امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش KMC X5 و KMC J7 اعلام شد + برنامه فوریه 1402

شرایط فروش کی ام سی X5‌ و کی ام سی J7 اعلام شد + جدول بهمن 1402

شرکت کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی X5‌ و کی ام سی J7 را اعلام کرد.

شرکت کرمان موتور شرایط فروش کی ام سی X5‌ و کی ام سی J7 را اعلام کرد. در این شرایط فروش خودروهای یاد شده به روش نقدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری اعلام شده است، بنابراین پس از خرید اتومبیل‌های کرمان موتور، آن را در بهار سال آینده تحویل خواهید گرفت.

شرایط فروش کی ام سی X5‌ و کی ام سی J7، بهمن 1402:

خودروقیمتموعد تحویل
کی ام سی X5‌۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان90 روزه
کی ام سی J7۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰ تومان

کی ام سی X5‌ سومین نسل جک S5‌ در ایران به حساب می‌آید که پس از نسخه اصلی و نمونه فیس‌لیفت،‌ اکنون روانه بازار شده است. این خودرو همانند جک S5‌ فیس‌لیفت از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد اما موتور آن نسبت به گذشته راندمان بالاتری تولید می‌کند. حداکثر خروجی موتور این خودرو، 181 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است. جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. هار کیسه هوا، سیستم‌های ترمز ABS‌ و EBD، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، ترمز کمکی، سنسور پارک و دوربین عقب تجهیزات ایمنی این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند.

شرایط فروش کی ام سی X5‌

دیگر خودرو حاضر در این شرایط فروش یعنی کی ام سی J7 از جمله سدان‌های مطرح مونتاژی بازار به حساب می‌آید. این خودرو جزو معدود سدان‌های اندازه متوسط تولید داخل است که کمبود موجود در این بخش را تا حدی جبران می‌کند. کی ام سی J7 نیز همانند بسیاری دیگر از خودروهای مونتاژی، به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است. پیشرانه این خودرو حداکثر 172 اسب‌بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد. دوربین 360 درجه، سنسور پارک در جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سیستم کنترل باد لاستیک ها، سقف پانوراما، سنسور نور و باران، فرمان برقی، اتوهلد، استارت دکمه ای، آینه های جانبی تاشونده برقی، فرمان D-Cut، پشت آمپر دیجیتالی 7 اینچی، شارژ وایرلس و شیفترهای پشت فرمان از جمله تجهیزات رفاهی سدان کرمان موتور هستند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋