amirnazhvan

amirnazhvan

اسپاتیفایی(Spotify) چیست؟ موارد استفاده از اسپاتیفای

اسپاتیفایی(Spotify) چیست؟ موارد استفاده از اسپاتیفای

اگر شما یک شنونده پادکست هستید, شما احتمالا از این پلت فرم شنیده. اسپاتیفای یکی از پرطرفدارترین برنامه های گوش دادن به انواع محتوای صوتی مانند موسیقی-پادکست ها و موزیک ویدیو-است که توسط یک شرکت سوودی در سال ۲۰۰۱ طراحی و به بازار جهانی راه اندازی شد که در کل دنیا حق انتشار انواع محصولات برای تولیدکنندگان و سازندگان این اثر ها بسیار مهم است صدا بسیار مهم است اسپاتیفای قادر است مالکیت قانونی و احترام به کپی رایت را حفظ کند, پناهگاه امن برای انتشار این محصولات, هنری, فراهم می کند, و از سوی دیگر, این موضوع, کار برای مخاطبین شما, موسیقی, و پادکست ها در سراسر جهان, زندگی بسیار راحت است.

اسپاتیفای شامل چه قطعاتی است و چه ویژگی هایی دارد؟
اگر طرفدار موسیقی و پادکست در جهان هستید و دوست دارید با گوش دادن به جدیدترین و محبوب ترین موسیقی در سراسر جهان لحظات زیبایی را برای خود ایجاد کنید-اسپاتیفای برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

این نرم افزار پرطرفدار است, دارای بخش هایی به وفور, از جمله قابلیت پخش, رایگان, کتابخانه, جستجو کردن, و, دانلود, موسیقی, یا پادکست, بر اساس نام خواننده / راوی نام, البوم, ژانر, موسیقی و... یعنی اگر قصد خرید حساب اسپاتیفای و خرید نسخه غیر رایگان یا به اصطلاح فوت قانونی دارید می توانید از ویژگی های بیشتری استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اسپاتیفای, و غیره. لیست کشف هفتگی, که, به عنوان نام دلالت, جدیدترین کار, صوتی, تصویری, یک هفته گذشته از سراسر جهان به نمایش. اما نکته جالب این است که این لیست بر اساس علایق شخصی شما مشخص شده توسط ربات اسپاتیفای به روز می شود.و خواهد بود.. همچنین می توانید لیست علاقه مندی های خود را ایجاد کرده و فراتر از لیست موسیقی مورد علاقه دیگران را مشاهده کنید که می تواند به شما در یافتن فداکاری مورد علاقه خود در میان لیست افرادی که علاقه شما را به اشتراک می گذارند کمک کند.

چگونه می توانم از اسپاتیفای استفاده کامل کنم امکانات
نتیجه گیری در حال حاضر, به دلیل شرایط خاص از کشور ما, امکان بهره گیری کامل از برخی از برنامه های کاربردی و سیستم عامل برای داستان: زنان باهوش هستند, وجود ندارد, شاید, شما این سوال رسمی در روز یکشنبه اعلام کرد که با وجود مزایای این سرویس, انجام یکی از تمام ویژگی های اسپاتیفای همه کمال استفاده می شود یا نه. خبر خوب این است که پاسخ مثبت است و با خرید حساب های اسپاتیفای می توانید از گوش دادن به بهترین موسیقی و دیدن موزیک ویدیو ها لذت ببرید.

برای شروع اول باید وارد سیستم اسپاتیفای شوید با ایمیل یا شناسه فیس بوک خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس سطح دسترسی خود را انتخاب کنید. شما می توانید از سطح رایگان این برنامه استفاده کنید که در این صورت شما تعداد محدودی از محتوای صوتی با کیفیت بالا خواهید داشت که قادر به استفاده در قالب فلین نخواهید بود و قادر به بارگیری موسیقی نخواهید بود. داشتن تبلیغات مزاحم در برخی از برنامه ها و برنامه ها-همچنین یک مسا است-که ممکن است در ابتدای استفاده از سرویس های مختلف بی اهمیت به نظر برسد-اما با استفاده مکرر و مداوم-برنامه-خود را بیشتر نشان می دهد. نسخه رایگان اسپاتیفای همچنین دارای تبلیغات متنوعی است که مانند بسیاری دیگر از خدمات رایگان می تواند هنگام استفاده خسته کننده باشد-در حالی که با خرید حساب های حق بیمه اسپاتیفای می توانید بدون وقفه به موسیقی یا پادکست های مورد علاقه خود گوش دهید.

 

بنابراین اگر شما به صورت قانونی از طریق شرکت های مختلف فعال در ایران حساب های اسپاتیفای خریداری کنید-می توانید اشتراک حق بیمه داشته باشید و بنابراین محدودیت های نسخه رایگان برای شما برداشته می شود.

در صورت خرید حساب های اسپاتیفای از مجموعه های معتبر-شرکت موظف است تا پایان دوره اشتراک شما پشتیبانی کامل داشته باشد-و در صورت بروز مشکل می توانید با شرکت مربوطه تماس بگیرید. از طرفی معمولا اکثر این شرکت ها ظرف نیم ساعت تا حداکثر ۲۰ ساعت می توانند حساب شما را حق بیمه کنند.

چقدر باید برای خرید اکانت اسپاتیفای خرج کنم؟
این به متغیرهای مختلف بستگی دارد. حساب خود را که ممکن است از امریکا, کانادا, ترکیه, فرانسه, هندوستان, انگلستان, و... هزینه شما متفاوت خواهد بود. عامل دیگر این است که چه مدت می خواهید از حساب حق بیمه خود استفاده کنید: شما فقط می خواهید برای چند ماه مشترک شوید یا یک حساب یک ساله می خواهید. میزان پشتیبانی و خدمات گارانتی فروشنده حساب نیز یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت تمام شده است.

amirnazhvan
amirnazhvan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋