فونیکس به عنوان برند لوکس زیر مجموعه مدیران خودرو اقدامات ویژه ای را برای جلب رضایت مشتریان خود ترتیب داده است
فونیکس به عنوان برند لوکس زیر مجموعه مدیران خودرو اقدامات ویژه ای را برای جلب رضایت مشتریان خود ترتیب داده است که شامل برگزاری رویدادهای ویژه و جشن برای خریداران محصولات این شرکت و توجه به نیازهای ایشان می شود. در همین راستا شنبه گذشته، جشن پایان سال فونیکس با حضور جمعی از مشتریان ویژه این شرکت و با حضور تمامی مدل های موجود در سبد محصولات فونیکس برگزار شد که با خبر معرفی یک اپلیکیشن جدید و اختصاصی برای ارتباط مشتریان و ارائه خدمات به ایشان همراه بود.
به گفته حسین مهداد، مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو: «اپلیکیشن جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات و سوالات این عزیزان، و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که برند فونیکس را به اولین خودروساز ایرانی که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم های جدی برداشته تبدیل می کند.»
برگزاری 25 ایونت برای 3000 مشتری، از کارنامه های جالب توجه بخش باشگاه مشتریان مدیران خودرو و برند فونیکس در طول سال 1401 بوده است که قاعدتا در سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.
حضور دو مدل تازه معرفی شده فونیکس FX و فونیکس تیگو 8 پرو مکس (نسخه دو دیفرانسیل) در این مراسم مورد توجه مشتریان و خریداران مدل های قدیمی تر این برند واقع شده بود و براساس اطلاعات اولیه قرار است به سبد محصولات فعلی در سال آینده دو مدل جدید به عنوان یک سدان کامپکت و یک کراس اوور هیبریدی نیز افزوده شود. با این حساب فعالیت های گسترده مدیران خودرو در زمینه ارائه محصولات تازه و ارائه خدمات ویژه به مشتریان این برند گران قیمت در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.
پاسخ ها