amirnazhvan

amirnazhvan

سئو چیست؟ اصول سئو برای مبتدیان

سئو از دیدگاه بسیاری از صاحبان کسب و کار یا افراد بسیار دشوار و پیچیده است و بنابراین به یادگیری یا انجام مراحل نمی پردازند. اما واقعیت این است که همه چیز در جهان قبل از انجام و از دوربه نظر سخت می رسد. به همین دلیل ما شروع به فکر کردن در مورد اصول SEO برای مبتدیان کردیم.

یادگیری اصول SEO بر خلاف باور عموم بسیار ساده است و با توجه به اینکه شما 57.8 درصد از ترافیک وب را از گوگل دریافت می کنید کاملا قابل درک است که چقدر به SEO متخصص نیاز دارید. بنابراین تمایل به دیدن این موضوع در این زمینه - و کسب مهارت های لازم-ارزشمند و پولساز خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که بهینه سازی موتور جستجو کلید موفقیت در فضای خط کلمه است. ما همچنین اصول ارمو را برای مبتدیان بررسی می کنیم تا به شما در شروع کار بیشتر کمک کنیم-و بتوانید در این زمینه کار کنید.

همانطور که عنوان مقاله مشخص شده است, ما فرض می کنیم فردی که می خواهد به اصول اولیه, اموزش SEO, برای دیدن, یک فرد مبتدی در این زمینه, و هیچ تجربه ای در مورد SEO و بازاریابی SEO نمی کند. در حقیقت, تلاش ما این است که به سادگی و بدون شرایط سنگین و تخصصی اصول بازدید کنندگان برای مبتدیان برای به اشتراک گذاشتن با شما است. بنابراین اگر شما یک مبتدی هستید حتما با ما همراه باشید.

 

چرا سئودر دنیای بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است
و بهترین و موثرترین راه برای دریافت ترافیک رایگان (طبیعی) و افزایش فروش خدمات یا محصولات. در واقع این به کسب و کارها کمک می کند تا در دسترس تر شوند و تعداد مشتریان بالقوه روز به روز افزایش می یابد.

"در دنیای بازاریابی دیجیتال مهم است که بتوانید سیگنال های مناسب را به مخاطبان هدف خود ارسال کنید و هر اقدامی که انجام می دهید باید کاملا مطابق با قوانین باشد.”

سئو چیست؟
 فرای بهینه سازی موتور جستجو است و رتبه بندی و دید را برای کاربران بهبود می بخشد. یعنی با کمک این نتایج جستجوی دستی برای دریافت ترافیک طبیعی بهینه می شود. در واقع اصول سئو به معنای مجموعه ای از روش ها و قوانین است که برای افزایش رتبه بندی در موتورهای جستجو و جذب ترافیک استفاده می شود.


سئو دارای مراحل خاص است که ما هر یک در زیر بررسی قرار می دهیم.

اصول و فرایند سئو برای مبتدیان

مرحله اول:
هدف تجاری مشتری یا وب سایت خود را مشخص کنید. مثلا, شما می خواهید به عنوان یک وب سایت فروشگاه و یا یک وب سایت خدمات با یک وبلاگ قدرتمند عمل هدف در نظر گرفته شده برای این کسب و کار این مرحله مهم ترین گام در اصول سئو برای مبتدیان است.

مرحله دوم:
کلمات کلیدی را بررسی کنید. بیایید با کلمات کلیدی شروع کنیم. شما باید بدانید که چه محتوایی طرفداران بیشتری در زمینه فعالیت شما دارد و مخاطبان به دنبال پاسخ به سوالاتی هستند که فرایند سئو از طریق آن اجرا شود.

مرحله سوم:
صفحه اصلی و ترکیب کلمات کلیدی را مشخص کنید. شما تعیین می کنید که چه محتوایی را باید در وب سایت و صفحه اصلی خود بارگیری کنید و چه کلمات کلیدی باید به عنوان مرجع وب سایت شما انتخاب شوند.

مرحله چهارم:
یکی از اساسی ترین بخش های اصول سئو برای مبتدیان این است که شما باید با مشتری برای کلمات کلیدی و صفحات فرود موافقت کنید. زیرا برخی از مشتریان ممکن است به طور مداوم در روند کار تغییر ایجاد کنند. بنابراین استراتژی را باید بسیار روشن کنید.

مرحله پنجم:
یکی از اصول سئو توافق در مورد رتبه بندی و گزارش های ترافیکی و سپس تجزیه و تحلیل است. در واقع دامنه عملکرد شما برای کارفرما تعیین می شود و مقابله با چالش های محل کار راحت تر است.

مرحله ششم:
در این مرحله شما باید مراحل داخلی و خارجی را انجام دهید. حتما در مورد بازدید کنندگان داخلی و خارجی به طور مفصل مطالعه کنید. در این مراحل سعی نکنید از تکنیک های مخرب استفاده کنید. در واقع کاری خارج از قوانین گوگل انجام ندهید تا از مسابقات رده بندی حذف نشوید.

مرحله هفتم:
استراتژی خود را دقیق و واضح ثبت کنید. به طور کلی در هر کسب و کار اگر شما نقشه راه و استراتژی خود را در نوشتن شما به حداقل رساندن درصد خطاها و حتی زمانی که اشتباهات و موقعیت های غیر منتظره رخ می دهد, شما به سرعت تشخیص مشکل و اقدامات لازم برای رفع را انجام دهید.

مرحله هشتم:
استراتژی ها و اقدامات مختلفی را که در استراتژی خدمات خود قرار داده اید پیاده سازی کنید. مو به مو و این کار را با دقت انجام دهید.

مرحله نهم:
نظارت بر مراحل و بهینه سازی هر مرحله. شما همیشه این امکان را برای بهینه سازی اقدامات خود را داشته باشد. بنابراین به هیچ وجه به این مرحله گوش ندهید و حتما همه چیز را ضبط کنید.

 

اجرای این مراحل تمام کاری است که یک متخصص می تواند انجام دهد. اما اصول سئو برای مبتدیان چه شکلی خواهد بود؟


اکنون که دلیل اهمیت SEO و روند کار بهتر است اجزای اصلی SEO به تفصیل مورد بررسی قرار گیرد ما مبتدیان با ان اشنا تر هستیم.

مرحله اول در اصول سئو
سئو فنی یکی از اصول است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را پیدا کنند. در واقع سئو فنی برای رشد کسب و کار بسیار مهم است. قبل از اینکه شما به دنبال پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب باشید بهتر است اطمینان حاصل کنید که ساختار وب سایت شما برای خدمه قابل دسترسی است و تمام مراحل لازم انجام شده است.

این اقدامات عبارتند از:

نحوه تنظیم دامنه (دامنه تنظیم تو)
صفحاتی را پیدا کنید که توسط موتورهای جستجو قابل دسترسی هستند.
بررسی ساختار سایت و ناوبری (ناوبری)
هنگامی که یک کاربر جستجو برای یک صفحه که در حال حاضر وجود ندارد 
سرعت صفحه نمایش
امنیت وب سایت
سازگاری تلفن همراه
شرایط پیکربندی وب سایتی که بیش از یک زبان دارد
مرحله 2) کلمات کلیدی در اصول اولیه
کلمه کلیدی: کلمه یا عبارتی که کاربران را در جعبه جستجو وارد می کنند. وقتی روی دکمه جستجو کلیک می کنید الگوریتم های موتور جستجو محتوایی را نشان می دهند که با کلمه کلیدی مطابقت دارد.

پرس و جو کلمات کلیدی: فرایندی موردی است که به شما کمک می کند بفهمید کاربران چه عباراتی را جستجو می کنند و به دنبال چه سوالاتی هستند. در واقع با کمک تحقیقات کلمات کلیدی یا تحقیقات کلمات کلیدی-مباحث محتوای بعدی شما نیز مشخص خواهد شد.

تحقیقات کلمه کلیدی و جایگاه در اصول

مرحله 3) فضای داخلی سئو
 در مورد اصول اولیه سئو برای مبتدیان
شما به موتورهای جستجو کمک می کنید تا محتوای شما را درک کنند. یعنی شما صفحات و محتوای خود را بهینه می کنید تا گوگل بتواند صفحات را شناسایی کند. نقش کلمات کلیدی در این مرحله بسیار موثر است زیرا گوگل کلمه کلیدی را با محتوای شما مطابقت می دهد و سپس در لیست قرار می گیرد.

 

فرایند داخلی سئو به دو قسمت کلی تقسیم می شود:

بهینه سازی خواص صفحه مانند عنوان-توضیحات متا و برچسب ها
خود بهینه سازی محتوا

مرحله 4) اصول بازاریابی محتوا در اصول سئو
هنگامی که انتخاب کلمه کلیدی و ایجاد محتوا را تکرار می کنید و محتوایی را که تولید می کنید منتشر می کنید یعنی شما بازاریابی محتوا را انجام داده اید. این مرحله را نمی توان نادیده گرفت یا حذف کرد. استراتژی های ضعیف اما در این بخش بسیار ضعیف عمل می کنند و عملا توسط سایر قسمت های فرت خنثی می شوند.

"محتوا قلب فعالیت وب است. این همه به محتوا و کیفیت بستگی دارد.”

برای افزایش شانس موفقیت در فضای اینترنت باید محتوای با کیفیت و با کیفیت بالا تولید کنید. البته, استثنا وجود دارد, اما به طور کلی, وضعیت رشد همان است.

مرحله 5) پرسش و پاسخ خارجی (خارج از صفحه جستجوگرها)در اصول سئو
یکی از پارامترهایی که توسط الگوریتم های رتبه بندی گوگل نیز محاسبه می شود و تاثیر زیادی بر رشد وب سایت شما دارد-محبوبیت یک صفحه در وب است. سنجش محبوبیت نیز تعداد لینک دهنده در یک صفحه از صفحات مربوطه در وب است. این بخش های بسیاری دارد که در بخش اصول اولیه برای مبتدیان نیستند و باید با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرند. به همین دلیل است که ما مقاله "سئو خارجی  را توصیه می کنیم حتما وبلاگ ما را بخوانید. فقط بدانید که مهمترین قسمت پیوند دادن خارجی است.

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋