امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چری فالین T11 معرفی شد؛ پرچمدار جدید چینی ها شبیه رنجروور است

چری فالوین T11 معرفی شد؛ پرچم‌دار جدید چینی‌ها با ظاهری شبیه رنجروور

چری فالوین T11 طی روزهای اخیر در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شد. این خودرو ظاهری شبیه به میباخ GLS و رنجروور اسپرت دارد.

چری سال گذشته،‌ برند جدیدی با نام فالوین یا فولوین (Fulwin) معرفی کرد. این نام در گذشته برای مدلی از خودروهای چری استفاده می‌شد که ما آن را در کشورمان با نام ام‌وی‌ام 315 می‌شناسیم. برند جدید چری روز‌به‌روز توسعه پیدا می‌کند و اکنون شاهد رونمایی از چری فالوین T11 در جایگاه مدل پرچم‌دار آن هستیم. این خودرو ظاهری شبیه رنجروور اسپرت یا مرسدس میباخ GLS‌ دارد.

چری فالوین T11، ترکیبی از رنجروور اسپرت و میباخ GLS

چری فالوین T11 طی روزهای اخیر در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شد. این خودرو از پیشرانه هیبریدی بهره می‌برد و باتکیه‌بر زرق‌وبرق فراوانش، مانند شاسی‌بلند لوکس جلوه می‌کند. برخی خبرنگاران رسانه‌های غربی چری فالوین تی 11 را رنجروور اقتصادی لقب داده‌اند!

چری فالوین T11

مقایسه بین چری فالوین T11 و رنجروور اسپرت بی‌دلیل نیست. چراغ‌های LED‌ و چراغ‌های روشنایی در روز این خودرو شباهت زیادی به رنجروور اسپرت دارند. البته نباید به این شباهت مشکوک شویم؛ چراکه چری و جگوار لندروور از حدود یک دهه پیش در بازار چین همکار محسوب می‌شوند، حتی مدل‌های جدید لندروور براساس پلتفرم‌های چری ساخته خواهد شد.

چری فالوین تی 11 از رینگ‌های چندپره همراه روکش نقره‌ای قسمت بالایی بدنه بهره می‌برد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند این خودرو از نمای جانبی به مرسدس میباخ GLS شباهت داشته باشد. چری در کنار رنگ نقره‌ای سقف، از رنگ بدنه آبی برای این خودرو استفاده کرده است. در نمای عقب چری فالوین T11 نیز چراغ‌های متصل به یکدیگر را می‌بینیم که الگوی طراحی این روزها در محصولات چری هستند. هیچ‌گونه خروجی اگزوز تقلبی یا واقعی در سپر عقب خودرو مشاهده نمی‌شود که این موضوع تأیید هیبریدی بودن این مدل است.

چری فالوین T11

چری فالوین T11 از پیشرانه هیبریدی C-DM این شرکت بهره می‌برد. این پیشرانه ترکیبی از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر بنزینی و موتورهای برقی است که روی محورهای جلو و عقب خودرو نصب شده‌اند. حداکثر راندمان این پیشرانه هنوز مشخص نشده اما موتور بنزینی به‌تنهایی 154 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور مشخص می‌کند. چری ادعا می‌کند برد این خودرو در حالت ترکیبی با باک سوخت پر و باتری‌های شارژشده، به 1400 کیلومتر خواهد رسید!

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋