امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

OnePlus Buds 3 با لغو نویز فعال و قیمت 70 دلار معرفی شد

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

وان‌پلاس بادز 3 از قابلیت حذف نویز فعالی استفاده می‌کند که می‌تواند تا 99.6 درصد از نویزهای محیطی را حذف کند.

وان پلاس به‌تازگی از گوشی Ace 3 پرده برداشت و حالا از یک ایرباد هم رونمایی کرده است. این ایرباد وان پلاس بادز 3 نام دارد که از حذف نویز فعال با درایورهای دوگانه، عمر باتری بالا و وزن بسیار سبک بهره می‌برد و قیمت آن تنها 70 دلار است.

ایرباد وان پلاس بادز 3 از قابلیت حذف نویز فعال تا 49 دسیبل استفاده می‌کند و شرکت سازنده ادعا کرده است که این ویژگی می‌تواند تا 99.6 درصد از نویزهای ناخواسته در محیط را حذف کند. این محصول مانند ایربادهای پرچمدار به بلوتوث 5.3 و کدک صوتی LDHC 5.0 مجهز شده است.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

عمر باتری وان پلاس بادز 3 به 44 ساعت می‌رسد و این ویژگی به کمک کیس شارژر 520 میلی‌آمپرساعتی آن ممکن می‌شود. باتری هرکدام از بادها 58 میلی‌آمپرساعت است. این محصول همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با 10 دقیقه شارژ می‌توانید تا 7 ساعت آهنگ گوش کنید. این دستگاه و کیس آن در دو رنگ خاکستری و آبی به بازار می‌آید. این ایرباد روی پایه‌های خود از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

وان پلاس بادز 3 دارای 3 میکروفون است و این شرکت می‌گوید با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نویز را حتی بیشتر کاهش دهد. خود بادها با استاندارد IP55 در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند و وزن هرکدام 4.8 گرم اعلام شده است. ایرباد جدید وان پلاس با اندروید 7.0 یا ColorOS 11.0 به‌بالا سازگار است.

وان‌پلاس بادز 3 با حذف نویز فعال و قیمت 70 دلاری معرفی شد

قیمت وان پلاس بادز 3 حدود 70 دلار (499 یوآن) است که برای محصولی با این مشخصات بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. پیش‌خرید این محصول درحال‌حاضر آغاز شده است و عرضه رسمی آن از 18 دی‌ماه در چین شروع خواهد شد.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋