امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالا به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالاً به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

طبق پتنت جدید اپل، اپ ژورنال احتمالاً با Apple Intelligence یکپارچه خواهد شد تا پیشنهادهای هوشمندتری به کاربر بدهد.

اپل سال گذشته اپلیکیشن ژورنال خود را در آپدیت iOS 17.2 معرفی کرد. ژورنال در مقایسه با دیگر اپ‌های رقیب که در اپ استور موجود هستند، ویژگی‌های چندان جدیدی ارائه نمی‌دهد. اما اکنون یک پتنت جدید نشان می‌دهد که با کمک Apple Intelligence ممکن است اپ ژورنال در آینده شاهد تغییرات کاربردی باشد.

براساس گزارش The Mac Observer، اپل پتنت جدیدی را در سازمان ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ثبت کرده است که طبق آن انتظار می‌رود در آینده شاهد پیشرفت‌های زیادی در اپ ژورنال باشیم. تصاویر پتنت نشان می‌دهد که این اپ با Apple Intelligence یکپارچه خواهد شد تا پیشنهادات هوشمندتری به کاربر ارائه دهد.

قابلیت‌های Apple Intelligence در اپلیکیشن ژورنال اپل

اپ ژورنال درحال‌حاضر براساس عکس‌ها، موسیقی‌هایی که گوش داده‌اید، مکان‌هایی که رفته‌ و افرادی که با آن‌ها تماس داشته‌اید، به شما پیشنهاداتی برای نوشتن و ثبت خاطرات می‌دهد. بااین‌حال، پتنت جدید نشان می‌دهد که اپل می‌خواهد این پیشنهادها را با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته‌تر کند.

اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالاً به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

به عنوان مثال، هوش مصنوعی از کاربر می‌خواهد پس از انجام کارهایی مانند ورزش یا گرفتن چندین عکس در یک مکان، خاطره آن را در اپ ژورنال ثبت کند. همچنین در تصاویر بالا می‌توانیم ببینیم که اپل همچنین قصد دارد ژورنال را با رویدادها و یادآوری‌های تقویم یکپارچه کند.

این پتنت یک تایم‌لاین جدید را نیز نشان می‌دهد که در آن کاربران می‌توانند به‌جای کارت‌هایی با عکس و متن جداگانه، رویدادهای همان روز را مانند یک چت ببینند. همچنین اگر مطمئن نیستید که امروز درباره چه چیزی بنویسید، می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید سؤالات مرتبطی مانند «امروز ورزش چطور بود؟» یا «غذای آن رستوران خوب بود؟» از شما بپرسد تا بتوانید ایده‌ای برای نوشتن پیدا کنید.

اپلیکیشن ژورنال اپل احتمالاً به Apple Intelligence مجهز خواهد شد

همچنین احتمالاً ژورنال یک ویجت خواهد داشت که می‌توانید آن را در صفحه اصلی قرار دهید. البته برای حفظ حریم خصوصی، احتمالاً این ویجت میانبری برای ایجاد خاطرات جدید باشد و نوشته‌های قبلی شما را نمایش نخواهد داد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋