امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معرفی کابل ها و شارژرهای هترون: مناسب برای هر اکوسیستمی

معرفی کابل و شارژرهای هترون: مناسب هر اکوسیستم

این محصولات با گارانتی ۱۸ ماهه فورتیم عرضه می‌‌‌شوند.

داشتن کابل و شارژر مناسب موضوعی مهم است که توسط بسیاری از کاربران دست‌‌‌کم گرفته می‌‌شود، درحالی که کابل و شارژر نامناسب می‌تواند به باتری و قطعات گوشی و تبلت شما آسیب وارد کند. هترون یکی از تولیدکنندگان مطرح و باکیفیت لوازم جانبی در ایران است که طی سال‌های گذشته محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است. در این مطلب دیجیاتو به قابلیت‌های انواع کابل و شارژر دیواری و فندکی نگاه دقیق‌تری هترون خواهیم داشت.

معرفی برند هترون و محصولات آن

«هترون» با هدف عرضه محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی باکیفیت توسط شرکت «فورتیم» با بیش از ۱۵ سال سابقه تأسیس شده است. هترون از سالیان گذشته محصولاتی متنوع مانند کیبورد و ماوس، مینی PC، کول‌پد و سایر لوازم جانبی کاربردی را روانه بازار کرده و حالا انواع کابل شارژ و انتقال دیتا از جدیدترین محصولات هترون هستند.

نگاهی به شارژر هترون در دو نوع دیواری و فندکی

شارژرهای جدید هترون نه‌تنها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، بلکه از تعداد بالای پورت USB و فناوری‌‌های مختلف برای شارژ ایمن دستگاه برخوردار هستند. مدل‌های دیواری شارژر هترون از فناوری ساخت GaN نیز پشتیبانی می‌‌‌کنند تا پایداری و مصرف برق بهینه‌‌تری حین استفاده داشته باشند. جالب این‌که مدل‌های مختلف شارژر هترون از کابل USB-C به USB-C در جعبه بهره‌مند هستند تا نیازی به تهیه کابل اضافی نداشته باشید. این کابل‌ها از پوششی مقاوم برخوردار شده‌اند تا در برابر کشیدگی، خم شدن و حرارت مقاومت مناسبی داشته باشند. در ادامه دو مدل دیواری شارژر هترون و یک مدل فندکی آن را به‌ شما معرفی خواهیم کرد.

شارژر دیواری هترون HWC 2301PQ و HWC 3651PQ

معرفی شارژر دیواری، فندکی و کابل هترون

سبد محصولات هترون از دسته شارژر دیواری شامل دو محصول جدید با فناوری مدرن GaN یا همان گالیم نیترید است. مدل‌های HWC 2301PQ و HWC 3651PQ این شارژرها به‌ترتیب از حداکثر توان ۳۰ و ۶۵ واتی برخوردارند. مدل ۳۰ واتی از دو عدد USB یکی از نوع C و دیگری از نوع USB-A استفاده می‌کند. علاوه‌براین نیز مدل ۶۵ واتی با دو عدد USB-C و یک عدد USB-A عرضه شده تا توانایی شارژ همزمان سه دستگاه مختلف را از این طریق داشته باشد. البته حداکثر توان شارژ این شارژرها با استفاده تکی از پورت USB-C قابل دسترسی خواهد بود؛ بنابراین گوشی‌‌‌های مجهز به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، با این شارژر در کم‌تر از ۱ ساعت به‌طور کامل شارژ می‌‌شوند.

معرفی شارژر دیواری، فندکی و کابل هترون

پشتیبانی از استانداردهای روز در این شارژر‌های دیواری هترون، امکان شارژ ایمن گجت‌های مختلف را به شما می‌‌دهد. هر دو مدل ۳۰ و ۶۵ واتی شارژهای دیواری این شارژرها از پاور دلیوری نیز نیز پشتیبانی می‌کند تا امکان شارژ بهینه دستگاه‌های مختلف از جمله تبلت و لپ‌تاپ را هم داشته باشند.

شارژر فندکی هترون HCC 3210PQ

معرفی کابل و شارژرهای هترون: مناسب هر اکوسیستم

یک نوع دیگر شارژر هترون، مدل فندکی HCC 3210PQ بوده که برای استفاده در خودرو مناسب است. این شارژر از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان ادغامی ۵۶ واتی پشتیبانی می‌کند که با توجه به رده قیمتی کم‌تر از ۱ میلیون تومان ارزش خرید آن‌را بالاتر می‌‌برد. هترون دو عدد پورت USB-A را روی این شارژر به‌‌کار گرفته تا بیشترین کارایی را برای شارژ دستگاه‌های مختلف داشته باشد. همچنین پورت USB-C این شارژر فندکی از فناوری پاور دلیوری نیز بهره می‌برد. هنگام استفاده همزمان از هر سه پورت، توان هرکدام از پورت‌‌های USB-A به ۱۸ وات و پورت USB-C نیز به ۲۰ وات می‌‌‌رسد. کیفیت ساخت مناسب، برخورداری از استانداردهای حفاظت در برابر اتصال کوتاه و حرارت و کابل USB همراه، از سایر ویژگی‌های این مدل فندکی شارژر هترون هستند.

معرفی انواع کابل از برند هترون

معرفی شارژر دیواری، فندکی و کابل هترون

هترون به‌‌تازگی وارد حوزه عرضه انواع کابل شده و در کنار آن، کابل شارژ و انتقال دیتای مخصوص اکوسیستم‌‌های مختلف را نیز در اختیار خریداران می‌گذارد. کابل‌های هترون به‌لطف کیفیت ساخت مناسبی که دارند، طی مدت زمان طولانی نیز کیفیت مناسب خود را حفظ می‌کنند. کابل H365i هترون از استاندارد رسمی اپل یعنی MFi برای استفاده از آیفون بهره‌مند شده که ضامن کیفیت بالای این محصول است. این کابل USB-C به لایتینیگ امکان اتصال به رایانه شخصی و سایر گجت‌ها را هم فراهم می‌کند. هترون کابل‌های متنوع دیگری را هم به سبد محصولات خود افزوده است. یکی از این کابل‌ها همزمان با ۳ پورت لایتنینگ و USB نوع A و C عرضه می‌‌شود. حداکثر توان قابل پشتیبانی این کابل به ۱۰۰ وات می‌رسد و از طریق آن امکان شارژ لپ‌تاپ را هم خواهید داشت. هترون انواع و اقسام کابل‌های دیگر را هم برای شارژ و انتقال دیتا عرضه کرده است.

جمع‌بندی معرفی کابل و شارژر هترون

هترون با عرضه کابل و شارژر باکیفیت توانسته بخش مهمی از نیازهای کاربران خود را تأمین کند. شارژر فندکی و دیواری هترون با فناوری‌های روز توانایی شارژ بهینه، سریع و امن گجت‌‌های شما را دارند. از طرفی کابل‌های هترون همراه با کیفیت بالا، از تنوع و کارایی مناسبی برخوردار هستند. انواع کابل و شارژر دیواری و فندکی هترون با گارانتی ۱۸ ماهه فورتیم عرضه می‌شوند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋