امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاربران یوتیوب 40 میلیارد دقیقه محتوای مربوط به المپیک 2024 را تماشا کردند

کاربران یوتوب 40 میلیارد دقیقه محتوای مربوط به المپیک 2024 تماشا کردند

استقبال از این المپیک نسبت به دوره قبل 82 درصد افزایش داشته است.

المپیک 2024 مهم‌ترین رویداد ورزشی سال میلادی جاری بود؛ جایی که فرانسوی‌ها از 5 مرداد الی 21 مرداد از حدود 10 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف میزبانی کردند. یوتوب در پستی وبلاگی، آمار بازدید کاربران از بازی‌های المپیک و محتواهای مربوط به آن را به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته یوتوب، کاربران حدوداً 40 میلیارد دقیقه (معادل 650 میلیون ساعت) به تماشای محتواهای مرتبط با المپیک 2024 از این پلتفرم نشستند. علاوه‌براین، تعدادی از ویدیوهای این رویداد 12 میلیارد بازدید داشتند و 850 میلیون نفر آن‌ها را تماشا کردند.

توجه بیشتر علاقه‌مندان به المپیک 2024 در مقایسه با دوره قبل

سایر محتواهای المپیکی نیز 1.9 میلیارد بازدید داشتند و 180 میلیون کاربر را جذب کردند. براساس گزارش CNN، شبکه NBCUniversal اعلام کرده 30.6 میلیون کاربر بازی‌های المپیک را از این شبکه تماشا کردند و بیش از 23.5 میلیارد دقیقه از زمانشان را به آن اختصاص دادند. این آمار، در مقایسه با المپیک توکیو، افزایش 82 درصدی و در مقایسه با مجموع بازی‌های تابستانی و زمستانی قبلی افزایش 40 درصدی را نشان می‌دهد.

المپیک 2024

یوتوب اعلام کرده کاربران تقریباً 18 میلیارد دقیقه از محتواهای المپیک را از طریق یوتوب در تلویزیون خود دیدند؛ رقمی که بیش از ۳۵ درصد کل آمار این سرویس را تشکیل داده و نشان می‌دهد کاربران علاقه زیادی به تماشای این رویداد در صفحه بزرگ تلویزیون‌ داشته‌اند.

علاوه‌براین، بازی‌های پارالمپیک 2024 نیز در پاریس درحال برگزاری است و علاقه‌مندان می‌توانند از پلتفرم‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی این رویداد جذاب را دنبال کنند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋