امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اپرا وینفری با سم آلتمن و بیل گیتس در مورد هوش مصنوعی صحبت می کند

اپرا وینفری با سم آلتمن و بیل گیتس درباره هوش مصنوعی گفت‌وگو می‌کند

وینفری برخی از کارشناسان برجسته هوش مصنوعی را به برنامه خود دعوت کرده تا به سؤالات مطرح پیرامون هوش مصنوعی پاسخ دهند.

«اپرا وینفری»، یکی از چهره‌های مطرح رسانه آمریکاست و معمولاً او را با تاک‌شوهایی که درباره موضوعات اجتماعی و مسائل انسانی برگزار کرده می‌شناسند. او حالا برنامه جدیدی را با موضوع هوش مصنوعی تدارک دیده و با چهره‌های شاخص صنعت هوش مصنوعی مانند «سم آلتمن» مدیرعامل OpenAI، «بیل گیتس» مدیرعامل سابق مایکروسافت، «کریستوفر رای»، رئیس اف‌بی‌آی و MKBHD، یوتوبر معروف گفت‌وگو کرده است.

این برنامه با عنوان «هوش مصنوعی و آینده ما» در بامداد پنج‌شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) به وقت تهران از شبکه ABC پخش خواهد شد. وینفری در تیزر این برنامه اشاره کرده که با برخی از کارشناسان برجسته این حوزه درباره سؤالات مطرح پیرامون هوش مصنوعی صحبت خواهد کرد.

گفت‌وگو با چهره‌های شاخص صنعت هوش مصنوعی

در طول این برنامه، سم آلتمن درباره ساختار عملکردی هوش مصنوعی صحبت خواهد کرد، بیل گیتس از تأثیرات این فناوری در حوزه‌های مختلف مانند آموزش و مراقبت‌های پزشکی می‌گوید و کریستوفر ری نیز پیامدهای هوش مصنوعی را برای اجرای قانون و امنیت ملی شرح خواهد داد.

از طرفی برای نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی، وینفری از «مارکز براونلی»، یوتوبر معروف کانال MKBHD در حوزه نقد و بررسی گجت‌ها دعوت کرده تا عملکرد محصولاتی که از هوش مصنوعی بهره می‌برند را بررسی کند. علاوه‌براین، آن‌ها درباره نقش سازندگان محتوا را در تشویق مردم به استفاده از هوش مصنوعی صحبت خواهند کرد.

تریستان هریس

در کنار اشخاص نام‌برده، «تریستان هریس» و «آزا راسکین»، بنیان‌گذاران مرکز فناوری انسانی (Center for Humane Technology) نیز در برنامه حضور خواهند یافت تا درباره مسائل اخلاقی پیرامون هوش مصنوعی گفت‌وگو کنند. از دیگر چهره‌های حاضر در این تاک‌شو می‌توان از «مریلین رابینسون»، رمان‌نویس و برنده جایزه پولتیزر نام برد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋