امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پایان برنامه پادکست گوگل در سال 2024؛ کاربران به YouTube Music مهاجرت می کنند

پایان کار اپلیکیشن Google Podcasts در 2024؛ کاربران به یوتوب موزیک مهاجرت کنند

گوگل قصد دارد تا سال 2024 برنامه Google Podcasts را تعطیل کند و کاربران باید به برنامه YouTube Music مهاجرت کنند.

براساس اعلام گوگل، این شرکت قصد دارد تا سال 2024 برنامه Google Podcasts را تعطیل کرده و به‌عنوان بخشی از برنامه مهاجرت به سرویس YouTube Music، کاربران را به این برنامه هدایت کند.

اوایل سال جاری میلادی گوگل اعلام کرد که یوتوب موزیک از پادکست‌ها در آمریکا پشتیبانی می‌کند و بعد‌ها این انتقال گسترده‌تر را می‌خواهد در سطح جهانی گسترش دهد. همچنین اخیراً این شرکت اعلام کرده بود که امکانی را برای پادکست‌ها اضافه می‌کند تا فیدهای RSS را تا پایان سال 2023 در یوتوب آپلود کنند.

پایان کار اپلیکیشن Google Podcasts در 2024؛ کاربران به یوتوب موزیک مهاجرت کنند

مهاجرت از Google Podcasts به یوتوب موزیک

گوگل قصد دارد کاربران را به‌سمت یوتوب موزیک هدایت کند و به‌عنوان بخشی از این برنامه‌ریزی، تصمیم گرفته است که تا سال 2024 پادکست گوگل را متوقف کند. در واقع این شرکت روی تجربه پادکست در یوتوب موزیک سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند. این در حالی است ک اسپاتیفای نیز در تلاش است با پشتیبانی از پادکست ویدیویی و برخی ویژگی‌های دیگر مانند پرسش‌وپاسخ و نظرسنجی در مسیر برتری‌طلبی بیشتری حرکت کند.

وقتی YouTube Music بتواند به برنامه‌ای برای پشتیبانی از پادکست‌ها تبدیل شود، کاربران از گوگل پادکست فاصله می‌گیرند و بیشتر تمایل دارند از یوتوب موزیک استفاده کنند. مستندات نشان می‌دهد حدود 23 درصد از کاربران فعلی پادکست گوگل در ایالات متحده می‌گویند یوتوب یکی از پرکاربردترین سرویس‌هایی است که از آن استفاده می‌کنند. این در حالی است که تنها 4 درصد کاربران از پادکست گوگل استفاده می‌کنند.

گوگل در راستای تشویق کاربران به مهاجرت از گوگل پادکست به یوتوب موزیک و برای کمک به آن‌ها در این مسیر، ابزاری برای انتقال در اختیار آن‌ها قرار داده است که امکان افزودن فیدهای RSS پادکست به کتابخانه YouTube Music را فراهم می‌کند. باید دید در نهایت کاربران چه واکنشی به مهاجرت از گوگل پادکست به یوتوب موزیک نشان می‌دهند.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋