امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فروشگاه اپلیکیشن هدست اپل ویژن پرو رسما راه اندازی شد

اپ استور مخصوص هدست اپل ویژن پرو رسماً راه‌اندازی شد

اپل با این کار احتمالاً خواسته تا تجربه اپ استور ویژن پرو را در دسترس آزمایش‌کنندگان هدست قرار دهد.

پیش از عرضه رسمی هدست ویژن پرو در 13 بهمن‌ماه، اپل حالا به‌طور رسمی اپ استور این دستگاه را راه‌اندازی کرده است.

درست مانند سایر پلتفرم‌های اپل، هدست ویژن پرو نیز اپ استور مخصوص به خود را دارد تا مشتریان آن بتوانند برنامه‌های موردنظر هدست را خریداری و دانلود کنند. حالا توسعه‌دهندگان نوتیفیکیشن جدیدی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد اپ استور این دستگاه منتشر شده است. در این نوتیفیکیشن‌ها، اپل به توسعه‌دهندگان اعلام کرده که برنامه آن‌ها به حالت «Pending Developer Release» درآمده است.

اپ استور مخصوص هدست اپل ویژن پرو رسماً راه‌اندازی شد

علاوه‌براین، همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است، اپل اکنون در اپ استور پشتیبانی برنامه‌ها از هدست ویژن پرو را نیز نشان می‌دهد.

اپ استور مخصوص هدست اپل ویژن پرو رسماً راه‌اندازی شد

در حالی که هدست ویژن‌ پرو هنوز به‌طور رسمی وارد بازار نشده است، اخیراً برخی نشریه‌های حوزه فناوری فرصت آزمایش این دستگاه را پیدا کرده بودند و احتمالاً اپل به‌همین‌دلیل اپ استور visionOS را منتشر کرده است.

اپ استور visionOS شامل برنامه‌هایی است که به‌طور خاص برای نمایش قابلیت‌های ویژن پرو طراحی شده‌اند و همچنین آن دسته از برنامه‌های iOS که می‌توان آن‌ها را به‌صورت دوبعدی روی این دستگاه اجرا کرد. برنامه‌های فعلی نیز بدون نیاز به هیچ اقدامی از سوی توسعه‌دهندگان قابل انتقال به ویژن پرو هستند.

پیش‌فروش هدست ویژن پرو از این جمعه و ساعت 16:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد و احتمالاً نسخه‌های اولیه دستگاه به‌سرعت فروخته خواهد شد. این هدست قرار است دو هفته بعد و روز جمعه، 2 فوریه (13 بهمن) رسماً عرضه شود. همچنین امروز در گزارش دیگری گفته شده بود که اپل احتمالاً هدست ویژن پرو خود را قبل از بزرگ‌ترین رویداد سالیانه توسعه‌دهندگان خود یعنی WWDC 2024 در بازارهای جهانی و در خارج از ایالات متحده عرضه خواهد کرد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋