امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

The OpenAI Store made custom GPT chatbots available to the public

OpenAI فروشگاه چت‌بات‌های سفارشی GPT را در دسترس عموم کاربران قرار داد

اکنون کاربران عادی نیز می‌توانند از چت‌بات‌های سفارشی فروشگاه GPT استفاده کنند.

OpenAI در مراسم دیروز این شرکت، ضمن معرفی مدل پرچمدار GPT-4o، قابلیت‌هایی را که قبلاً فقط برای مشترکین پولی عرضه شده بود، در دسترس کاربران رایگان ChatGPT قرار داد. یکی از این قابلیت‌ها، امکان استفاده از فروشگاه GPT است. اکنون تمام کاربران می‌توانند از این فروشگاه و چت‌بات‌های سفارشی آن بهره ببرند.

OpenAI چهار ماه پیش در 10 ژانویه (20 دی) فروشگاه GPT خود را برای مشترکین پولی و کسب‌وکارها راه‌اندازی کرد. این فروشگاه به مشترکین ChatGPT Plus این امکان را می‌دهد که چت‌بات‌های خود را به‌نام GPT ایجاد کرده و آن‌ها را به‌اشتراک بگذارند. اکنون به گزارش ورج کاربران عادی نیز می‌توانند از این چت‌بات‌های سفارشی استفاده کنند، البته همچنان برای ساختن چت‌بات جدید باید اشتراک ChatGPT Plus داشت.

OpenAI فروشگاه چت‌بات‌های سفارشی GPT را در دسترس عموم کاربران قرار داد

از چت‌بات‌های پرطرفدار درحال‌حاضر می‌توان به یک هوش مصنوعی تولید تصویر و لوگو و یک چت‌بات به‌نام Consensus که برای کمک به تحقیقات علمی طراحی شده است، اشاره کرد.

فروشگاه GPT برای عموم کاربران در دسترس است

OpenAI گفته است که یک برنامه برای سازندگان چت‌بات‌های GPT سفارشی دارد تا بتوانند از محصول خود درآمد داشته باشند. این برنامه به‌صورت آزمایشی از ماه مارس (اسفندماه) به‌صورت محدود شروع به‌کار کرد. در این برنامه، سازندگان چت‌بات‌ها براساس تعامل کاربران، دستمزد دریافت خواهند کرد.

علاوه‌بر فروشگاه GPT، شرکت OpenAI همچنین مدل GPT-4o را معرفی کرد که یک مدل چندوجهی با قابلیت تجزیه‌وتحلیل برپایه ورودی‌های بصری است و امکان گفت‌وگوی زنده و در لحظه را برای کاربران به‌صورت رایگان فراهم می‌کند. این مدل ورودی‌های ترکیبی متن، صدا و تصویر را می‌پذیرد و خروجی‌ آن نیز می‌تواند کلامی و تصویری باشد. 

این شرکت همچنین نسخه دسکتاپ ChatGPT را برای مک‌ها معرفی کرد؛ نسخه ویندوز نیز آخر سال 2024 عرضه خواهد شد. تا پیش‌ازاین کاربران تنها می‌توانستند از نسخه تحت وب و اپلیکیشن‌های اندروید و IOS این هوش مصنوعی استفاده کنند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋