AmirFood

AmirFood

ابعاد جعبه پیتزا

 

جعبه های پیتزا در ابعاد مختلف و طرح های مختلفی تولید می شوند، که با توجه به نوع  و اندازه پیتزا متغیر است، برای مثال رستوران هایی هستند که پیتزا را بصورت تکه تکه به دست مشتریان خود می رسانند، این رستوران ها از جعبه های پیتزای مثلثی که گنجایش یک یا چند تکه پیتزا را در خود دارند استفاده می کنند.

 

در آمریکا ایده ی پیتزای تکه ای بسیار مورد استقبال قرار گرفته و به همین دلیل شرکت های بسته بندی آمریکایی بسته جعبه پیتزا های مثلثی را با طرح های خاص و ابعاد مختلف به مشتریان خود ارائه می دهند، یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه ی بسته بندی شرکت Proampac   است که با خلاقیت خود در زمینه ی جعبه پیتزا، به جعبه پیتزا های مثلثی خود که در ابعاد مختلف تولید می شوند، دسته ای برای حمل و نقل آسان تر اضافه کرده که این طرح بسیار مورد توجه رستوران ها قرار گرفته.

 

در تولید جعبه پیتزا باید به این نکته توجه کرد که جعبه پیتزا باید از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تولید شود زیرا ممکن است جعبه ی پیتزا خود باعث افت کیفیت پیتزا شود و بوی کارتن با پیتزا ادغام شده و نارضایتی مشتریان را برای رستوران داران به همراه داشته باشد.

 

 

همچنین باید در کف و لایه درونی جعبه پیتزا از کاغذ روغنی استفاده شود تا پیتزا با جعبه پیتزا تماس نداشته باشد و پیتزای با کیفیت و گرم به دست مشتریان برسد.

AmirFood
AmirFood

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋