امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولین ویدیو از پلی استیشن 5 اسلیم فاش شد. طراحی نه چندان باریکتر! [تماشا کردن]

اولین ویدیو از پلی استیشن 5 اسلیم افشا شد؛ طراحی نه‌چندان باریک‌تر! [تماشا کنید]

در این ویدیو شاهد کنسولی هستیم که کمی باریک‌تر و کوتاه‌تر از کنسول اصلی است و می‌تواند یک دیسک درایو قابل جداسازی داشته باشد.

مدت‌ها می‌شود که شایعات به توسعه نسخه جدید پلی استیشن 5 با نام PS5 Slim توسط سونی اشاره می‌کنند؛ محصولی که دارای یک دیسک درایو قابل جداسازی خواهد بود. حالا تصویر و ویدیویی از یک کنسول سونی منتشر شده است که ظاهراً پلی استیشن 5 اسلیم است.

اولین تصویر از کسنول شایعه‌شده پلی استیشن 5 اسلیم در یک انجمن چینی فاش شد و پس از آن نیز ویدیویی منتشر شد که نگاه بهتری به این دستگاه ارائه می‌کند. این ویدیو توسط Better Way Electronics، متحصص تعمیرات پلی ا‌ستیشن استرالیایی به اشتراک گذاشته شده است که قاب پلاستیکی یک پلی استیشن‌ 5 را نشان می‌دهد.

اولین نگاه به پلی استیشن 5 اسلیم

از دیگر مشخصات دستگاه که در ویدیو دیده می‌شود، می‌توان به وجود یک برآمدگی برای درایو دیسک، یک انحنا در وسط با فضای کوچک‌تر برای دریچه‌ها، دو شکاف در هر دو طرف قاب و دو پورت USB-C در جلو به‌جای یک پورت USB-C و USB-A در مدل‌های فعلی پلی استیشن 5 اشاره کرد.

اولین ویدیو از پلی استیشن 5 اسلیم افشا شد؛ طراحی نه‌چندان باریک‌تر! [تماشا کنید]

اولین‌بار سال گذشته در گزارشی گفته شد که سونی درحال آماده‌شدن برای عرضه یک پلی استیشن 5 با دیسک درایو جداشدنی در سپتامبر 2023 است. شایعه شده است که این مدل به تنهایی و بدون درایو یا به‌صورت یک مجموعه نیز به فروش خواهد رسید، به این معنی که مدل باریک‌تر به‌زودی به کنسول پیش‌فرض سونی تبدیل خواهد شد.

درحال‌حاضر نسخه دیجیتالی پلی استیشن‌ 5 399 دلار قیمت دارد و برای خرید یک نسخه با دیسک درایو باید 499 دلار هزینه کنید.

علاوه‌براین، مایکروسافت نیز در جریان دادگاه خود با FTC بر سر خرید اکتیویژن بلیزارد با انتشار اسنادی گفته بود که مدل اسلیم پلی استیشن‌ 5 احتمالاً اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و قیمت آن 399.99 دلار، یعنی به همان اندازه نسخه دیجیتال PS5 خواهد بود.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋