امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزارش جامع حقوق و دستمزد ایرانتالنت منتشر شد

گزارش جامع حقوق و دستمزد ایران‌تلنت منتشر شد

گزارش ایران‌تلنت، میزان حقوق و دستمزد خالص گروه‌های شغلی در سه رده سازمانی کارشناس، مدیر میانی و مدیر ارشد را نشان می‌دهد.

این گزارش براساس داده‌های بیش از 100 هزار شاغل در 47 گروه شغلی در 30 استان کشور تهیه شده و میزان حقوق و دستمزد خالص (پس از کسر مالیات) گروه‌های شغلی را در 3 رده سازمانی کارشناس، مدیر میانی و مدیر ارشد نشان می‌دهد.

از سال 1392، گزارش جامع حقوق و دستمزد ایران‌تلنت با هدف شفافیت در بازار کار و کمک به افراد برای ارزیابی حقوق خود در مقایسه با همتایانشان در صنایع مختلف تهیه می‌شود. سال 1396، ایران‌تلنت با راه‌اندازی داشبورد اختصاصی حقوق و دستمزد امکان جستجوی دقیق و مقایسه حقوق‌ها را برای کاربران فراهم کرد.

داده‌های این گزارش از طریق پرسشنامه‌های آنلاین جمع‌آوری شده و کارشناسان متخصص در حوزه منابع انسانی اطلاعات را تأیید کرده‌اند. این گزارش علاوه‌بر ارائه متوسط حقوق گروه‌های شغلی مختلف، تاثیر عوامل مختلفی همچون سابقه کار، تحصیلات و موقعیت جغرافیایی را بر میزان حقوق بررسی کرده است.

در ادامه، براساس گزارش ایران‌تلنت به میانگین حقوق و دستمزد تعدادی از گروه‌های شغلی در استان تهران نگاهی می‌اندازیم.

براساس اطلاعات این گزارش در استان تهران و در گروه برنامه‌نویسی/توسعه نرم‌افزار و وب/مهندسی نرم‌افزار، میانگین حقوق کارشناسان سال 1403 با 33 درصد رشد نسبت به سال قبل به 26.5 میلیون تومان رسیده است. این گروه شغلی شامل عناوینی مانند برنامه‌نویس، برنامه‌نویس وب، Backend Developer، مهندس نرم‌افزار و برنامه‌نویس اندروید می‌شود.

گزارش جامع حقوق و دستمزد ایران‌تلنت منتشر شد

میانگین حقوق مدیران میانی در همین گروه با 45 درصد رشد به 42.7 میلیون تومان رسیده و در رده سازمانی مدیران ارشد نیز میانگین حقوق 53.4 میلیون تومان بوده که نسبت به سال قبل 28 درصد رشد نشان می‌دهد.

میانگین حقوق سال 1403 کارشناسان طراحی گرافیک و طراحی UI و UX براساس گزارش ایران‌تلنت با 32 درصد رشد به 19.2 میلیون تومان رسیده است. مدیران میانی در گروه شغلی طراحی گرافیک نیز 27.5 میلیون تومان (36 درصد رشد) درآمد متوسط داشته‌اند.

گزارش جامع حقوق و دستمزد ایران‌تلنت منتشر شد

در گروه شغلی مهندسی شبکه و فناوری اطلاعات که شامل سمت‌هایی همچون کارشناس IT، کارشناس شبکه، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس پشتیبان فنی و Help Desk می‌شود، میانگین حقوق و دستمزد دریافتی کارشناسان با 38 درصد رشد به 23.5 میلیون تومان رسیده است. مدیران میانی این گروه شغلی که سال گذشته میانگین 23.4 میلیون تومان حقوق می‌گرفته‌اند، امسال 32.2 میلیون تومان به خانه می‌برند و میانگین حقوق مدیران ارشد مهندسی شبکه با 25 درصد رشد از 36.1 میلیون تومان به 45 میلیون تومان رسیده است.

در حوزه فعالیت‌های خبرنگاری و تولید محتوا اما میانگین حقوق دریافتی به نسبت پایین است. میانگین حقوق کارشناسان گروه شغلی خبرنگاری و تولید محتوا 13.8 میلیون تومان بوده است. مدیران میانی این گروه شغلی هم 21.6 میلیون تومان دریافتی دارند.

گروه شغلی تبلیغات / مارکتینگ / تحقیقات بازار برای کارشناسان این حوزه به‌طور میانگین 18.9 میلیون تومان درآمد داشته و مدیران میانی در این گروه شغلی هم امسال 29.6 میلیون تومان حقوق می‌گیرند. میانگین حقوق مدیران ارشد تبلیغات و مارکتینگ نیز سال 1403 با 41 درصد رشد مواجه بوده و به حدود 50.3 میلیون تومان می‌رسد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋