امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادوبی به زودی ابزارهای هوش مصنوعی خود را برای تولید ویدئو در اختیار کاربران قرار خواهد داد

ادوبی به‌زودی ابزارهای هوش مصنوعی تولید ویدیو خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد

ادوبی می‌گوید که قابلیت‌های هوش مصنوعی تولید ویدیوی این شرکت درحال‌حاضر در نسخه بتای خصوصی هستند، اما به‌زودی عمومی خواهند شد.

ادوبی اعلام کرد که کاربران به‌زودی خواهند توانست مدل هوش مصنوعی این شرکت برای تولید ویدیو را امتحان کنند. این شرکت می‌گوید قابلیت‌های هوش مصنوعی تولید ویدیو تا قبل از پایان 2024 در حالت بتای برنامه پریمیر پرو و وب‌سایت فایرفلای (Firefly) در دسترس خواهد بود.

براساس گزارش تک‌کرانچ، ادوبی می‌گوید که سه قابلیت هوش مصنوعی تبدیل «متن به ویدیو»، «Generative Extend» و «Image to Video» درحال‌حاضر در نسخه بتای خصوصی هستند، اما به‌زودی عمومی خواهند شد.

ادوبی به‌زودی ابزارهای هوش مصنوعی تولید ویدیو خود را در دسترس کاربران قرار می‌دهد

Generative Extend که به شما امکان می‌دهد طول هر ویدیو را به مدت دو ثانیه افزایش دهید، اواخر 2024 در برنامه بتا پریمیر پرو قرار خواهد گرفت. قابلیت‌های متن به ویدیو و تصویر به ویدیو که ویدیوهای پنج‌ثانیه‌ای را از دستورات متنی یا تصویری ایجاد می‌کنند، در اواخر امسال در وب‌سایت اختصاصی Firefly در دسترس خواهند بود.

ابزارهای هوش مصنوعی ادوبی برای تولید ویدیو

ابزار تبدیل متن به ویدیو ادوبی به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از توضیحات متنی کلیپ‌های ویدیویی تولید کنند و خروجی را نیز با استفاده از انواع تنظیمات «Camera controls» که مربوط به زاویه، حرکت و فاصله دوربین است، تغییر دهند. ادوبی همچنین می‌گوید قابلیت تبدیل متن به ویدیو فایرفلای در تشخیص املای صحیح کلمات بسیار خوب است، چیزی که مدل‌های تولید ویدیو با آن مشکل دارند.

هوش مصنوعی ادوبی

همچنین با قابلیت تبدیل تصویر به ویدیو می‌توان با قراردادن یک تصویر مرجع، ویدیو تولید کرد. همچنین به نظر می‌رسد که کیفیت خروجی این ابزارها با کیفیت ویدیوهای تولیدشده با مدل Sora برابری می‌کند. البته شما می‌توانید با این ابزارها حداکثر کلیپ‌های پنج‌ثانیه‌ای بسازید.

یکی از مزیت‌هایی که مدل ادوبی ممکن است در برابر Sora داشته باشد، این است که به دلیل آموزش فایرفلای با محتوای دارای مجوز، استفاده از این هوش مصنوعی ایمن خواهد بود و می‌تواند برخی از نگرانی‌ها درباره نقض کپی‌رایت را کاهش دهد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋