امیر ساعی مبین

امیر ساعی مبین

مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا
توسط ۶ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان با امکان تست تراکتور شکموتو

حضور آرین دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان با امکان تست کشنده های شکموتو

ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان از روز دهم مردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز به کار خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت اصفهان از روز دهم مردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز به کار خواهد کرد. شرکت‌های فعال در حوزه تولید و عرضه خودروهای تجاری، در این رویداد حضور گرمی خواهند داشت. یکی از این شرکت‌ها آرین دیزل است که به دلیل عرضه کامیونت‌های جک و کشنده شکموتو، نزد مشتریان ایرانی شهرت قابل قبولی کسب کرده است. نمایشگاه حمل و نقل اصفهان تا تاریخ 13 مردادماه پذیرای مخاطبان علاقمند به خودروهای تجاری خواهد بود.

علاقمندان به محصولات آرین دیزل می‌توانند در تاریخ یاد شده، به  سالن A امیرکبیر این نمایشگاه مراجعه کنند. ساعات بازدید از نمایشگاه حمل و نقل اصفهان نیز از 15 الی 21 اعلام شده است. کامیونت‌های جک در تناژ مختلف و کشنده شکموتو X5000، در غرفه آرین دیزل حضور خواهند داشت. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای تبادل نظرات، برقراری ارتباطات حرفه‌ای و شناخت نیازها و مشکلات مختلف مشتریان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

همچنین بخوانید: آرین دیزل پایا وارد بیستمین سالگرد فعالیت خود شد

آرین دیزل به عنوان یک شرکت فعال در حوزه ساخت و عرضه خودروهای تجاری، فعالیت خود را از سال 1396 در خمین آغاز کرد. نخستین خودروهای تولید شده توسط این شرکت، محصولات تجاری جک شامل ون جک سانری و کامیونت جک بودند. کارخانه آرین موتور دارای مساحت 12500 مترمربع جهت مونتاژ خودروهای تجاری مجهز به خطوط مونتاژ و تست و یک سالن مونتاژ خودروهای سواری به مساحت 9800 مترمربع است. از سال 1401، محصول جدیدی به نام کشنده شکموتو X5000‌ نیز به سبد محصولات آرین دیزل افزوده شده است. این کشنده با دارا بودن موتوری به قدرت 520 اسب بخار، یکی از قوی‌ترین کشنده‌های حال حاضر بازار ایران به حساب می‌آید.

امیر ساعی مبین
امیر ساعی مبین مهندس برق، برنامه نویس JS ، علاقمند به گجت ها و تکنولوژی های روز دنیا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋