امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سامسونگ فناوری های صوتی جدیدی را به گوشی ها و تبلت های خود می آورد

سامسونگ فناوری‌های جدید صوتی را به گوشی‌ها و تبلت‌های خود می‌آورد

با قابلیت Auracast می‌توانید از یک دستگاه، صدا را در بی‌شمار گجت دیگر مانند اسپیکرها و هدفون‌ها پخش کنید.

سامسونگ اعلام کرد به‌زودی فناوری‌های صوتی مانند Auracast ،360 Audio و Auto Switch را در گوشی‌ها، تبلت‌‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تلویزیون‌های مختلف این شرکت فراهم می‌کند. البته پیش‌ازاین نیز فناوری‌ Auracast در برخی از دستگاه‌های جدید این شرکت قابل‌استفاده بوده است، اما اکنون این غول کره‌ای طیف استفاده از این فناوری‌ را در محصولات خود گسترده‌تر می‌کند. سامسونگ می‌گوید این فناوری‌ها از پایان ماه جاری میلادی در گلکسی بادز 2، بادز FE و بادز 2 پرو به تدریج در دسترس خواهند بود.

براساس اعلام رسمی سامسونگ، قابلیت پخش Auracast درکنار 360 Audio و Auto Switch در دستگاه‌های مختلف این شرکت مثل لپ‌تاپ‌‌ها و تلویزیون‌ها در دسترس قرار می‌گیرند. با فناوری بلوتوث جدید Auracast شما می‌توانید با یک دستگاه، صدا را در تعداد نامحدودی از گجت‌ها مانند اسپیکر و هدفون‌ها پخش کنید. سال گذشته میلادی سامسونگ از این فناوری در هدفون گلکسی بادز 2 پرو و جدیدترین تلویزیون‌های بالارده خود رونمایی کرد. همچنین سری گلکسی S24 به این فناوری مجهز است. اکنون، سامسونگ تعداد بیشتری از گوشی‌ها و تبلت‌ها را به Auracast مجهز می‌کند.

قابلیت Auracast سامسونگ

قابلیت Auracast در دستگاه‌های مختلف سامسونگ

برای آنکه دستگاهی بتواند با بلوتوث Auracast یک فایل صوتی پخش کند باید از One UI 6.1 یا بالاتر بهره ببرد. برای مثال سری گلکسی S23، سری زد فلیپ و فولد 5 و تبلت‌های Tab S9 به این قابلیت مجهز خواهند شد. همچنین برای آنکه یک دستگاه بتواند با این فناوری فایل صوتی دریافت کند، باید One UI 5.1.1 داشته باشد. به این ترتیب گوشی‌های هوشمندی مانند زد فلیپ و فولد 4، گلکسی A54 5G، گلکسی M54 و تبلت‌های Tab S9 FE می‌توانند از Auracast استفاده کنند.

سامسونگ همچنین به یک قابلیت کاربردی دیگر نیز اشاره کرده است. در سری گلکسی S24 با کمک هوش مصنوعی می‌توانید ترجمه همزمان داشته باشید، حالا با وصل‌کردن یک گلکسی بادز به گوشی‌های گلکسی S24، صدای ترجمه‌شده شما برای شنونده پخش خواهد شد.

سامسونگ همچنین فناوری صدای 360 درجه را به تلویزیون‌های بیشتری می‌آورد. این فناوری با صدای فراگیر می‌تواند با تشخیص جهت سر شما صدا را بهتر تنظیم کند. با قابلیت Auto Switch نیز می‌توانید به‌طور خودکار گلکسی بادز 2 پرو را بین دستگاه‌های مختلف سامسونگ سوئیچ کنید. این قابلیت در دستگاه‌های بیشتری قابل‌استفاده خواهد بود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋