امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گزارش سرعت تست نشان داد: کاهش سرعت و بهبود رتبه اینترنت ایران در تیرماه

گزارش اسپیدتست نشان داد: تنزل سرعت و بهبود رتبه اینترنت ایران در تیرماه

گزارش جدید اسپید تست از وضعیت اینترنت در جهان در ماه ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شد.

بر اساس گزارش اخیر وب‌سایت اسپید تست، در حالی که رتبه ایران در رده‌بندی‌های جهانی سرعت اینترنت ثابت و موبایل در ماه ژوئن (تیرماه) نسبت به ماه قبل ارتقا یافته، میانگین سرعت اینترنت کشور در هر دو دسته کاهش یافته است.

گزارش جدید اسپید تست از وضعیت اینترنت در جهان در ماه ژوئن ۲۰۲۴ منتشر شد. طبق این گزارش، میانگین سرعت جهانی اینترنت موبایل در این ماه ۵۶.۴۳ و میانگین سرعت اینترنت ثابت ۹۳.۹۳ مگابیت بر ثانیه بوده است.

سرعت اینترنت موبایل ایران

ایران در این رده‌بندی با سرعت ۳۶.۹۷ مگابیت بر ثانیه برای اینترنت موبایل در جایگاه ۶۵ و با سرعت ۱۴.۷۷ مگابیت بر ثانیه برای اینترنت ثابت در رده‌بندی ۱۴۴ قرار گرفته است. این آمار نشان‌دهنده کاهش جزئی سرعت در مقایسه با ماه گذشته است. با این حال، ایران در هر دو بخش اینترنت موبایل و ثابت، رتبه خود را در رده‌بندی جهانی ارتقا داده است.

به گزارش دیجیاتو، در رده‌بندی اینترنت موبایل، قطر با ۳۳۴.۶۳ مگابیت بر ثانیه پیشتاز است و امارات متحده عربی، کویت، نروژ، دانمارک و کره جنوبی در رده‌های بعدی قرار دارند. جایگاه این کشورها نسبت به ماه گذشته تغییری نکرده است. چین با عبور از عربستان سعودی به رده هفتم صعود کرده و هلند و بحرین نیز در رده های نهم و دهم قرار گرفته‌اند.

گزارش اسپیدتست نشان داد: تنزل سرعت و بهبود رتبه اینترنت ایران در تیرماه

در رده‌بندی اینترنت ثابت، سنگاپور با ۲۸۵.۰۲ مگابیت بر ثانیه همچنان در صدر قرار دارد. امارات متحده عربی با ارتقای دو پله‌ای به رده دوم صعود کرده و هنگ کنگ، شیلی، آمریکا، ایسلند، فرانسه، تایلند، دانمارک و چین در رده‌های بعدی قرار دارند. جایگاه فرانسه و تایلند در این رده‌بندی تغییری نکرده است.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋