امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

YouTube Music اکنون به شما امکان می دهد لیست پخش شخصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

یوتوب موزیک حالا اجازه می‌دهد پلی‌لیست شخصی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

فهرست پخشی که به‌طور خودکار ایجاد می‌شود، روزانه تغییر می‌کند تا استریم‌های اخیر شما را به دیگر کاربران ارائه دهد.

گوش‌دادن به موسیقی برای بسیاری از کاربران به یک فعالیت اجتماعی تبدیل شده است و به تعاملات دوستانه کمک می‌کند. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، بد نیست برنامه یوتوب موزیک را بررسی کنید، زیرا گوگل درحال ارائه قابلیت رادیو شخصی (Personal Radio) یا همان پلی‌لیست جدیدی است که می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبعی آگاه با نام «Rolan_Albarico» از طریق سایت ردیت اشاره کرد که یوتوب موزیک درحال راه‌اندازی یک پلی‌لیست قابل‌اشتراک‌گذاری است که کاربران می‌توانند آن را به پروفایل خود پین کنند. این لیست پخش به‌صورت خودکار تولید می‌شود و باید روزانه به‌روزرسانی شود تا آخرین موزیک‌های شما را در بر بگیرد.

اگر پلی‌لیست‌تان در حساب یوتوب موزیک شما منتشر شده است، می‌توانید آن را به کتابخانه خود اضافه و برای گوش‌دادن آفلاین ذخیره کنید. کسانی که URL رادیوی شخصی شما را دریافت می‌کنند می‌توانند به طور مشابه آن را در کتابخانه‌های خود ذخیره کنند.

یوتیوب موزیک

رقابت یوتوب موزیک با اپل موزیک در ارائه قابلیتی مشابه

با توجه به رقابت شدید بین یوتوب موزیک، اسپاتیفای و اپل موزیک، این پلتفرم‌ها از طریق رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند تا خود را تقویت کنند. به عنوان مثال، اپل موزیک مدت‌هاست که فهرست پخش Friends Mix را به‌صورت خودکار ارائه کرده است. این بخش برخی از آهنگ‌هایی را که دوستان شما گوش می‌دهند، نشان می‌دهد.

سرویس جدید پلی‌لیست شخصی در یوتوب موزیک، رویکرد جامع‌تری را برای هر فرد ارائه می‌دهد؛ این قابلیت به جای جمع‌آوری و ترکیب چند آهنگ از هر دوست، روی عادات گوش‌دادن یک کاربر در یک زمان تمرکز می‌کند. ناگفته نماند که Friends Mix اپل هر هفته به‌روزرسانی می‌شود، درحالی‌که YouTube Music هر روز آپدیت می‌شود.

شایان ذکر است که رادیو شخصی یا همان پلی‌لیست جدید در YouTube Music به آرامی درحال انتشار است. بنابراین، اگر آن را پیدا نکردید، احتمالاً باید چند روز تا عرضه کامل منتظر بمانید.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋