AMIR FELEGARI

AMIR FELEGARI

بهترین بازی های گیم پس؛ عناوینی جذاب برای گیمرها!

 

گیم پس، سرویس اینترنتی اشتراکی است که دسترسی به بیش از 100 بازی را به گیمرها کنسول ایکس باکس می‌دهد. در گیم پی می‌توانید بازی‌های هیجان‌انگیزی را دریافت کنید و از آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. گیمرهای زیادی از اشتراک گیم پس استفاده می‌کنند تا بدون هیچ مشکلی به بازی‌های زیادی دسترسی پیدا کنند.

حجم گسترده‌ای از بازی‌ در گیم پس وجود دارد که گیمرها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. ما در این مقاله به بررسی بهترین بازی های گیم پس تا شما گیمرها بتوانید با این عناوین آشنا شوید. پس اگر می‌خواهید به تجربه بهترین بازی های گیم پس بپردازید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید؛ تا آخر این مقاله همراه سایت پارس کنسول بمانید.

Among Us - Apps on Google Play

بازی among us؛ یکی از بهترین بازی‌های گیم پس!

طرفداران بازی مافیا می‌توانند among us را در اشتراک گیم پس خود تجربه کنند. بازی among us  فقط برای موبایل و ویندوز عرضه شده بود؛ تا اینکه سازندگان بازی تصمیم گرفتند که این بازی را برای گیم پس ایکس باکس و اکانت قانونی پلی استیشن نیز عرضه کنند. Among us به صورت آفلاین و آنلاین بوده و توسعه‌دهنده و ناشر بازی innersloth است. ژانر among us بازی‌جمعی و گروهی است.

در سفینه فضایی تعدادی خدمه وجود داشته که بین آن‌ها یک تا سه شیاده است. خدمه‌ها مسئولیت تعمیر سفینه را دارند. اما این شیادها شروع به تخریب سیستم‌ها و کشتن خدمه‌ها می‌کنند. خدمه‌ها با هریک از شیادها را شناسایی کررده تا بتوانند بر ‌آن‌ها پیروز شوند.

لازم به توجه است که گیمرها می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره بهترین بازی های گیم پس؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله اکانت قانونی اف سی ۲۴ به سایت پارس کنسول مراجعه کنند.

بازی Forza Horizon 5؛ از بهترین بازی‌های ماشینی گیم پس!

Forza Horizon 5 یکی از بازی‌های ماشینی پرطرفدار انحصاری ایکس باکس است.بدون شک فورزا 5 را می‌توان جزو محبوب‌ترین بازی‌های ماشینی گیم پس قرار داد. بازی Forza Horizon 5 توسط پلی‌گراند گیمز تولید و توسط ایکس باکس گیم استودیوز عرضه شده است. 

بازی Forza Horizon 5 به صورت اوپن ورد بوده که شما می‌توانید به‌صورت آزادانه در مناطق رانندگی کنید. در فورزا هورایزن 5 گیمر قابلیت دریافت امتیاز از طریق مسابقه‌های خیابانی و پیستی را دارد. همچنین می‌توانید ماشین‌های لوکس و متنوع را پس از دریافت امتیاز به‌دست آوردید. Forza Horizon 5 نمره 92 را از سایت متاکریتیک دریافتت کرده است.

لازم به بیات است که گیمرها می‌توانند در کنار آشنایی با بهترین بازی های گیم پس؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله کالاف دیوتی مدرن وارفار به سایت پارس کنسول سری بزنند.

DOOM Eternal | Xbox

بازی Doom Eternal؛ یکی از بازی‌های اکشن گیم پس!

بدون شک Doom یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اول شخص بوده که جزو بازی‌های برتر گیم پس نیز است. بازی Doom Eternal برای تمام کنسو‌های نسل 8 و 9 عرضه شده و طرفداران بسیاری دارد. Doom Eternal توسط اید سافت‌ویر تولید و توسط بتزدا سافت‌ورکز عرضه شده است. ژانر Doom Eternal اکشن و تیراندازی بوده و نمره 87 را از سایت متاکریتیک دریافت کرده است.

Doom Eternal ادامه نسخه قبلی این مجوعه است. داستان بازی درست زمانی شروع شده که هیدن و آرک‌ها به‌دنبال نجات زمین و شیاطین قصد نابودی زمین را دارند. دووم اسیر برای نجات زمین باید به ‌مبارزه با شیاطین ‌‌بپردازد. دووم باید سه کشیش خیانت‌کار را پیدا کرده تا به‌وسیله آن‌ها برای نجات زمین به خان میکر برسد.

بهترین بازی های گیم پس را در پارس کنسول از دست ندهید!

در این مقاله به بررسی بهترین بازی‌های گیم پس پرداختیم. بازی‌های از جمله Doom Eternal، Forza Horizon 5 و among us را به شما معرفی کردیم. این بازی‌ها در سبک‌های متنوعی عرضه شده است. شما می‌توانید هر یک از این بازی‌ها را به صورت آنلاین و آفلاین تجربه کنید و از آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

بهترین بازی های گیم پس را در پارس کنسول بشناسید. پارس کنسول مرجعی رسمی در حوزه گیم برای خرید اکانت‌های قانونی، خرید ابزارهای گیمینگ، خرید گیفت کارت و خرید کنسول است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره محصولات گیمینگ پارس کنسول از جمله کنسول‌های نسل 8 و 9 کسب کنید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول:

گیم پس چیست؟

گیم پس، سرویس اینترنتی اشتراکی است که دسترسی به بیش از 100 بازی را به گیمرها کنسول ایکس باکس می‌دهد.

بهترین بازی‌های گیم پس کدام است؟

Doom Eternal؛ Forza Horizon 5، among us و غیره از بهترین بازی‌های گیم پس کدام است.

بهترین بازی‌ ماشینی گیم پس کدام است؟

Forza Horizon 5 از بهترین بازی‌های ماشینی گیم پس است.

 

AMIR FELEGARI
AMIR FELEGARI

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋