانمال برگزار خواهد شد. این رویداد با حمایت مجموعههای اسمارتک و کاوهنگار و همراهی بیش از ۲۰ همکار دادهای گزارش برگزار میشود.
تکراسا اینسایت با مأموریت «دسترسی همگانی به داده و اینسایت در اقتصاد دیجیتال» و به عنوان یک هویت مستقل و با تمرکز بر تحقیقات بازار شکل گرفته است تا با توانمندسازی ذینفعان صنعت در تصمیمگیری مبتنی بر داده به رشد و توسعه کسبوکارها و اقتصاد دیجیتال کمک کند.
محصول و خدمت اصلی تکراسا اینسایت ارائه رایگان گزارشهای تحلیل صنعت به زبانهای فارسی و انگلیسی است. تهیه و تدوین این گزارشها از طریق مشارکت ذینفعان صنعت شامل بازیگران، سرمایهگذاران، قانونگذاران، سیاستگذاران، کارشناسان و متخصصان انجام میشود.
در همین راستا، تکراسا اینسایت نخستین گزارش خود با عنوان «تکنولوژیهای بازاریابی (MarTech) ایران ۱۴۰۳» را منتشر میکند. این گزارش با محوریت «وسیعتر نگاه کن: همافزایی و همرقابتی» به بررسی جامع وضعیت صنعت تکنولوژیهای بازاریابی در ایران میپردازد.
گزارش «تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با مشارکت ذینفعان مختلف صنعت و انجام بیش از ۱۰۰ مصاحبه نیمهساختاریافته تهیه شده است.
«رویداد تکنولوژیهای بازاریابی ایران ۱۴۰۳» با حضور ۱۰۰ نفر از مصاحبهشوندگان گزارش شامل مدیران عامل، سرمایهگذاران و متخصصان در کنار بیش از ۱۵۰ مدیر ارشد بازاریابی از صنایع مختلف برگزار خواهد شد. در این رویداد سخنرانیها و پنلهای تخصصی با حضور مدیران ارشد بازیگران صنعت و مدیران ارشد بازاریابی برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی سخنرانیها و پنلهای رویداد حول ترندها و روندهای هوش مصنوعی در ابزارهای بازاریابی، اتوماسیون بازاریابی، پلتفرم داده مشتری (CDP)، پیامرسانی چندکاناله (Omnichannel)، چتباتها، بازاریابی آنلاین به آفلاین (O2O) و نیازهای مدیران بازاریابی خواهد بود.
تعداد محدودی بلیت از طریق ایوند برای علاقهمندان به شبکهسازی در دسترس است. پس از برگزاری رویداد، ویدئوی سخنرانیها و پنلها بهصورت رایگان و همگانی از رسانههای تکراسا منتشر خواهد شد.
پاسخ ها