امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اعزام نمایندگان ایرانی در رشته های فناوری اطلاعات به مسابقات جهانی مهارت فرانسه 2024

اعزام نمایندگان ایران در رشته‌های آی‌تی به مسابقات جهانی مهارت فرانسه ۲۰۲۴

حضور پنج نماینده از ایران

هفته‌ آینده نمایندگان ایران در رشته‌‌های IT «مسابقات جهانی مهارت» عازم فرانسه خواهند شد. ایران در این دور از مسابقات ۵ نماینده در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات دارد که با حمایت و منتورینگ فنی «آروان‌کلاد» در این رویداد شرکت می‌کنند. مسابقات جهانی WorldSkills از سال ۱۹۴۵ هر ۲ سال یک بار با حضور هزاران شرکت‌کننده برگزار می‌شود. 

علیرضا پورچالی در رشته‌ «پردازش ابری»، امیررضا غلامی در رشته‌ «توسعه‌ برنامه‌های موبایل»، سید آرمین طاهری در رشته‌ «مدیریت سیستم‌های تحت شبکه»، امیرعباس قاسمی در رشته «فناوری‌های وب» و مهرداد شیروانی در رشته‌ «راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت» نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) پس از 2 مرحله اردوی فشرده و تخصصی وارد لیون فرانسه، میزبان این دوره مسابقات، خواهند شد.

نمایندگان ایران در این دوره مسابقات غالباً جوانان و نوجوانان زیر ۲۰ سال خواهند بود که از استان‌های قم، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

یکی از کارشناسان آروان‌کلاد که به‌عنوان منتور همراه شرکت‌کنندگان است، از وضعیت فنی تیم ابراز خرسندی کرد و گفت: «همان‌طور که بچه‌ها در مسابقات بین‌المللی مهارت گرگان (IFSC) مدال‌ طلا گرفتند، امیدواریم که در لیون هم بتوانند در بهترین وضعیت فنی خودشان باشند.»

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋