امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بررسی رابط کاربری نت باکس: غرق شدن در محتوا

بررسی رابط کاربری نت‌‌باکس: غرق در محتوا

اندروید باکس‌‌های برند نت باکس از رابط کاربری NetUI با ویژگی‌های فراوان و محتوای غنی برخوردار هستند.

نت‌باکس یکی از بهترین تولیدکنندگان اندروید باکس است که به‌‌واسطه قابلیت‌‌های جذاب رابط کاربری خود، توانسته توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را جلب کند. تاکنون سه مدل اندروید باکس از این شرکت روانه بازار شده که همگی از رابط کاربری مدرن و پرکاربرد NetUI قدرت گرفته‌اند. این پوسته در کنار ارائه محتواهای غنی و به‌‌روز، ویژگی‌‌های شاخصی نیز دارد که می‌تواند آن‌را از برخی رقبا متمایز کند. در ادامه با بررسی رابط کاربری NetUI در اندروید باکس‌‌‌های نت باکس، همراه دیجیاتو باشید.

ویدیوی بررسی رابط کاربری NetUI اندروید باکس‌‌های نت باکس

نگاه کلی به ویژگی‌های رابط کاربری NetUI

بررسی رابط کاربری NetUI نت باکس

پیش‌از این در بررسی نت‌‌باکس Shine S به ویژگی‌‌‌های نرم‌افزاری و رابط کاربری آن پرداخته بودیم؛ اما در این مطلب، بیش‌‌‌از پیش روی امکانات رابط کاربری محصولات نت‌ باکس یعنی NetUI دقیق می‌‌شویم. در ابتدا باید گفت که NetUI رابط کاربری پیش‌‌فرض این اندروید باکس‌‌‌‌های این برند است که به‌صورت پیش‌‌‌فرض در دسترس قرار می‌گیرد؛ بنابراین به نصب جداگانه آن نیازی نخواهد بود.

زمانی که وارد این رابط کاربری می‌شوید، صفحه اصلی آن با مضمون «برای شما» را می‌بینید. در این صفحه که اسکرول کنید، فیلم و سریال‌های پرطرفدار در کنار اپ‌‌های محبوب و سایر پیشنهادات اختصاصی خود را می‌‌بینید. درواقع رابط کاربری نت باکس با یادگیری ماشینی، سلیقه شما را درک می‌کند و پس از مدتی، پیشنهاداتی مطابق با علایق شما را به‌‌نمایش در می‌آورد. به‌عنوان مثال اگر به عناوین اکشن یا کمدی علاقه داشته باشید، فیلم‌های محبوب از این دسته به‌شما نمایش داده می‌‌شوند.

نت یو‌آی امکان انتخاب از بین سرویس‌‌‌های پخش ویدیو را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین محدودیتی برای استفاده از سرویس‌‌های موردعلاقه داخلی یا خارجی خود نخواهید داشت. ازطرفی نت‌‌باکس سرویس پخش ویدیوی اختصاصی و البته رایگان خود را در NetUI قرار داده تا به آرشیوی کامل از فیلم و سریال دسترسی داشته باشید.

در رابط کاربری NetUI امکان تعریف پروفایل‌های کاربری مجزا نیز مهیا شده است. ازاین‌‌‌رو هرکدام از اعضای خانواده می‌توانند پروفایل کاربری اختصاصی خود را داشته باشند. هرکدام از این پروفایل‌‌ها، براساس سلیقه شخص تنظیم شده‌اند تا شخصی‌‌‌سازی در این پوسته به اوج خود برسد. خوشبختانه می‌توانید پروفایل مخصوص کودک هم در این رابط کاربری تعریف کنید تا کودک‌تان امکان تماشای عناوین مخصوص بزرگسالان را نداشته باشد.

نت باکس در این رابط کاربری، فهرستی از محبوب‌ترین کانال‌های آپارات و یوتوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با رفتن به بخش «کانال‌ها»، می‌‌توانید کانال‌های پرطرفدار با موضوعات روز را تماشا کنید. زمینه‌های مختلف مانند موزیک، گیم، ترفند‌‌های روز، فوتبال و… در این بخش قابل‌تماشا هستند. اگر هم به یکی از کانال‌ها علاقه‌ای نداشتید، می‌توانید آن‌را از فهرست حذف کنید تا ویدیو‌‌های آن دیگر به‌شما پیشنهاد نشوند.

نت‌‌‌باکس با اهمیت به علاقه‌مندان ورزش و مخصوصاً فوتبال، محتواهای ورزشی را نیز در تب اختصاصی آن در معرض دید قرار داده است. با ورود به این قسمت، خلاصه‌‌ای از بازی‌های اخیر و البته پخش زنده بازی‌های فوتبال نمایش داده می‌‌شوند که می‌توانید هرکدام از آن‌‌ها را دنبال کنید.

جمع‌بندی بررسی رابط کاربری نت باکس

بررسی رابط کاربری NetUI نت باکس

رابط کاربری NetUI یکی از اصلی‌‌ترین نقاط قوت محصولات نت‌باکس به‌شمار می‌آید. به‌لطف حضور این رابط کاربری در اندروید باکس‌‌‌های نت‌‌ باکس، تلویزیون شما به سطحی کاملاً هوشمند و پیشرفته می‌‌رسد. درواقع با به‌کارگیری محصولات نت‌باکس در تلویزیون خود، در دریای بی‌‌حد و مرز محتوای جذاب آن غرق خواهید شد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋