امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

OpenAI عرضه حالت صوتی جنجالی ChatGPT را برای کاربران اشتراک پلاس آغاز کرد

OpenAI عرضه حالت صوتی جنجالی ChatGPT را برای کاربران اشتراک پلاس آغاز کرد

Voice Mode دارای چهار صدای از پیش‌تعیین‌شده خواهد بود و در اختیار برخی از کاربران پلاس قرار می‌گیرد.

OpenAI شروع به راه‌اندازی حالت صوتی ChatGPT برای کاربران منتخب اشتراک Plus کرده است. این ویژگی برای اولین‌بار در ماه مه همزمان با مدل GPT-4o معرفی شد و در ابتدا قرار بود در اواخر ماه ژوئن عرضه شود، اما این شرکت هوش مصنوعی به دلایل ایمنی عرضه آن را به تأخیر انداخت. حالا OpenAI خبر از در دسترس قرارگرفتن این قابلیت داده است، اما نه برای همه کاربران.

OpenAI در پستی در شبکه اجتماعی ایکس خبر آغاز عرضه Voice Mode جدید ChatGPT را اعلام کرد. در این پست گفته شده است:

«ما در حال ارائه حالت صوتی پیشرفته برای گروه کوچکی از کاربران ChatGPT Plus هستیم. حالت صوتی پیشرفته، مکالمات طبیعی و بی‌درنگ را ارائه می‌دهد؛ این حالت به شما اجازه می‌دهد هر زمان که بخواهید صحبت هوش مصنوعی را قطع کنید. این ویژگی احساس شما را می‌فهمد و به آن واکنش نشان می‌دهد.»

حالت صوتی پیشرفته ChatGPT

زمان عرضه عمومی حالت صوتی ChatGPT

کاربران واجد شرایط یک ایمیل از OpenAI حاوی دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه استفاده از این ویژگی دریافت خواهند کرد. این شرکت خاطرنشان می‌کند که در آینده برای افراد بیشتری این قابلیت را در دسترس قرار می‌دهد و قصد دارد این قابلیت را برای همه مشترکان پلاس در فصل پاییز منتشر کند.

این ابزار به دلیل توانایی در مدیریت مداخلات صوتی کاربران و پاسخ‌های شهودی‌تر، سبک مکالمه بسیار واقعی‌تری را ارائه می‌کند؛ این قابلیت چیزی است که بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی نتوانسته‌اند به آن دست یابند.

حالت صوتی جدید دارای چهار صدای از پیش‌تعیین‌شده خواهد بود که OpenAI با همکاری صداپیشگان آن‌ها را ساخته است. این شرکت هوش مصنوعی خاطرنشان می‌کند که انتشار این قابلیت به صورت آزمایشی و برای برخی کاربران، کمک می‌کند تا این تجربه حالت صوتی پیشرفته را در آینده «برای همه ایمن‌تر و لذت‌بخش‌تر» کند. لازم به ذکر است که صدای Sky که به صدای «اسکارلت جوهانسون» شباهت داشت، در این نسخه وجود ندارد.

اگر مشترک ChatGPT پلاس و مشتاق امتحان این حالت صوتی هستید، صندوق ورودی و اعلان‌های دعوت ایمیل خود را چک کنید.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋