امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گوگل سرانجام قابلیت Zoom Enhance را منتشر کرد: توانایی افزایش جزئیات تصویر هنگام بزرگنمایی

گوگل سرانجام قابلیت Zoom Enhance را عرضه کرد: امکان افزایش جزئیات تصویر هنگام بزرگ‌نمایی

قابلیت Zoom Enhance گوگل که امکانی برای افزایش جزییات تصویر هنگام بزرگنمایی است، سال گذشته برای پیکسل 8 پرو معرفی شد. این قابلیت اکنون عرضه شده است. شرکت گوگل بالاخره قابلیت Zoom Enhance را که ...

قابلیت Zoom Enhance گوگل که امکانی برای افزایش جزییات تصویر هنگام بزرگنمایی است، سال گذشته برای پیکسل 8 پرو معرفی شد. این قابلیت اکنون عرضه شده است.

شرکت گوگل بالاخره قابلیت Zoom Enhance را که اولین بار در رویداد «Made by Google» سال گذشته معرفی کرده بود، عرضه کرده است. حالا این ویژگی قرار است در گوشی‌های پیکسل9 پرو، پیکسل 9 پرو XL  و پیکسل 9 پرو فولد نیز در زمان عرضه موجود باشد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی، جزئیات تصاویر خود را به‌طور هوشمندانه تقویت کنند. این قابلیت می‌تواند فاصله بین پیکسل‌ها را پر کند و جزئیات ظریفی را پیش‌بینی کند تا نتایج زوم با کیفیت بالا پس از عکاسی را ارائه دهد.

گوگل سرانجام قابلیت Zoom Enhance را عرضه کرد: امکان افزایش جزئیات تصویر هنگام بزرگ‌نمایی

قابلیت گوگل Zoom Enhance بالاخره به پیکسل‌ها می‌آید

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که با کوچکترین زوم به جزئیات بیشتری دست یابند، حتی اگر فراموش کرده باشند در هنگام عکاسی زوم کنند. این قابلیت جدید به عنوان یکی از ویژگی‌های نرم‌افزاری دوربین، در کنار امکانات دیگری مانند Add Me و  Reimagine  در Magic Editor به گوشی‌های جدید پیکسل اضافه شده است. به نظر می‌رسد که گوگل از تجربیات گذشته درس گرفته و این بار تمامی این قابلیت‌ها را آماده و بدون تأخیر عرضه کرده است.

اگرچه تبدیل یک ایده کلیشه‌ای از فیلم‌های علمی-تخیلی به واقعیت، بسیار دشوارتر از آن چیزی بود که گوگل تصور می‌کرد، اما امروز این شرکت در یک پست وبلاگی تأیید کرد که Zoom Enhance بالاخره آماده استفاده است و به زودی در دسترس کاربران خواهد بود.

این قابلیت جدید به عنوان بخشی از مجموعه‌ای از بهبودها و نوآوری‌ها در دوربین گوشی‌های پیکسل به کار گرفته شده است و امیدوار است که تجربه‌ عکاسی کاربران را به سطحی جدید ارتقا دهد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋