امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لیست مشخصات و ویژگی های MG 5 منتشر شد. فردا موتورز سدان وارداتی و جدید

لیست مشخصات و امکانات ام جی 5 منتشر شد؛ سدان وارداتی و جدید فرداموتورز

فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تهران 1402، از خودروهای وارداتی خود شامل ام جی 5 رونمایی کرد و اکنون مشخصات آن منتشر شده است.

فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تهران 1402، از خودروهای وارداتی خود شامل ام جی 5 و ام جی GT رونمایی کرد. این خودروها اکنون به گمرکات کشور رسیده‌اند و به‌زودی وارد بازار خواهند شد. درهمین‌حال، فرداموتورز لیست امکانات و مشخصات ام جی 5 را منتشر کرده است.

نگاهی کوتاه به ام جی 5

MG5 به پیشرانه چهارسیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر مجهز است که حداکثر 118 اسب‌بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها بهره می‌برد اما به‌دلیل نبود توربوشارژر، حساسیت کمتری به سوخت موجود در کشور دارد.

ام جی 5

وظیفه انتقال قدرت در ام جی 5 برعهده گیربکس اتوماتیک CVT است که قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو منتقل می‌کند. این گیربکس وضعیت حرکت اسپرت دارد و در حالت تیپ‌ترونیک نیز دنده‌ها را برای راننده شبیه‌سازی می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی ام‌جی 5 در سیکل ترکیبی، 6.1 لیتر بنزین به‌ازای 100 کیلومتر پیمایش اعلام شده است. البته باتوجه‌به وزن ام‌جی 5 که بیش از 1.2 تن است، این خودرو شتاب متوسطی را به نام خود ثبت خواهد کرد. شتاب صفرتاصد رسمی MG5، 11 ثانیه است. سیستم تعلیق این سدان در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی است. ام‌جی 5 با رینگ‌های 16 اینچی به دست مشتریان می‌رسد.

MG5

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، هرچه از سدان اقتصادی چینی – انگلیسی توقع دارید، در ام جی 5 خواهید یافت. امکانات این خودرو به شرح زیر هستند:

6 کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم ورود و استارت بدون کلید، رینگ‌های آلیاژی، دوربین 360 درجه، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، اندروید اتو و اپل کارپلی، کروز کنترل، تریم چرمی کابین، آینه‌های جانبی تاشو برقی، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن و فرمان برقی. انتظار می‌رود MG5 با قیمتی بین 1.5 الی 2 میلیارد تومان روانه بازار ایران شود. سوزوکی سیاز، هوندا سیتی و تویوتا کرولا ازجمله رقبای این خودرو در بازار ایران هستند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋