امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گوگل با انتشار یک تیزر، طراحی جدید Pixel Watch 2 [watch] را به نمایش گذاشت

گوگل با یک تیزر، طراحی جدید پیکسل واچ 2 را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

طبق این ویدیو، پیکسل واچ 2 با تاج جدید، استاندارد IP68 و یک آرایه سنسور کاملاً متفاوت معرفی خواهد شد.

گوگل تیزر کوتاهی از پیکسل واچ 2 منتشر کرده که طبق آن هرچند ساعت هوشمند جدید غول فناوری بسیار شبیه به نسخه نسل قبلی آن است، اما تفاوت‌های قابل‌توجهی مانند تاج جدید، استاندارد IP68 و یک آرایه سنسور کاملاً متفاوت در آن وجود دارد.

در آستانه رویداد Made by Google که 4 اکتبر (12 مهر) برگزار خواهد شد، گوگل برخی اطلاعات مربوط به پیکسل واچ 2 خود را از طریق یک ویدیو فاش کرده است. طبق این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، بزرگ‌ترین تفاوت ظاهری این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود آرایه سنسورهای آن است.

تغییرات و طراحی پیکسل واچ 2

نسل اول پیکسل واچ دارای حاشیه‌ای از الکترودهای EKG و یک آرایه قرصی شکل نازک است که حسگرهای نوری مستطیلی را در خود جای داده است. در پیکسل وا‌چ 2 اما شاهد یک طراحی دایره‌ای با LEDهای کوچک‌تر خواهیم بود. براساس شایعات به‌نظر می‌رسد که پیکسل واچ 2 دارای حسگر فعالیت الکترودرمال پیوسته Sense 2 خواهد بود و دلیل این تغییر طراحی نیز می‌تواند همین سنسور باشد.

نکته دیگری که گوگل در ویدیوی خود به آن اشاره کرده گواهی IP68 است. نسخه اولیه پیکسل واچ فقط می‌توانست در برابر آب تا عمق 50 متری مقاومت خود را حفظ کند. همچنین این دستگاه دارای گواهی مقاومت در برابر آب 5ATM نیز بود. بااین‌حال، این ساعت جدید از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و با این حساب، پیکسل واچ 2 در برابر گرد‌و‌غبار نیز مقاوم است.

در نهایت، به‌نظر می‌رسد که دکمه تاج فیزیکی این دستگاه اکنون بیشتر از قبل با نمایشگر آن همسطح شده باشد. همچنین در نسخه اصلی این دستگاه یک بریدگی کوچک قابل مشاهده است و در غیر این صورت، پیکسل وا‌چ 2 از نظر طراحی مشابه نسخه اصلی خود به نظر می‌رسد. درباره مشخصات این دستگاه هرچند در این ویدیو به اطلاعات خاصی اشاره نشده است، اما طبق گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود که پیکسل واچ 2 از چیپ کوالکام اسنپدراگون W5 پلاس به جای آخرین نسل تراشه اگزینوس سامسونگ بهره ببرد.

در هر صورت، برای اطلاع از مشخصات دقیق این دستگاه نیاز نیست زمان زیادی را منتظر بمانیم. گوگل در 4 اکتبر پیکسل وا‌چ 2 را معرفی خواهد کرد و این دستگاه در همان روز برای پیش‌خرید نیز در دسترس خواهد بود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋