دیجیکالا سرویس خدمات مختلفی مانند تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی به مشتریان ارائه میدهد.
شعبه مرکزی «دیجیکالا سرویس» در طبقه دوم بازار موبایل تهران افتتاح شد. دیجیکالا سرویس از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را برای ارائه خدمات در حوزه کالاهای الکترونیکی آغاز کرده است و خدمات مختلفی مانند تعمیر، بیمه تجهیزات الکترونیک و گارانتی به مشتریان ارائه میدهد.
در شعبه مرکزی دیجیکالا سرویس خدمات تعمیر و گارانتی به کالاهای الکترونیک، موبایل، تبلت، لپتاپ، هدفون، اسپیکر و کنسول بازی، ارائه میشود. گارانتیکردن کالاهای الکترونیکی فاقد گارانتی از دیگر خدمات شعبه حضوری دیجیکالا سرویس است.
خدمات این مرکز فقط به مشتریان دیجیکالا اختصاص ندارد و کسانی که خریدشان را از دیجیکالا انجام ندادهاند هم میتوانند از این خدمات استفاده کنند.
یک گنجه هوشمند هم در دیجیکالا سرویس قرار داده شده و مشتریان دیجیکالا با انتخاب گزینه دریافت حضوری هنگام ثبت سفارش و انتخاب گنجه شعبه بازار موبایل ایران، میتوانند در این مکان سفارشهایشان را از دیجیکالا تحویل بگیرند.
«دیجیکالا بیزنس» هم در این مرکز مکانی برای انعقاد قراردادهای دوطرفه میان شرکتها و کسبوکارها دارد.
پاسخ ها