امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شرایط فروش سورن پلاس XU7P توسط ایران خودرو +جدول آذر 1402 اعلام شد

شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ از سوی ایران‌خودرو اعلام شد + جدول دی‌ماه 1402

ایران خودرو در واپسین روزهای دی 1402، شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ را برای متقاضیان این خودرو با اولویت پاییز 1403 اعلام کرد.

ایران‌خودرو در واپسین روزهای دی‌ماه 1402، شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ را اعلام کرد. براساس رسم اخیر ایران‌خودرو، شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ در قالب دو بخش فروش فوری و پیش‌فروش به مشتریان ارائه شده است.

همچنین بخوانید: رانا پلاس در برابر سورن پلاس؛ رقابت سدان‌های گران‌تر از ۳۰۰ میلیون تومان ایران‌خودرو

متقاضیان خودرو سورن پلاس در قالب سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403، قادر به شرکت در این شرایط فروش هستند. آن‌ها می‌توانند از بین دو گزینه تحویل فوری یا تحویل خودرو در آبان‌ماه 1403، یکی را انتخاب کنند. ایران‌خودرو برای فراخوان این گروه از مخاطبان،‌ برای آن‌ها پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کرده است. متقاضیان به مدت ده روز فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو مراجعه کنند و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.

شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌ در دی‌ماه 1402:

خودروقیمت مصوبرنگ‌های موجودموعد تحویل
سورن پلاس XU7P‌4,591,189,336سفید،‌ مشکی آبنوس90 روز کاری
خودروپیش‌پرداخترنگ‌های موجودموعد تحویل
سورن پلاس XU7P‌2,295,594,000سفید، مشکی، خاکستری،‌ آبی کبودآبان‌ماه 1403

شرایط پیش‌فروش سورن پلاس XU7P‌ فاقد سود مشارک و انصراف است،‌ ازاین‌رو سودی شامل حال مبلغ ارائه‌شده در بخش پیش‌فروش نخواهد شد. همچنین تنوع این خودرو همچنان مطلوب نیست؛ بنابراین اگر مشتریان سورن پلاس XU7P‌ را در رنگ‌هایی همچون خاکستری و آبی بخواهند، بایستی در بخش پیش‌فروش شرکت کنند. البته به‌نظر نمی‌رسد که تعداد این گروه از مشتریان زیاد باشد و اکثر آن‌ها به تحویل زودهنگام خودرو با رنگ سفید یا مشکی علاقه بیشتری نشان خواهند داد.

شرایط فروش سورن پلاس XU7P‌

سورن پلاس XU7P‌ نسخه جدید این خودرو است که در نیمه دوم سال 1402 به بازار ما عرضه شده است. این خودرو درحقیقت جایگزین پژو پارس در سبد محصولات ایران‌خودرو خواهد بود. انتظار داریم با توقف تولید پژو پارس در سال 1402، ظرفیت خط تولید ایران‌خودرو به سورن پلاس XU7P‌ اختصاص یابد که در آن صورت شاهد عرضه مداوم این خودرو به بازار خواهیم بود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋