امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هدفون گلکسی بادز FE احتمالاً با قیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد

ایرباد گلکسی بادز FE احتمالاً با قیمت 99.99 دلار از راه می‌رسد

گلکسی بادز FE طراحی مشابه با سایر ایربادهای سامسونگ دارد، اما قیمتش پایین‌تر است.

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد در کنار گلکسی S23 FE، از اولین ایرباد خانواده FE با فن ادیشن هم رونمایی کند. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید این ایرباد با نام گلکسی بادز FE قیمتی برابر 99.99 دلار دارد.

یکی از منابع دنیای فناوری به نام «رولند کوانت»، اطلاعات جدیدی درباره ایرباد مقرون‌به‌صرفه سامسونگ ازجمله قیمت آن منتشر کرده است. به گفته کوانت، ایرباد Galaxy Buds FE از درایورهای 12 میلی‌متری بهره می‌برد که کمی از درایورهای گلکسی بادز 2 بزرگ‌تر است.

این ایرباد ظاهراً با قیمت 99.99 دلار از راه می‌رسد که آن بین سایر ایربادهای میان‌رده بازار قرار می‌دهد. درحقیقت قیمت آن شبیه به پیکسل بادز A گوگل است.

تصاویر گلکسی بادز FE سامسونگ

گلکسی بادز FE

علاوه‌ بر قیمت و برخی مشخصات، کوانت به عرضه این ایرباد سامسونگ در رنگ‌های خاکستری و سفید هم اشاره کرده است. چند روز پیش دفترچه راهنمای گلکسی بادز اف ای به‌طور اتفاقی توسط سامسونگ لو رفت. این دفترچه راهنما شامل تصاویر این ایرباد و کیس قابل شارژ آن می‌شود.

طبق این تصاویر، ایرباد آینده سامسونگ از طراحی مشابه سایر ایربادهای این شرکت کره‌ای بهره می‌برد. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد بسیاری از ویژگی‌های ایربادهای گران‌قیمت خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار دهد.

گلکسی بادز FE

در این دفترچه تصویری از کیس قابل شارژ این ایرباد هم وجود دارد که طراحی‌اش تفاوتی با کیس سایر ایربادهای سامسونگ ندارد. در بخش پشتی این کیس، پورت شارژ USB-C قرار گرفته است.

سامسونگ هنوز به‌طور رسمی توسعه گلکسی بادز FE را تأیید نکرده است، بااین‌حال با توجه به افشای دفترچه راهنمای این ایرباد، باید منتظر معرفی‌اش در آینده نزدیک باشیم.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋