امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

OnePlus Watch 2 احتمالا در ماه مارس با سیستم عامل Wear OS معرفی خواهد شد

وان‌پلاس واچ 2 احتمالاً در اسفندماه با سیستم عامل Wear OS معرفی می‌شود

وان‌پلاس واچ 2 احتمالاً به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز خواهد بود و در کنگره جهانی موبایل 2024 معرفی می‌شود.

اولین ساعت هوشمند وان پلاس که در سال 2021 عرضه شد، چندان نظر کاربران را جلب نکرد. چندی پیش شایعه شده بود که دومین ساعت هوشمند این شرکت به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز خواهد شد. اکنون به گفته منبعی آگاه وان پلاس واچ 2 در مراسم معرفی جهانی گوشی وان پلاس 12 در ۲۳ ژانویه (3 بهمن) رونمایی نخواهد شد، بلکه حدود یک ماه پس از آن، در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، وان پلاس واچ 2 احتمالاً در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی می‌شود. این کنگره از 26 تا 29 فوریه (7 تا 10 اسفند) برگزار خواهد شد. کنگره جهانی موبایل یک کنفرانس فناوری سالانه است که بارسلون اسپانیا میزبان آن خواهد بود. اغلب این کنگره محلی برای رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید و محصولات مرتبط با آن است. در سال‌های اخیر، برندهای اندرویدی چینی معمولاً از این کنگره برای معرفی محصولات خود به بازارهای جهانی استفاده می‌کنند.

تاریخ احتمالی معرفی وان پلاس واچ 2

وان‌پلاس واچ 2 احتمالاً در اسفندماه با سیستم عامل Wear OS معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد ساعت بعدی وان پلاس با سیستم عامل Wear OS اجرا می‌شود؛ البته هنوز مشخص نیست که نسخه این سیستم عامل Wear OS 4 است یا خیر. نسل اول وان پلاس واچ در سال 2021 دارای یک سیستم‌ عامل اختصاصی بود.

شیائومی نیز چند ماه پیش گفت که واچ 2 پرو خود را به Wear OS مجهز می‌کند و اکنون به نظر می‌رسد که یک برند چینی دیگر در حال مهاجرت به این سیستم عامل گوگل است.

براساس مشخصاتی که قبلاً فاش شده بود، وان پلاس واچ 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است و چیپست کوالکام اسنپدراگون W5 نسل 1 دارد. هنوز اطلاعات چندانی از این ساعت منتشر نشده است و باید تا کنگره جهانی موبایل در اسفندماه منتظر باشیم.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋