امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک مدرسه شبانه روزی انگلیسی دانش آموزان را مجبور به استفاده از گوشی های قدیمی نوکیا می کند

یک مدرسه شبانه روزی در بریتانیا دانش آموزان را مجبور می کند از تلفن های قدیمی  نوکیا استفاده کنند

این قانون از ماه سپتامبر اجرایی می‌شود.

بسیاری از مدارس انگلستان ممنوعیت گوشی‌های هوشمند را برای دانش آموزان در طول روز مدرسه وضع کرده‌اند؛ بااین‌حال یک مدرسه شبانه‌روزی در بریتانیا این قانون را ظاهراً یک گام جلوتر برده است، اما در واقع دانش‌آموزان را مجبور کرده که به دهه‌های اخیر بازگردند و از گوشی‌های قدیمی نوکیا استفاده کنند.

کالج Eton، مدرسه شبانه روزی تیزهوشان بریتانیا با فارغ التحصیلان مشهوری مانند شاهزاده ویلیام و هری، ایان فلمینگ و تام هیدلستون، سیاست جدیدی را برای استفاده از تلفن همراه برای دانش آموزان سال اول خود در نظر گرفته است که از سپتامبر شروع می‌شود.

الزام استفاده از گوشی‌های قدیمی نوکیا در کالج اتون

به گزارش «سی‌بی‌اس نیوز»، این دانش‌آموزان باید گوشی‌های هوشمند خود را در خانه بگذارند اما سیم کارت خود را به مدرسه بیاورند و آن را در یک تلفن همراه قدیمی و آفلاین نوکیا با یک صفحه کلید ساده که فقط می‌تواند تماس‌های تلفنی برقرار کند و پیام‌های متنی ارسال کند، قرار دهند.

تلفن قدیمی نوکیا

خط مشی مدرسه شبانه روزی بریتانیا بر اساس دستورالعمل‌های دولت بریتانیا است که به مدیران اجازه می‌دهد در طول روز مدرسه ممنوعیت تلفن‌های هوشمند را برای دانش‌آموزان وضع کنند.

ممنوعیت‌ها و دستورالعمل‌های تلفن‌های هوشمند شروع به نفوذ به مناطق مدارس آمریکا نیز کرده است. بر اساس داده‌های Govspend، حدود 41 ایالت حداقل یک مدرسه دارند که دانش‌آموزان را ملزم می‌کند هنگام رفتن به مدرسه، گوشی‌های هوشمند خود را در کیسه‌های Yondr مهر و موم شده قرار دهند.

همچنین در شهر نیویورک، «دیوید بنکس» رئیس مدارس دولتی شهر، گفت که قصد دارد در هفته‌های آینده ممنوعیت تلفن را اعمال کند. «کتی هوچول»، فرماندار نیویورک در حال همکاری با قانونگذار این ایالت برای تصویب دو لایحه جدید است که به دانش آموزان اجازه می‌دهد فقط تلفن‌هایی با خود حمل کنند که به اینترنت دسترسی ندارند.

باید منتظر ماند و دید که چنین قانون مشابهی به دیگر کشورهای اروپایی نیز تعمیم می‌یابد یا خیر.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋