امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رندر پیکسل 9a فاش شد؛ خداحافظی با ماژول ویژه دوربین عقب گوگل

رندرهای پیکسل 9a افشا شد؛ خداحافظی با ماژول خاص دوربین عقب گوگل

اگرچه گوگل در طول سال‌ها طراحی خاصی را برای دوربین عقب گوشی‌های خود به‌وجود آورده بود، اما پیکسل 9a فاقد ماژول همیشگی خواهد بود.

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی پیکسل 9a باقی مانده است، اما پس از تصاویر واقعی این دستگاه که در تابستان فاش شد، اکنون رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده که طراحی موبایل میان‌رده آتی گوگل را نشان می‌دهد. در این رندرها می‌توانیم ببینیم که غول مانتین ویو برآمدگی خاص دوربین عقب خود را کنار گذاشته است.

وب‌سایت اندروید هدلاینز با کمک OnLeaks رندرهایی را منتشر کرده است که طراحی جدید پیکسل 9a را نشان می‌دهد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این گوشی در بخش دوربین قاب عقب رخ داده است. در این‌جا دیگر اثری از نوار برآمده‌ای که لنزهای دوربین داخل آن قرار می‌گرفتند، نیست.

طراحی ظاهری پیکسل 9a گوگل فاش شد

رندرهای پیکسل 9a افشا شد؛ خداحافظی با ماژول خاص دوربین عقب گوگل

پیکسل 9a ظاهراً دو دوربین دارد که یکی عریض یا اصلی و دیگری فوق‌عریض خواهد بود. در کنار ماژول مسطح دوربین عقب، فلش LED نیز دیده می‌شود. در پشت این گوشی لوگوی معروف گوگل با حرف G هم دیده نمی‌شود، اما نکته خاص دیگری قابل ملاحظه نیست.

رندرهای پیکسل 9a افشا شد؛ خداحافظی با ماژول خاص دوربین عقب گوگل

اما مشخصه دیگری که در این رندرها دیده می‌شود، حاشیه نسبتاً زیاد نمایشگر است. اگرچه Pixel 9a احتمالاً قیمتی کمتر از 500 دلار خواهد داشت، اما چنین حاشیه زیادی مطمئناً به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد. در جلو، دوربین سلفی طبق معمول درون تک حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

رندرهای پیکسل 9a افشا شد؛ خداحافظی با ماژول خاص دوربین عقب گوگل

پیکسل 9a برخلاف سایر اعضای خانواده پیکسل 9 با اندروید 15 به بازار می‌آید. گوگل هنوز نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید را منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در تاریخ 15 اکتبر منتشر شود. انتظار داریم که پیکسل 9a هم مثل 8a با هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری همراه باشد.

به‌علاوه، گفته می‌شود که Pixel 9a آخرین دستگاه پیکسل خواهد بود که تراشه آن توسط سامسونگ ساخته می‌شود. سری پیکسل 10 احتمالاً تولید تراشه‌های تنسور را به TSMC می‌سپارد.

پیکسل 9a احتمالاً مشابه 8a نمایشگر 6.1 اینچی، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. اگر گوگل رویه سال قبلی خود را دنبال کند، این گوشی به احتمال زیاد در ماه مه 2025 مصادف با اردیبهشت یا خرداد 1404 معرفی خواهد شد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋