امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرویس Microsoft One Drive با نسخه موبایل جدید و عملکرد جستجوی بهتر به روز شده است

سرویس وان درایو مایکروسافت با نسخه موبایل جدید و قابلیت جست‌وجوی بهتر به‌روز می‌شود

کاربران اندرویدی از امروز می‌توانند نسخه جدید وان‌درایو را نصب کنند اما این نسخه با یک‌ ماه تأخیر به‌ دست کاربران iOS می‌رسد.

فضای ذخیره‌سازی ابری مایکروسافت، وان درایو (OneDrive)، به‌زودی با آپدیت‌های مختلفی به‌روز می‌شود؛ ازجمله بهبود جست‌وجو و پوشه‌های رنگی در File Explorer. همچنین از امروز تمامی کاربران تجاری به ویژگی‌های OneDrive Copilot دسترسی خواهند داشت و نسخه جدید موبایل وان درایو نیز به‌مرور در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

«جیسون مور»، معاون بخش محصولات وان درایو، با اشاره به کنترل‌ها و فیلترهای جدید، از بهبود دقت جست‌وجوی فایل‌ها در وان درایو خبر داده تا کاربران سریع‌تر محتوا و اسناد مدنظر را بیابند. وی همچنین از انتشار نسخه جدید نرم‌افزار وان درایو برای اندروید و iOS گفت؛ این برنامه رابط کاربری بهتری خواهد داشت و دسترسی به آلبوم‌ها و موارد دلخواه را راحت‌تر می‌کند.

نمایش آسان‌تر فایل‌ها در وان‌درایو

ویژگی‌های جدید OneDrive

همان‌طور که گفته‌ شد، دقت جست‌وجو در وان درایو افزایش یافته و این تغییر تا پایان ۲۰۲۴ در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، ردموندی‌ها در نظر دارند اواسط سال میلادی آینده، تجربه کاربری را در بخش‌ کتابخانه اسناد بهبود ببخشند و ذخیره و فیلترکردن داده‌های حجیم را راحت‌تر کنند. همچنین از امروز کاربران در «Windows File Explorer» می‌توانند پوشه‌های رنگی OneDrive را مشاهده کنند.

پوشه‌های رنگی وان‌درایو

پیداکردن تصاویر و اسناد در آلبوم‌های وان درایو آسان‌تر خواهد بود؛ مثلاً ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد با ارائه مشخصات یا نوشتن یک جمله، عکس مدنظرشان را پیدا کنند. این برنامه تصاویر خاطره‌انگیز یا تولدها را در صفحه اصلی نمایش می‌دهد و کاربران به عکس‌ها، فیلم‌ها و اسناد در سایر سرویس های ابری مانند Google Drive و Dropbox نیز دسترسی دارند.

کاربران اندرویدی می‌توانند نسخه جدید OneDrive را از امروز دانلود کنند اما کاربران iOS باید تا ماه میلادی بعدی صبر کنند. ویژگی جست‌وجوی عکس ابتدا برای مشترکین مایکروسافت 365 ارائه می‌شود و تا تابستان 2025 در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

ردموندی‌ها همچنان روی تغییرات بیشتر در وان درایو کار می‌کنند. بهبود تجربه کاربری در ویندوز، macOS و نسخه وب، ادغام وان درایو با Microsoft Designer و توسعه ویژگی‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی، از مواردی است که به‌زودی خبرهای بیشتری درباره آن‌ها منتشر خواهد شد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋