دیجیاکسپرس همچنین برنامههایی برای ورود به بازارهای بینالمللی نیز خواهد داشت
دیجیاکسپرس بازوی لجستیکی بزرگترین e-commerce کشور به مناسبت هفته حملونقل، محصولات جدیدی را برای همه کسبوکارهای فعال در تجارت الکترونیک کشور معرفی نموده است. دیجیاکسپرس که امروز یکی از بزرگترین مجموعههای حملونقل و ارسال بسته در کشور است، به پشتوانه تجارب سالیان متمادی ارسال بسته در حوزه تجارت الکترونیک گروه دیجیکالا، شبکهای گسترده در حملونقل کشور ایجاد نموده که این شبکه در جهت رونق تجارت الکترونیک کشور مورد استفاده قرار میگیرد.
خدمات لجستیکی مورد نیاز کسبوکارهای آنلاین گستره بزرگی را شامل میشود؛ از ارسال سریع با پیک موتوری گرفته تا ارسال در یک زمان و روز از پیش تعیین شده. همه این خدمات به سادگی و با استفاده از پنل کاربری یا رابط برنامهنویسی (API) برای کسبوکارها در دسترس قرار خواهد گرفت. این سرویسها در حالت «ارسال ۴۵ دقیقهای» با پیک موتوری و همچنین روشهای ارسال زمانبندیشده در سه نوع تحویل فوری (same day) در شهر تهران و کرج، تحویل در روز بعد (next day) از تهران به مراکز استانها، و تا ۳ روز بعد در سراسر کشور به کسبوکارها ارایه میشود. با توجه به این که خدمات دیجیاکسپرس شامل سرویسهای تحویل درب منزل (door-to-door delivery) است، فروشندگان بدون دغدغه و مواجهه با چالشهای لجستیکی میتوانند صفر تا صد ارسال خود را به این مجموعه بسپارند. همه این سرویسها در نهایت به صورت یکپارچه در مدل دراپ شیپینگ (DropShipping) ارایه خواهد شد. علاوه بر این، امکان تحویل مرسولهها در کمدهای هوشمند (گنجه) و همچنین مراکز تحویل حضوری (PUDO) نیز برای مشتریان و کسبوکارها وجود دارد.
چشمانداز دیجیاکسپرس اما محدود به این خدمات نمیشود. دیجیاکسپرس در تلاش است تا با محوریت تکنولوژی بتواند زنجیره تأمین کسبوکارهای آنلاین را تکمیل نماید. این زنجیره تأمین شامل مواردی مانند انبارداری، بستهبندی، مبادلات، توزیع و خدمات ارزش افزوده خواهد بود که باعث رشد هرچه بیشتر تجارت الکترونیک کشور خواهد شد و موانع بسیاری را از سر راه کسبوکارها برای تحول دیجیتال برخواهد داشت. دیجیاکسپرس همچنین برنامههایی برای ورود به بازارهای بینالمللی نیز خواهد داشت.
پاسخ ها